Llistat de les que estem en tractament de reprod assistida
Hola noies!
Que bé tenir aquest nou post per posar com evolucionem amb els tractaments. A veure, jo en principio començaré la setmana vinent amb OMIFIN i PROGYNOVA ja que espero per aquest cap de setmana la regla. Així que suposo que cap a principis de febrer em faran, si tot va bé i no m'hiperestimulen massa, la primera IA.
Tinc unes ganes de començar!!!
Gràcies cheerleaders pels vostres ànims!
Molts petons
Que bé tenir aquest nou post per posar com evolucionem amb els tractaments. A veure, jo en principio començaré la setmana vinent amb OMIFIN i PROGYNOVA ja que espero per aquest cap de setmana la regla. Així que suposo que cap a principis de febrer em faran, si tot va bé i no m'hiperestimulen massa, la primera IA.
Tinc unes ganes de començar!!!
Gràcies cheerleaders pels vostres ànims!
Molts petons
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Bueno, Quica,pues yo me uno a la lista pero a mi me tienes que poner al final, después de las pruebas, me operan el 4 de febrero, y por ahora, no sé nada más.
Perdón ya sé, tengo Síndrome de Asherman.
Perdón ya sé, tengo Síndrome de Asherman.
kitiara l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 17, 2008 8:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Hola noies!!!
Doncs jo també m'uneixo a aquest post, estic al Clínic. He posposat l'última proba que em queda pel maig, estàva una mica agobiada i canviant de feina...pero vaja, que em fan l'histero al maig i suposo que al juny ja podrem començar amb tractament farmacològic. De moment estic amb el Progeffik, per anar reforçant l'úter!
I sabeu què? Que estic súper optimista...al vespre quan arrivo a casa, li dic al meu home (bé, oficialment encara no ho és...) què? provem de fer un bebè? Ell es frega les mans i riu...jajajajaja...
Una abraçada noies! I ànims a totes!!!
Doncs jo també m'uneixo a aquest post, estic al Clínic. He posposat l'última proba que em queda pel maig, estàva una mica agobiada i canviant de feina...pero vaja, que em fan l'histero al maig i suposo que al juny ja podrem començar amb tractament farmacològic. De moment estic amb el Progeffik, per anar reforçant l'úter!
I sabeu què? Que estic súper optimista...al vespre quan arrivo a casa, li dic al meu home (bé, oficialment encara no ho és...) què? provem de fer un bebè? Ell es frega les mans i riu...jajajajaja...
Una abraçada noies! I ànims a totes!!!
Hola noies,
Us explico, ja que em resulta familiar. El Síndrome d'Asherman, es que a dins a l'úter hi tens una sèrie d'adherències i teixits (que no hi haurien de ser), i aquests fan impossible l'implant d'un embrió. No té espai. Així, que imagino que la operació de la que la kiti està pendent, és simplement per fer net l'uter, li extirparán tots els teixits i en cauteritzarán els restos. No té cap complicació i ja veureu com després li serà molt fàcil quedar-se en estat!
Bé, us deixo que ja hauria d'haver plegat!!!
Una forta abraçada!
Us explico, ja que em resulta familiar. El Síndrome d'Asherman, es que a dins a l'úter hi tens una sèrie d'adherències i teixits (que no hi haurien de ser), i aquests fan impossible l'implant d'un embrió. No té espai. Així, que imagino que la operació de la que la kiti està pendent, és simplement per fer net l'uter, li extirparán tots els teixits i en cauteritzarán els restos. No té cap complicació i ja veureu com després li serà molt fàcil quedar-se en estat!
Bé, us deixo que ja hauria d'haver plegat!!!
Una forta abraçada!
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Bueno, pues Nes lo ha explicado correctamente, como soy una gafe! Cuando me hicieron el legrado, pues no cicatricó correctamente y se hicieron unas adhesiones que ahora me tienen que quitar. Como parece que es un sintoma nrmal pues... le pusieron nombre. Se opera y esperemos que no vuelva a cicatrizar mal.
Ya os contaré
Ya os contaré
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Molt bona idea obrir aquest post
Os desitjo molta sort a totes i molts anims en aquest proces!!! ja veureu que el dia de demà amb els vostres fillets als braços recordareu amb carinyo aquest recolçament mutuo.
Molta sort KITI en l´operacio!!!!!
Una forta abraçada i mitjançant aquets post ja anirem estant informades....
Os desitjo molta sort a totes i molts anims en aquest proces!!! ja veureu que el dia de demà amb els vostres fillets als braços recordareu amb carinyo aquest recolçament mutuo.
Molta sort KITI en l´operacio!!!!!
Una forta abraçada i mitjançant aquets post ja anirem estant informades....

<a><img src="http://tt.lilypie.com/umpKp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Torna a “Adopcions i acolliments”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |























