No deixa anar el pit!

Tria el pit o el biberó.

brnc81
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

No deixa anar el pit!

EntradaAutor: brnc81 » dl. feb. 13, 2012 2:01 pm

Bona tarda noies,

Us escric a veure si alguna de vosaltres s'ha trobat amb què el seu bebè no deixa anar el pit a les tomes!
La meva nena té 16 setmanes, fa lactància materna exclusiva, està bé de pes i molt bé de salut, amb això vull dir que no em preocupa que mengi poc ni que no tingui llet. El problema és que se'm pot passar 1h 30' a la teta tranquilament, evidentment no menja tota l'estona, però té la teta ben agafada. Llavors pràcticament passa d'una teta a l'altra, li encanta! Gairebé totes les tomes són així, menys la de la matinada...Porto uns dies que quan porta 30' i veig que no mama o xucla molt poc, li trec, tampoc no es queixa.
Alguna s'hi ha trobat?

Gràcies!!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: No deixa anar el pit!

EntradaAutor: Helia » dl. feb. 13, 2012 2:16 pm

A la meva també li costava molt desenganxar-se... a vegades ho feia, i es quedava dormint, però no era el més normal... Quan portava molta estona i veia clarament que estava adormida, li treia el pit de la boca amb un moviment ràpid, i ella continuava dormint... :ok:
ImatgeImatge
Imatge
nunus
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dl. feb. 13, 2012 3:50 pm

Hola!

És ben normal; els meus ho han fet tots dos (el gran més que el petit). No em diguis que no se'ls veu a gustet... :love:

Ahir mateix vaig anar al restaurant i el Marc es va passar tot el dinar enganxat, mamant i dormint alhora, heheee...

Ara, quan he d'anar per feina, li obro la boca amb el dit petit, trec el mugró, i ell ni se n'entera. neu:-D Això ja depèn del temps i la paciència de cadascuna...

Que vagi bé!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. feb. 13, 2012 4:29 pm

Jo tinc un bebe que dijous farà 3 setmanes, faig lactancia mixta perque al sortir de l'hospital va perdre una mica de pes, el que passava es que mama i es queda adormit, la pediatra m'ha dit que no pot ser que es passi 1h mamant i que el tinc que espavilar (tocant els peus, l'orella, es a dir mantenir-lo despert).
Avui e tingut visita amb el pediatra i a guanyat pes, prenia 3 biberons de 60ml al dia i ara tinc que treure el del migdia, a veure com anirà, el que tambè faig es treure'm llet amb el llevallets i aixi se que menja segur.
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dl. feb. 13, 2012 4:34 pm

Una cosa que m'anava super bé a mi era quan es quedava grogui amb el pit a la boca me l'apretava, li sortia un xorret i si en volia seguia tragant una miqueta més de llet "sustanciosa" (el que anava molt bé pel pes i a mi per buidar i mantenir una bona producció). I si tenia son era molt fàcil treure la boca, l'apartava o al canviar "la forma" del pit desfeia "el buit" que es crea i no tenia problemes.

Ah, i si feia falta feia el "cambiazo" de teta per pipa ;).
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dt. feb. 14, 2012 11:49 am

Ostres Julyet jo l'altre dia vaig voler fer el cambiasso de pit a pipa a la meva filla i se'm va despertar de cop, em va mirar amb una cara de fàstic que encara ric!!!!! De fet, mai ha volgut el xumet, li provoca arcades!!! què hi farem!!!
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. feb. 14, 2012 11:57 am

Al meu fill li ha passat sempre i jo em vaig acostumar (passat un temps prudencial i quan veia que realment no estava mamant) a treure-li la teta de la boca... Jo li posava el dit petit a la boca per desenganxar-lo. A vegades se'm despertava però moltes no...
Ara que té casi 20 mesos només li passa a les nits però encara hi ha vegades que me l'he de desenganxar per poder-me canviar de posició jo xx:-D
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
brnc81
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » dc. feb. 15, 2012 7:17 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes noies!
nunus, i tant que se la veu taaaaan agustet, és per això que em fa coseta treure-li...Ara ja més o menys calculo uns 30' i si no està mamant, fora tetilla jiji.
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::