"Corn flakes" abans dels 3 anys?
"Corn flakes" abans dels 3 anys?
Hola!!
Tinc un dubte, fa uns dies vaig comprar arros inflat per variar una mica els esmorzars del Roger però a la capsa posava que no es recomana donals-hi a nens menors de 3 anys, així que mels vaig menjar jo i tant contents, però fa uns dies he descobert que la meva sogra li dona flocs de blat de moro, els típics corn flakes, sense llet ni res, sabeu si en poden prendre els nens menors de 3 anys? no recordo que a la capsa posés res al respecte.
Gràcies mils.
Tinc un dubte, fa uns dies vaig comprar arros inflat per variar una mica els esmorzars del Roger però a la capsa posava que no es recomana donals-hi a nens menors de 3 anys, així que mels vaig menjar jo i tant contents, però fa uns dies he descobert que la meva sogra li dona flocs de blat de moro, els típics corn flakes, sense llet ni res, sabeu si en poden prendre els nens menors de 3 anys? no recordo que a la capsa posés res al respecte.
Gràcies mils.
MARUXA l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 21, 2011 8:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: "Corn flakes" abans dels 3 anys?
suposo que ho diuen per si no saben mastegar??
no se.... aqui Cheerios, que son cereals rodonets, es la primera cosa que es dona solid als nens (als 9 mesos o abans??), i noaltres a la Julia ja fa moooolt temps que li donem cereals de tot tipus, inclosos els de tipus corn flake! dolents no son segur, sempre que no tingui alguna intolerancia

no se.... aqui Cheerios, que son cereals rodonets, es la primera cosa que es dona solid als nens (als 9 mesos o abans??), i noaltres a la Julia ja fa moooolt temps que li donem cereals de tot tipus, inclosos els de tipus corn flake! dolents no son segur, sempre que no tingui alguna intolerancia
Els meus han menjat cereals d'aquests des d'abans de fer l'any. Primer de dietètica, sense ensucrar, i més endavant del de les marques comercials. Ho diuen per cobrir-se les espatlles en cas de que alún nen s'escanyi... peró si són nens que mengen sòlid, no li veig el problema.
Maruxa,
A nosaltres ens va passar el mateix l'altre dia. Al meu fill li encanten tots els cereals i n'hi donem una mica i mai ens hi havíem fixat, però l'altre dia la meva mare m'ho va dir (has vist què diu a la caixa?) i ho trobo estrany perquè precisament els d'arròs inflat són els més fàcils de mastegar perquè es desfan gairebé sols, i ens vam quedar amb el dubte! Quin sentit deu tenir???
De fet, el meu fill ja ho menja tot a trossos i trobava ridícul que continués menjant els cereals en farinetes quan ells ja els vol sencers... i així què doncs?
Nosaltres n'hi continuem donant....
A nosaltres ens va passar el mateix l'altre dia. Al meu fill li encanten tots els cereals i n'hi donem una mica i mai ens hi havíem fixat, però l'altre dia la meva mare m'ho va dir (has vist què diu a la caixa?) i ho trobo estrany perquè precisament els d'arròs inflat són els més fàcils de mastegar perquè es desfan gairebé sols, i ens vam quedar amb el dubte! Quin sentit deu tenir???
De fet, el meu fill ja ho menja tot a trossos i trobava ridícul que continués menjant els cereals en farinetes quan ells ja els vol sencers... i així què doncs?
Nosaltres n'hi continuem donant....
Jo li dono des de els 2 anys diferentes marques i formes que vaig trobant...mai m'he fixat en això dels 3 anys...suposo que és per això de què es pogués ennuegar. Si mastega i menja de tot no li veig problema.
- Espiadimonis
- :: cèrvol

- Entrades: 502
- Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm
Jo els he donat cereals comercials des d'abans de l'any, i cap problema!
Hola noies,
Gràcies pels vostres comentaris, supso que no m´haig d´amoinar tant, però com que el pediatra insisteix tant amb el tema de no donar fruits secs per si s´ennuega, no sé perquè em vaig "ratllar" una mica amb això dels cereals, crec que li diré a la sogra que li continui donant
Gràcies mil!
Gràcies pels vostres comentaris, supso que no m´haig d´amoinar tant, però com que el pediatra insisteix tant amb el tema de no donar fruits secs per si s´ennuega, no sé perquè em vaig "ratllar" una mica amb això dels cereals, crec que li diré a la sogra que li continui donant
Gràcies mil!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo li dono a la meva nena desde els 18 messos aprox. corn flakes sense llet i s'ho menja molt bé i li encanta l'arros inflat de xocolata amb llet. No pateixis!!! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |