Llistat de les que estem en tractament de reprod assistida

Fills del cor.
Avatar de l’usuari
Mi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 8:28 pm

EntradaAutor: Mi » dj. gen. 17, 2008 2:25 pm

:lleo: :cangui:
Quica
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. oct. 18, 2007 5:07 pm

EntradaAutor: Quica » dj. gen. 17, 2008 2:41 pm

Ja esteu totes apuntadetes guapes!!!!

I tant que serem perseverants! acabarem totes amb un/s bebé/s ben stupendos
T'esperem amb il.lusió
Avatar de l’usuari
salma
:: gosset
:: gosset
Entrades: 481
Membre des de: dt. jul. 03, 2007 3:38 pm
Ubicació: BDN

EntradaAutor: salma » dj. gen. 17, 2008 5:19 pm

Hola noies!

Que bé tenir aquest nou post per posar com evolucionem amb els tractaments. A veure, jo en principio començaré la setmana vinent amb OMIFIN i PROGYNOVA ja que espero per aquest cap de setmana la regla. Així que suposo que cap a principis de febrer em faran, si tot va bé i no m'hiperestimulen massa, la primera IA.

Tinc unes ganes de començar!!!

Gràcies cheerleaders pels vostres ànims!

Molts petons
Avatar de l’usuari
Gasteiztik
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dj. gen. 17, 2008 5:45 pm

Quica, jo demà t´ho dic!!!!!!!!!!!
El doc ens va dir que en 3-4 setmanes podriem anar a buscar als nostres congeladets, però potser esperem. Demà t´ho dic!!!!

I molta sort a totes, sobretot a la Dreilha, que ja no li queda res!!!!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. gen. 17, 2008 8:19 pm

Bueno, Quica,pues yo me uno a la lista pero a mi me tienes que poner al final, después de las pruebas, me operan el 4 de febrero, y por ahora, no sé nada más.
Perdón ya sé, tengo Síndrome de Asherman.
kitiara l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 17, 2008 8:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
maia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
Contacta:

HOLA

EntradaAutor: maia » dj. gen. 17, 2008 8:21 pm

Jo m 'afegeixo al llistat, m 'estic fent proves a l 'Hospital de Sant Pau. :cangui: :cangui: :koala:
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dj. gen. 17, 2008 8:52 pm

Moltíssims ànims noies!!!

Penseu que 3 mesos enrere jo hauria sigut la primera de la llista i goite-me ara!!!
ALNU
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2440
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ALNU » dv. gen. 18, 2008 6:42 am

que es ese sindrome kitiara?
Imatge
Avatar de l’usuari
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » dv. gen. 18, 2008 8:04 am

Hola noies!!!

Doncs jo també m'uneixo a aquest post, estic al Clínic. He posposat l'última proba que em queda pel maig, estàva una mica agobiada i canviant de feina...pero vaja, que em fan l'histero al maig i suposo que al juny ja podrem començar amb tractament farmacològic. De moment estic amb el Progeffik, per anar reforçant l'úter!

I sabeu què? Que estic súper optimista...al vespre quan arrivo a casa, li dic al meu home (bé, oficialment encara no ho és...) què? provem de fer un bebè? Ell es frega les mans i riu...jajajajaja...

Una abraçada noies! I ànims a totes!!!
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dv. gen. 18, 2008 8:15 am

noies, com m'agrada aquest post de recolzament mutu! :koala: :koala: :koala:

kiti, què és, aquesta síndrome?
:-:) :-:) :-:)
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dv. gen. 18, 2008 9:38 am

no havia escoltat mai aquest sindorme :-:)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » dv. gen. 18, 2008 5:14 pm

Hola noies,

Us explico, ja que em resulta familiar. El Síndrome d'Asherman, es que a dins a l'úter hi tens una sèrie d'adherències i teixits (que no hi haurien de ser), i aquests fan impossible l'implant d'un embrió. No té espai. Així, que imagino que la operació de la que la kiti està pendent, és simplement per fer net l'uter, li extirparán tots els teixits i en cauteritzarán els restos. No té cap complicació i ja veureu com després li serà molt fàcil quedar-se en estat!

Bé, us deixo que ja hauria d'haver plegat!!!

Una forta abraçada!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dv. gen. 18, 2008 5:47 pm

Bueno, pues Nes lo ha explicado correctamente, como soy una gafe! Cuando me hicieron el legrado, pues no cicatricó correctamente y se hicieron unas adhesiones que ahora me tienen que quitar. Como parece que es un sintoma nrmal pues... le pusieron nombre. Se opera y esperemos que no vuelva a cicatrizar mal.
Ya os contaré
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » ds. gen. 19, 2008 7:47 am

ai kiti, doncs malgrat la put.ada de tenir-lo, veig que té solució "ràpida"... me n'alegro!!! així que aquest 2008 ens podries donar MOLT bones notícies, no??? :koala: :koala:
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » ds. gen. 19, 2008 8:36 am

Kiti,..., malgrat la mala notícia de les adherencies... és una bona notícia ja que té solució!!!

Quan et faran l'operació?? Llavors hauràs d'esperar un temps o ja podràs començar la recerca de nou?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » ds. gen. 19, 2008 10:33 am

Kiti, què vagi moooooooooooooolt bé l'operaciò!!!!

Quica! quina feinada què tindràs a actualitzar-ho tot, ehh?! ;-)

Molts ànims a totes!!!!!!!!! que cada dia hi som molt més aprop!!!!
Avatar de l’usuari
esquirol
:: poltre
:: poltre
Entrades: 635
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 9:45 am

EntradaAutor: esquirol » ds. gen. 19, 2008 10:43 am

Molt bona idea obrir aquest post :ok:

Os desitjo molta sort a totes i molts anims en aquest proces!!! ja veureu que el dia de demà amb els vostres fillets als braços recordareu amb carinyo aquest recolçament mutuo.

Molta sort KITI en l´operacio!!!!!
Una forta abraçada i mitjançant aquets post ja anirem estant informades.... >.-<:
<a><img src="http://tt.lilypie.com/umpKp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dg. gen. 20, 2008 11:06 am

molta sort!!! al menys tens solució!! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pitufina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: pitufina » dg. gen. 20, 2008 12:43 pm

Espero que tingueu moltissima sort totes, aquest post és genial, així us tenim controlades, us podem animar i com no apendre moltíssim de totes vosaltres, potser ven aviat algunes us haurem de seguir.

Moltissima sort, de tot cor!!!

Unma abraçada enorme!!!
__________________________________
Imatge
Avatar de l’usuari
aigua
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dj. set. 27, 2007 6:19 pm

EntradaAutor: aigua » dg. gen. 20, 2008 6:29 pm

Encara no he començat cap tractament, però de moment tenc hora a la gine a veure com em de començar (proves...). Estic molt contenta d'haver pres la decisió, s'obren noves portes!!!! :cangui:
Imatge

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::