Cereals
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Al Dia tb n'hi ha, al Carrefour tb, i a algun altre tb les he vist.
Galletitas Sin Gluten Milupa NUEVAS
Especialmente pensadas para ser disueltas en el biberón como complemento energético y nutritivo ideal a partir del 4º mes, momento en que las necesidades nutricionales del bebé comienzan a aumentar. No contienen gluten ni huevo.
Análisis medio Ud. por 100 g.
Energía 2313 KJ 443 Kcal
Proteínas g 5,6
Hidratos de Carbono g 77,8
Humedad g 3,0
Grasas g 12,2
Minerales
Calcio mg 324
Hierro mg 5
Vitaminas
Vitamina B1 mg 0,48
Vitamina B2 mg 0,3
Vitamina B6 mg 0,36
Vitamina C mg 35
Niacina equiv. mg 3,6
Ac. Pantoténico mg 1,8
No posa lo del sucre, però amb la d'hidrats de carboni q té, suposo q sí q porten sucre... Aviam si algú et pot ajudar més...
Galletitas Sin Gluten Milupa NUEVAS
Especialmente pensadas para ser disueltas en el biberón como complemento energético y nutritivo ideal a partir del 4º mes, momento en que las necesidades nutricionales del bebé comienzan a aumentar. No contienen gluten ni huevo.
Análisis medio Ud. por 100 g.
Energía 2313 KJ 443 Kcal
Proteínas g 5,6
Hidratos de Carbono g 77,8
Humedad g 3,0
Grasas g 12,2
Minerales
Calcio mg 324
Hierro mg 5
Vitaminas
Vitamina B1 mg 0,48
Vitamina B2 mg 0,3
Vitamina B6 mg 0,36
Vitamina C mg 35
Niacina equiv. mg 3,6
Ac. Pantoténico mg 1,8
No posa lo del sucre, però amb la d'hidrats de carboni q té, suposo q sí q porten sucre... Aviam si algú et pot ajudar més...
- mainadaabord

-
VisitantVi
-
..
Bones!!
Al David li agraden molt els cereals, pero no la cullera, de fet fa ben poc que menja amb cullera tranquilament, fins ara feiem cullerada+xumet i no t'ho recomano..has de tenir paciéncia i no forçar-lo, encara que no t'ho sembli, acabarà menjant.
Jo al ppi li donava amb cullera i si no volia, fins passada una estoneta, no li oferia biberó (amb 2 de cereals).
No se si t'he ajudat....:-( Jo també soc novata!!
Al David li agraden molt els cereals, pero no la cullera, de fet fa ben poc que menja amb cullera tranquilament, fins ara feiem cullerada+xumet i no t'ho recomano..has de tenir paciéncia i no forçar-lo, encara que no t'ho sembli, acabarà menjant.
Jo al ppi li donava amb cullera i si no volia, fins passada una estoneta, no li oferia biberó (amb 2 de cereals).
No se si t'he ajudat....:-( Jo també soc novata!!
-
VisitantVi
Gracies Leire... poder alguna nit li faig, tot i que no tinc presa pq encara li voldria allargar el pit, almenys a la nit que sí que hi soc a casa.... als 6 mesos si que li plantaré els cereals en serio, ara marranejarem una mica pq vagi coneixent... Però per si de cas, son dos cullerades de cereals, en 120 d'aigua i 4 de llet o sigui, sigui la cantitat de llet que sigui 2 de cereals... es que aixó no m'ho van explicar, com que volien que li dongués amb cullera...
Sandreta, a mi m'ho va dir la infermera de la pediatra un dia que vam posar vacunes, que comencés a provar a les nits precisament per aixo´que ens passa de que a la nit no s'adorm si no es enganxat al pit. Em va comentar que amb els cereals poder s'atipava i es relaxava... nusé... als 4 mesos va ser, portem una setmana i algo provant però res, menja tres cullerades! I la setmana que ve en teoria, la fruita a les tardes.. pssss...
Sandreta, a mi m'ho va dir la infermera de la pediatra un dia que vam posar vacunes, que comencés a provar a les nits precisament per aixo´que ens passa de que a la nit no s'adorm si no es enganxat al pit. Em va comentar que amb els cereals poder s'atipava i es relaxava... nusé... als 4 mesos va ser, portem una setmana i algo provant però res, menja tres cullerades! I la setmana que ve en teoria, la fruita a les tardes.. pssss...
- mainadaabord

-
VisitantVi
Em va dir que els poses al bibi... no va comentar res de papilles...!
Una cullerada a la guarde, una altra a casa ma sogra i dos o tres al de la nit. Ahir per ejemple a la guarde diu que no va menjar gaire i a ca la sogra tampoc (va dir que poc pero si no ho vaig mirar malament en va pendre 100) Pero a la nit en va fer 140!
Supsoo que deu estar empaxadeta o es que estat plena de cacotes pq dsd diumenge que no en fa i es tira unes llufes....
Espero que avui ho tregui tot, pq ahir li vaig donar pera i suc de toronja i normarlemt hi va de seguida!!
Una cullerada a la guarde, una altra a casa ma sogra i dos o tres al de la nit. Ahir per ejemple a la guarde diu que no va menjar gaire i a ca la sogra tampoc (va dir que poc pero si no ho vaig mirar malament en va pendre 100) Pero a la nit en va fer 140!
Supsoo que deu estar empaxadeta o es que estat plena de cacotes pq dsd diumenge que no en fa i es tira unes llufes....
Espero que avui ho tregui tot, pq ahir li vaig donar pera i suc de toronja i normarlemt hi va de seguida!!- mainadaabord

- mainadaabord

l'Abril es una canya!!!!!!!!!!!!!!!
La tia li encanta la cullera....... però jo faig servir una petitona de silicona que vaig trobar al carefour perque les altres que tinc, que tinc 4 no li agraden perque son mès grans i aquesta al ser mès petitona li agrada mès........
l'haurieu de veure menjar........... desprès de la presa de les 9 de pit li vaig donar els cereals i vaig pensar que n se'ls acabaria tots............. doncs em vaig equivocar nomès va deixar el culet del platet......
La tia li encanta la cullera....... però jo faig servir una petitona de silicona que vaig trobar al carefour perque les altres que tinc, que tinc 4 no li agraden perque son mès grans i aquesta al ser mès petitona li agrada mès........
l'haurieu de veure menjar........... desprès de la presa de les 9 de pit li vaig donar els cereals i vaig pensar que n se'ls acabaria tots............. doncs em vaig equivocar nomès va deixar el culet del platet......
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |