#debatmestre Què fer davant un/a alumne d'altes capacitats?
#debatmestre Què fer davant un/a alumne d'altes capacitats?
Ens ha arribat a Sóc.Mestre la informació de que molt aviat sortiran uns contes molt especials .Es tracta de la col·lecció Kokekokkó dirigits especialment a alumnat d'altes capacitats, un d'aquells públics pels que tradicionalment els mestres i educadors hem trobat poques respostes i pocs recursos.
La seva autora és la Maria Sánchez, mestra i amb formació específica d'aquesta "branca", i els contes,editats per Horsori sortiran durant el mes d'abril.
I ja que hi som aprofitem l'avinentesa per iniciar un nou fil: Què fer davant un/a alumne d'altes o amb altes capacitats?
La seva autora és la Maria Sánchez, mestra i amb formació específica d'aquesta "branca", i els contes,editats per Horsori sortiran durant el mes d'abril.
I ja que hi som aprofitem l'avinentesa per iniciar un nou fil: Què fer davant un/a alumne d'altes o amb altes capacitats?
Re: #debatmestre Què fer davant un/a alumne d'altes capacitats?
Moltes gracies per la informació
Ondia moltes gracies per la informacio.
Moltes gràcies a mi també m'interessa ja que treballo amb una escola amb USEE.
- llumer
- :: dofí
- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Eiiii!!! M'he colat pq no soc mestre, però soc mare d'una nena d'altes capacitats i de vegades es moltt dificil.... buscare aquest material
- llumer
- :: dofí
- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Eiiii!!! M'he colat pq no soc mestre, però soc mare d'una nena d'altes capacitats i de vegades es moltt dificil.... buscare aquest material
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |