No deixa anar el pit!
No deixa anar el pit!
Bona tarda noies,
Us escric a veure si alguna de vosaltres s'ha trobat amb què el seu bebè no deixa anar el pit a les tomes!
La meva nena té 16 setmanes, fa lactància materna exclusiva, està bé de pes i molt bé de salut, amb això vull dir que no em preocupa que mengi poc ni que no tingui llet. El problema és que se'm pot passar 1h 30' a la teta tranquilament, evidentment no menja tota l'estona, però té la teta ben agafada. Llavors pràcticament passa d'una teta a l'altra, li encanta! Gairebé totes les tomes són així, menys la de la matinada...Porto uns dies que quan porta 30' i veig que no mama o xucla molt poc, li trec, tampoc no es queixa.
Alguna s'hi ha trobat?
Gràcies!!
Us escric a veure si alguna de vosaltres s'ha trobat amb què el seu bebè no deixa anar el pit a les tomes!
La meva nena té 16 setmanes, fa lactància materna exclusiva, està bé de pes i molt bé de salut, amb això vull dir que no em preocupa que mengi poc ni que no tingui llet. El problema és que se'm pot passar 1h 30' a la teta tranquilament, evidentment no menja tota l'estona, però té la teta ben agafada. Llavors pràcticament passa d'una teta a l'altra, li encanta! Gairebé totes les tomes són així, menys la de la matinada...Porto uns dies que quan porta 30' i veig que no mama o xucla molt poc, li trec, tampoc no es queixa.
Alguna s'hi ha trobat?
Gràcies!!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

Re: No deixa anar el pit!
A la meva també li costava molt desenganxar-se... a vegades ho feia, i es quedava dormint, però no era el més normal... Quan portava molta estona i veia clarament que estava adormida, li treia el pit de la boca amb un moviment ràpid, i ella continuava dormint... 
Hola!
És ben normal; els meus ho han fet tots dos (el gran més que el petit). No em diguis que no se'ls veu a gustet...
Ahir mateix vaig anar al restaurant i el Marc es va passar tot el dinar enganxat, mamant i dormint alhora, heheee...
Ara, quan he d'anar per feina, li obro la boca amb el dit petit, trec el mugró, i ell ni se n'entera.
Això ja depèn del temps i la paciència de cadascuna...
Que vagi bé!
És ben normal; els meus ho han fet tots dos (el gran més que el petit). No em diguis que no se'ls veu a gustet...
Ahir mateix vaig anar al restaurant i el Marc es va passar tot el dinar enganxat, mamant i dormint alhora, heheee...
Ara, quan he d'anar per feina, li obro la boca amb el dit petit, trec el mugró, i ell ni se n'entera.
Això ja depèn del temps i la paciència de cadascuna...Que vagi bé!
Jo tinc un bebe que dijous farà 3 setmanes, faig lactancia mixta perque al sortir de l'hospital va perdre una mica de pes, el que passava es que mama i es queda adormit, la pediatra m'ha dit que no pot ser que es passi 1h mamant i que el tinc que espavilar (tocant els peus, l'orella, es a dir mantenir-lo despert).
Avui e tingut visita amb el pediatra i a guanyat pes, prenia 3 biberons de 60ml al dia i ara tinc que treure el del migdia, a veure com anirà, el que tambè faig es treure'm llet amb el llevallets i aixi se que menja segur.
Avui e tingut visita amb el pediatra i a guanyat pes, prenia 3 biberons de 60ml al dia i ara tinc que treure el del migdia, a veure com anirà, el que tambè faig es treure'm llet amb el llevallets i aixi se que menja segur.
Una cosa que m'anava super bé a mi era quan es quedava grogui amb el pit a la boca me l'apretava, li sortia un xorret i si en volia seguia tragant una miqueta més de llet "sustanciosa" (el que anava molt bé pel pes i a mi per buidar i mantenir una bona producció). I si tenia son era molt fàcil treure la boca, l'apartava o al canviar "la forma" del pit desfeia "el buit" que es crea i no tenia problemes.
Ah, i si feia falta feia el "cambiazo" de teta per pipa ;).
Ah, i si feia falta feia el "cambiazo" de teta per pipa ;).
Ostres Julyet jo l'altre dia vaig voler fer el cambiasso de pit a pipa a la meva filla i se'm va despertar de cop, em va mirar amb una cara de fàstic que encara ric!!!!! De fet, mai ha volgut el xumet, li provoca arcades!!! què hi farem!!!
Al meu fill li ha passat sempre i jo em vaig acostumar (passat un temps prudencial i quan veia que realment no estava mamant) a treure-li la teta de la boca... Jo li posava el dit petit a la boca per desenganxar-lo. A vegades se'm despertava però moltes no...
Ara que té casi 20 mesos només li passa a les nits però encara hi ha vegades que me l'he de desenganxar per poder-me canviar de posició jo
Ara que té casi 20 mesos només li passa a les nits però encara hi ha vegades que me l'he de desenganxar per poder-me canviar de posició jo

Moltes gràcies per les vostres respostes noies!
nunus, i tant que se la veu taaaaan agustet, és per això que em fa coseta treure-li...Ara ja més o menys calculo uns 30' i si no està mamant, fora tetilla jiji.
nunus, i tant que se la veu taaaaan agustet, és per això que em fa coseta treure-li...Ara ja més o menys calculo uns 30' i si no està mamant, fora tetilla jiji.
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |