"Corn flakes" abans dels 3 anys?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
MARUXA
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

"Corn flakes" abans dels 3 anys?

EntradaAutor: MARUXA » dj. abr. 21, 2011 3:49 pm

Hola!!

Tinc un dubte, fa uns dies vaig comprar arros inflat per variar una mica els esmorzars del Roger però a la capsa posava que no es recomana donals-hi a nens menors de 3 anys, així que mels vaig menjar jo i tant contents, però fa uns dies he descobert que la meva sogra li dona flocs de blat de moro, els típics corn flakes, sense llet ni res, sabeu si en poden prendre els nens menors de 3 anys? no recordo que a la capsa posés res al respecte.

Gràcies mils.
MARUXA l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 21, 2011 8:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: "Corn flakes" abans dels 3 anys?

EntradaAutor: tolinso » dj. abr. 21, 2011 5:15 pm

suposo que ho diuen per si no saben mastegar??

no se.... aqui Cheerios, que son cereals rodonets, es la primera cosa que es dona solid als nens (als 9 mesos o abans??), i noaltres a la Julia ja fa moooolt temps que li donem cereals de tot tipus, inclosos els de tipus corn flake! dolents no son segur, sempre que no tingui alguna intolerancia :ok: :ok:
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dj. abr. 21, 2011 5:42 pm

Els meus han menjat cereals d'aquests des d'abans de fer l'any. Primer de dietètica, sense ensucrar, i més endavant del de les marques comercials. Ho diuen per cobrir-se les espatlles en cas de que alún nen s'escanyi... peró si són nens que mengen sòlid, no li veig el problema.
ImatgeImatge
Ixena
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dj. abr. 21, 2011 9:51 pm

Maruxa,
A nosaltres ens va passar el mateix l'altre dia. Al meu fill li encanten tots els cereals i n'hi donem una mica i mai ens hi havíem fixat, però l'altre dia la meva mare m'ho va dir (has vist què diu a la caixa?) i ho trobo estrany perquè precisament els d'arròs inflat són els més fàcils de mastegar perquè es desfan gairebé sols, i ens vam quedar amb el dubte! Quin sentit deu tenir???

De fet, el meu fill ja ho menja tot a trossos i trobava ridícul que continués menjant els cereals en farinetes quan ells ja els vol sencers... i així què doncs?

Nosaltres n'hi continuem donant....
Imatge
nisana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: ds. des. 13, 2008 3:43 pm

EntradaAutor: nisana » dv. abr. 22, 2011 9:31 am

Jo li dono des de els 2 anys diferentes marques i formes que vaig trobant...mai m'he fixat en això dels 3 anys...suposo que és per això de què es pogués ennuegar. Si mastega i menja de tot no li veig problema.
Espiadimonis
Entrades: 502
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm

EntradaAutor: Espiadimonis » dv. abr. 22, 2011 10:16 am

Jo els he donat cereals comercials des d'abans de l'any, i cap problema!
MARUXA
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

EntradaAutor: MARUXA » dv. abr. 22, 2011 6:11 pm

Hola noies,
Gràcies pels vostres comentaris, supso que no m´haig d´amoinar tant, però com que el pediatra insisteix tant amb el tema de no donar fruits secs per si s´ennuega, no sé perquè em vaig "ratllar" una mica amb això dels cereals, crec que li diré a la sogra que li continui donant :ok:
Gràcies mil!
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. abr. 23, 2011 9:04 am

Jo li dono a la meva nena desde els 18 messos aprox. corn flakes sense llet i s'ho menja molt bé i li encanta l'arros inflat de xocolata amb llet. No pateixis!!! :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::