Cereals

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dj. oct. 04, 2007 8:53 am

aquestes galetes les he vist al carrefour i em sembla que no porten sucre.......... no sè es questiò de mirar-ho........

jo tambè li dono primer pit i desprès de moment nomès li dono la fruita, però desprès amb els altres aliments li farè el mateix..........
Imatge
Imatge
cabreta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dj. oct. 04, 2007 10:48 am

Ostres Bruna quina forca de voluntat que tens!!!!!!!!
mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dj. oct. 04, 2007 10:53 am

Al Dia tb n'hi ha, al Carrefour tb, i a algun altre tb les he vist.

Galletitas Sin Gluten Milupa NUEVAS

Especialmente pensadas para ser disueltas en el biberón como complemento energético y nutritivo ideal a partir del 4º mes, momento en que las necesidades nutricionales del bebé comienzan a aumentar. No contienen gluten ni huevo.

Análisis medio Ud. por 100 g.
Energía 2313 KJ 443 Kcal
Proteínas g 5,6
Hidratos de Carbono g 77,8
Humedad g 3,0
Grasas g 12,2
Minerales
Calcio mg 324
Hierro mg 5
Vitaminas
Vitamina B1 mg 0,48
Vitamina B2 mg 0,3
Vitamina B6 mg 0,36
Vitamina C mg 35
Niacina equiv. mg 3,6
Ac. Pantoténico mg 1,8

No posa lo del sucre, però amb la d'hidrats de carboni q té, suposo q sí q porten sucre... Aviam si algú et pot ajudar més...
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dj. oct. 04, 2007 10:55 am

Acabo de trobar la composició:

COMPOSICIÓN
Almidón, sacarosa, aceites vegetales, leche desnatada en polvo, proteínas lácteas, gasificantes (bicarbonato, amónico y bicarbonato sódico), miel, lecitina, aromas, minerales y vitaminas.

:ufs:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 08, 2007 11:18 am

Hola noies... porto aquesta setmana provant amb els cereals, i tot i que sé que s'ha d'adaptar a la cullera i el nou gust i tal... no li agrada gens gens aixó dels cereals amb cullera! Quan us van trigar en acostumar-se? Li poso en bibi o millor continuar amb la cullera?
.
.

EntradaAutor: . » dl. oct. 08, 2007 9:25 pm

Bones!!
Al David li agraden molt els cereals, pero no la cullera, de fet fa ben poc que menja amb cullera tranquilament, fins ara feiem cullerada+xumet i no t'ho recomano..has de tenir paciéncia i no forçar-lo, encara que no t'ho sembli, acabarà menjant.

Jo al ppi li donava amb cullera i si no volia, fins passada una estoneta, no li oferia biberó (amb 2 de cereals).

No se si t'he ajudat....:-( Jo també soc novata!!
Sandreta
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dt. oct. 09, 2007 9:03 am

Hola Noies!

Volia preguntar, kuan veu introduir els cereals, us ho va dir la pediatra o ho vau fer pq veu voler...?¿?¿

:-:) :-:)
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 09, 2007 9:30 am

Gracies Leire... poder alguna nit li faig, tot i que no tinc presa pq encara li voldria allargar el pit, almenys a la nit que sí que hi soc a casa.... als 6 mesos si que li plantaré els cereals en serio, ara marranejarem una mica pq vagi coneixent... Però per si de cas, son dos cullerades de cereals, en 120 d'aigua i 4 de llet o sigui, sigui la cantitat de llet que sigui 2 de cereals... es que aixó no m'ho van explicar, com que volien que li dongués amb cullera...

Sandreta, a mi m'ho va dir la infermera de la pediatra un dia que vam posar vacunes, que comencés a provar a les nits precisament per aixo´que ens passa de que a la nit no s'adorm si no es enganxat al pit. Em va comentar que amb els cereals poder s'atipava i es relaxava... nusé... als 4 mesos va ser, portem una setmana i algo provant però res, menja tres cullerades! I la setmana que ve en teoria, la fruita a les tardes.. pssss...
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dt. oct. 09, 2007 10:25 am

Dijous tenim vacunes.. aprofitare per preguntarli!

Merci! :ok:
Imatge
Imatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dt. oct. 16, 2007 12:13 pm

Nosaltres hem suspès els cereals i la fruita per les diarrees. Creieu q tornarà a agafar la cullera bé quan estigui bona?
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dt. oct. 16, 2007 12:23 pm

Heidi, suposo que si! Un cop es trobi millor tornarà a mengar amb cullera, ja ho veuras!!

A la nit els cereals els hi dons amb cullera?¿
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 16, 2007 12:58 pm

Jo sí Sandreta! Com va sobradet de pes, em va dir que com no cal que se'ls prengui, toooot el plat o tota la cantitat que recomanen, anem fent amb la cullera perque s'acostumi... i desde diumenge la fruita també amb la cullera.. Que et va dir a tú el pediatra?
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dc. oct. 17, 2007 8:31 am

Em va dir que els poses al bibi... no va comentar res de papilles...! :-:) Una cullerada a la guarde, una altra a casa ma sogra i dos o tres al de la nit. Ahir per ejemple a la guarde diu que no va menjar gaire i a ca la sogra tampoc (va dir que poc pero si no ho vaig mirar malament en va pendre 100) Pero a la nit en va fer 140!

Supsoo que deu estar empaxadeta o es que estat plena de cacotes pq dsd diumenge que no en fa i es tira unes llufes.... :-D Espero que avui ho tregui tot, pq ahir li vaig donar pera i suc de toronja i normarlemt hi va de seguida!!
Imatge
Imatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. oct. 17, 2007 9:44 am

Jo li dono els cereals en el bibi. Amb cullera només faig la fruita, però ara el pediatre diu q li torni a donar fruita. Flipant!
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dt. oct. 23, 2007 7:07 pm

avui comencem nosaltres amb els cereals i li haig de donar amb cullera a veure si li agraden.........
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 24, 2007 9:47 am

QUE AQUA!! COM VAN ANAR ELS CEREALS? LI VAN AGRADAR A L'ABRIL??
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. oct. 24, 2007 11:27 am

Ja tremolo pel dia q ens toqui fer cereals amb cullera... Ara els fem amb bibi i és oli en un llum. Però amb cullera... tipus fruita.... Brrr!!! I em penso q la cosa està al caure pq demà tenim pediatre!!!!

ànims, aqua, ja ens explicaràs!!!
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dc. oct. 24, 2007 4:08 pm

l'Abril es una canya!!!!!!!!!!!!!!!

La tia li encanta la cullera....... però jo faig servir una petitona de silicona que vaig trobar al carefour perque les altres que tinc, que tinc 4 no li agraden perque son mès grans i aquesta al ser mès petitona li agrada mès........

l'haurieu de veure menjar........... desprès de la presa de les 9 de pit li vaig donar els cereals i vaig pensar que n se'ls acabaria tots............. doncs em vaig equivocar nomès va deixar el culet del platet......
Imatge
Imatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. oct. 24, 2007 6:13 pm

>.-<: >.-<:
mainadaabord