Quan obren la matricula del cole?
Quan obren la matricula del cole?
Aquest sera l'any en que començara la meva nena el parvulari, sabeu quan obren la matricula? soc de manresa
Re: Quan obren la matricula del cole?
Hola Yaiza,
Jo també visc a Manresa, però el meu nen ja va començar el cole l'any passat. Ara no ho recordo gaire bé, però em sembla que les prematriculacions i tota la pesca es fan a partir de l'abril o el maig. De totes maneres, no pateixis, perquè cada any apareixen uns cartells ben grossos per tot arreu per anunciar que comença el procés.
Molta sort!
Jo també visc a Manresa, però el meu nen ja va començar el cole l'any passat. Ara no ho recordo gaire bé, però em sembla que les prematriculacions i tota la pesca es fan a partir de l'abril o el maig. De totes maneres, no pateixis, perquè cada any apareixen uns cartells ben grossos per tot arreu per anunciar que comença el procés.
Molta sort!

Hola Yaiza avui a l'escola, sóc mestra d'infantil, ens han informat de les dates per les Inscripcions pel curs 2009-2010, i seràn a partir del 23 de març...t'animo a que si ja saps a quina escola vols portar la teva barrufeta hi vagis i preguntis i t'informis de les inscripcions i si fan Dia de Jornades de Portes Obertes...es tracata d'un dia on l'escola obre les seves portes i totes les famíles poden anar-hi a veure les instal.lacions, les aules, coneixer mestres...nosaltres les fem dissabte dia 14 de març...i és una passada la quantitat de gent que ve a veure l'escola, fins hi tot persones del barri que tenen curiositat...a mi m'encanta el dia de portes obertes!!!
Tal com t'ha dit la farcellet no et preocupis que uns dies abans ho veuràs anunciat per tot arreu, diaris, tele, cartells a la cartellera de l'escola!!
I si vols més informació pots visitar http://www.gencat.cat/temes/cat/educacio.htm és la pàgina de la Generalitat de Catalunya al tema que fa referència educació/formació...si vas a Educació Infantil trobaràs tota la infromació.

Tal com t'ha dit la farcellet no et preocupis que uns dies abans ho veuràs anunciat per tot arreu, diaris, tele, cartells a la cartellera de l'escola!!
I si vols més informació pots visitar http://www.gencat.cat/temes/cat/educacio.htm és la pàgina de la Generalitat de Catalunya al tema que fa referència educació/formació...si vas a Educació Infantil trobaràs tota la infromació.

ara he vist que aquest any la matricula es del 23 de març al 4 d'abril, pero sabeu quan surtiran les llistes definitives d'alumnes admesos? a l'escola on la volem dur la cosa em sembla que esta complicada i els alumnes aniran a sorteig, o sigui que ens ha d'acompayar la sort !
pues moltissimes graciessssssssssssssss!!! ara miro la web, i ojala tinguem sort i ens l'agafin al cole q teim davant de casa
- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
bixu mira aqui tens el calendari http://www.gencat.cat/preinscripcio/cat ... endari.htm
la llista definitva surt el 25 de maig.
Nosaltres també necesitarem molta sort per poder entrar a l'escola que volem...
la llista definitva surt el 25 de maig.
Nosaltres també necesitarem molta sort per poder entrar a l'escola que volem...
la cosa esta xunga!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |