Plors als migdies
Plors als migdies
Hola guapes, voldria saber si alguna us esteu trobant amb el mateix cas que jo. El meu peque de 5 mesos esta molt quisquillós últimament i no se veure perqué. Porta unes setmanes en les que ha aprés a cridar i cada vegada que no li agrada alguna cosa ho fa. No vol cotxet ni portabebés, només a estones. El que em té absolutament desconcertada és que també fa uns dies que just després de dinar comença a queixar-se i crida com un boig, sempre sobre la mateixa hora, amb cara de patiment. Podrien ser còlics encara que tingui 5 mesos? He pensat que podria ser això o refluxe perque mama bastant però si pel que sigui aconseguim distreure'l llavors es posa a riure. Si fos dolor ploraria constantment oi? Les dents potser? Aixxx...merci.
Re: Plors als migdies
Poden ser colics xo no de immaduresa un colic en pot tenir tothom.
Tb poden ser dents ho has comprovat??
Tb poden ser dents ho has comprovat??
De còlics n'ha tingut sempre ven poquets, i diria que les genives no estan inflamades, tot i que no n'estic del tot segura. De totes maneres penso que se li junten vàries coses, últimament es sobre estimula i després no sap calmar-se. El que m'estranya és que protesti sempre a la mateixa hora...es veu clar quan tenen les genives inflamades?
- Mireia1977
- :: granota

- Entrades: 203
- Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm
Has pensat que no sigui que esta massa cansat? L Emma de mes petita si ja estava massa cansada es posava molt irritable i era un cercle vicios, llavors no hi havia manera d adormir-la. Pots provar a avançar l hora de dinar i dormir. Si mes no, no hi perds res.. sort!
Hola Mireia, si, ja ho he pensat també. El que passa és que de vegades fa poquet que s' ha llevat, 1h potser, i penso que no esta prou cansat. De totes maneres ara ja comença a cridar durant diverses vegades al dia, diria que esta aprenent a cridar i sentirse a ell mateix i d'altra banda a expressar els seus sentiments d'aquesta manera perque s' adona que la resposta és inmediata. També crida mentre juga a la manta de jocs i mossega joguines, però sovint s' atabala i acaba plorant, imagino que per sobre excitació o sobreestimulació. En fi...que té caràcter...jeje!
Hola Clara! m'has fet recordar molt a la meva filla,ella també crida molt,xiscla! i ho fa tant per demostrar que està enfadada com per jugar, ... És una nena amb caràcter! Jo també penso que es descobreixen la veu i l'efecte que té, ja que veu que nosaltres ens girem o li diem coses. Per altra banda, també pot ser de cansament, de fet, la meva quan està esgotada més que plorar xiscla! Ah, i sempre necessita dormir 1h i 1/2 després de llevar-se pel matí..tot i pensar que no pot tenir son al haver dormit més de 10 hores, sí que en tenen!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |