No sap dormir
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
No sap dormir
Mares...estic KO (com totes o moltes de vosaltres imagino...)
Fa sis mesos i mig que no dormo.
L'Arlet, de 6,5 mesos no sap adormir-se sola.
S'adorm en braços o al pit. A la boba i de vegades al carro.
Tot i que la deixi al seu bressol (enganxat al meu llit), li agafi la ma, li canti, li fagi malabars o li llegeixi Don Quixote, ella no s'adorm i comença a plorar (de son imagino).
Perque????? Altres nens del voltant els posen al llitet i s'adormen solets. O amb la ma agafadeta...ella no. (Emoricon nino plorant :D)
Quan s'adormirà sola??????
Com li puc ensenyar??????
Estic deseseprada!!!
Gràcies marones!
Fa sis mesos i mig que no dormo.
L'Arlet, de 6,5 mesos no sap adormir-se sola.
S'adorm en braços o al pit. A la boba i de vegades al carro.
Tot i que la deixi al seu bressol (enganxat al meu llit), li agafi la ma, li canti, li fagi malabars o li llegeixi Don Quixote, ella no s'adorm i comença a plorar (de son imagino).
Perque????? Altres nens del voltant els posen al llitet i s'adormen solets. O amb la ma agafadeta...ella no. (Emoricon nino plorant :D)
Quan s'adormirà sola??????
Com li puc ensenyar??????
Estic deseseprada!!!
Gràcies marones!

Re: No sap dormir
Hola Nanuka!
L'únic que et puc dir és...temps al temps...
La meva filla tampoc ha sigut d'adormir-se mai sola. Sempre necessitava el coll o el pit. I després deixar-la molt a poc a poc a la cuna perquè no se'n adonés.
Va ser a partir dels 9-10 mesus que va començar a fer un canvi i ja no volia que la fes adormir jo al coll. La deixava a la cuna i al cap d'una bona estona s'acabava adormint (però tot i així necessitava que estigués allà. Si marxava plorava).
Però quan he notat molt de canvi ha sigut quan als 11 mesos va començar la guarderia. Ara ja és deixar-la a la cuna i ella mateixa en uns minutets s'adorm.
El tema de dormir és durillo...però els nens van fent canvis i ja veuràs que a poquet a poquet tot anirà a millor.
Ànims bunica!
L'únic que et puc dir és...temps al temps...
La meva filla tampoc ha sigut d'adormir-se mai sola. Sempre necessitava el coll o el pit. I després deixar-la molt a poc a poc a la cuna perquè no se'n adonés.
Va ser a partir dels 9-10 mesus que va començar a fer un canvi i ja no volia que la fes adormir jo al coll. La deixava a la cuna i al cap d'una bona estona s'acabava adormint (però tot i així necessitava que estigués allà. Si marxava plorava).
Però quan he notat molt de canvi ha sigut quan als 11 mesos va començar la guarderia. Ara ja és deixar-la a la cuna i ella mateixa en uns minutets s'adorm.
El tema de dormir és durillo...però els nens van fent canvis i ja veuràs que a poquet a poquet tot anirà a millor.
Ànims bunica!
Nanuka, molts ànims. Et dic el mateix, temps al temps!
El meu fill també ens necessitava per adormir-se i després l´haviem de deixar de vegades fent malabars.
Tot passa, tot el que feu està bé.
Un petonet
El meu fill també ens necessitava per adormir-se i després l´haviem de deixar de vegades fent malabars.
Tot passa, tot el que feu està bé.
Un petonet
- la_lluna_rodona
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am
Igual que et diuen, tot passa!! i temps al temps...!!
El meu fill de ven petit s'adormia sol al llitet i sense cap problema. I d'un temps cap aquí (ara té 2 anys) que s'adorm al pit la majoria de vegades, o estirant-me al seu costat i fent mil històries (pessigolleges, mimos, petons, cantant, ...).
ànims!! Que ho feu molt bé!!

El meu fill de ven petit s'adormia sol al llitet i sense cap problema. I d'un temps cap aquí (ara té 2 anys) que s'adorm al pit la majoria de vegades, o estirant-me al seu costat i fent mil històries (pessigolleges, mimos, petons, cantant, ...).
ànims!! Que ho feu molt bé!!

- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Hola nanuka! Sé q és desesperant però el q fa la teva filla és normal i habitual, encara és molt petita. Jo tb al.lucinava amb els fills d'algunes, i tb em preguntava pq la meva no? per posat-te un exemple, la meva filla mai a la vida s'ha adormit ni al cotxet ni a la cadireta del cotxe, i ja té 30 mesos, i molts amics no poden creure que no s'adormi al cotxe. Ella és així! Ara tinc un altre petit de 3 mesos i són ben diferents, així q ja veus, cada nen és un món. Molts ànims! Ah, i si no l'has llegit encara, el llibre de la Rosa Jové està molt bé per entendre com funciona la maduració de la son.
Hola Nanuka, m'uneixo a les mares que t'han contestat. Paciencia i a portar-ho tots lo millor possible. És temps per madurar el que necessiten.
La majoria de petits ho fan. I fins als 4 o 6 anys poden no tenir el son nocturn com un adult. Això no vol dir que SEMPRE és igual!! Hi ha temporades de tot i de cop i volta arriba un moment que es desperten una vegada o cap. Jo encara la estic esperant, jeje, portem 30 mesos, però des de que varem acceptar que és maduratiu, tant el pare com jo ho portem molt millor!! I això fa que el petit també passi bones nits, tot i cridar-me 3 o 4 vegades.
Hi ha poquets nens que dormen seguit des de ben petits. Jo espero que em passi com la Rossinyola i el següent sigui dels pocs que dormen, jejejejejeje
I si no, doncs ja sabem com portar bé aquesta nova manera de dormir.
Ho feu molt bé!
La majoria de petits ho fan. I fins als 4 o 6 anys poden no tenir el son nocturn com un adult. Això no vol dir que SEMPRE és igual!! Hi ha temporades de tot i de cop i volta arriba un moment que es desperten una vegada o cap. Jo encara la estic esperant, jeje, portem 30 mesos, però des de que varem acceptar que és maduratiu, tant el pare com jo ho portem molt millor!! I això fa que el petit també passi bones nits, tot i cridar-me 3 o 4 vegades.
Hi ha poquets nens que dormen seguit des de ben petits. Jo espero que em passi com la Rossinyola i el següent sigui dels pocs que dormen, jejejejejeje
I si no, doncs ja sabem com portar bé aquesta nova manera de dormir.
Ho feu molt bé!
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Noies moltes moltes gràcies per les vostres paraules!
Esperarem i acceptarem que és maduratiu (la teoria la sabem costa creure-la) i intentarem portar-ho de la millor manera.
Inevitablement de vegades (sovint) em pregunto que he fet malament o que estic fent malament...
Gràcies noies!
Esperarem i acceptarem que és maduratiu (la teoria la sabem costa creure-la) i intentarem portar-ho de la millor manera.
Inevitablement de vegades (sovint) em pregunto que he fet malament o que estic fent malament...
Gràcies noies!

I nosaltres estem aquí per respondre´t: RES, no has fet res malament.
Tenim molt integrat que els nadons han de dormir com un adult "estandart" (que no tots dormim igual, ni molt menys) i ells són completament diferents i dormen diferent, els seus processos estan en una altra fase. Costa molt d´integrar però és el que més m´ha servit a mi. Al nen no li passa res, ser nadó és aixó.
Petonets bonica.
Tenim molt integrat que els nadons han de dormir com un adult "estandart" (que no tots dormim igual, ni molt menys) i ells són completament diferents i dormen diferent, els seus processos estan en una altra fase. Costa molt d´integrar però és el que més m´ha servit a mi. Al nen no li passa res, ser nadó és aixó.
Petonets bonica.
- martona1980
- :: puça

- Entrades: 36
- Membre des de: ds. set. 21, 2013 10:06 pm
Noies, i les que heu passat x això, com us ha anat a la llar d'infants? La nostra petita comença al gener amb 8 mesos i em preocupa el tema dormir...ni el seu pare aconsegueix dormir-la...i hi haurà d'estar de les 8 a les 4 de la tarda... De veritat que em té ben preocupada...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit