No sap dormir

Els hàbits de dormir.
Nanuka1987
:: tortuga
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

No sap dormir

EntradaAutor: Nanuka1987 » dv. nov. 28, 2014 8:15 am

Mares...estic KO (com totes o moltes de vosaltres imagino...)

Fa sis mesos i mig que no dormo.

L'Arlet, de 6,5 mesos no sap adormir-se sola.

S'adorm en braços o al pit. A la boba i de vegades al carro.

Tot i que la deixi al seu bressol (enganxat al meu llit), li agafi la ma, li canti, li fagi malabars o li llegeixi Don Quixote, ella no s'adorm i comença a plorar (de son imagino).

Perque????? Altres nens del voltant els posen al llitet i s'adormen solets. O amb la ma agafadeta...ella no. (Emoricon nino plorant :D)

Quan s'adormirà sola??????

Com li puc ensenyar??????

Estic deseseprada!!!

Gràcies marones!
Imatge
shibi
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: No sap dormir

EntradaAutor: shibi » dv. nov. 28, 2014 8:37 am

Hola Nanuka!

L'únic que et puc dir és...temps al temps...
La meva filla tampoc ha sigut d'adormir-se mai sola. Sempre necessitava el coll o el pit. I després deixar-la molt a poc a poc a la cuna perquè no se'n adonés.
Va ser a partir dels 9-10 mesus que va començar a fer un canvi i ja no volia que la fes adormir jo al coll. La deixava a la cuna i al cap d'una bona estona s'acabava adormint (però tot i així necessitava que estigués allà. Si marxava plorava).
Però quan he notat molt de canvi ha sigut quan als 11 mesos va començar la guarderia. Ara ja és deixar-la a la cuna i ella mateixa en uns minutets s'adorm.

El tema de dormir és durillo...però els nens van fent canvis i ja veuràs que a poquet a poquet tot anirà a millor.

Ànims bunica!
Imatge

Imatge
montsekit
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dv. nov. 28, 2014 10:17 am

Nanuka, molts ànims. Et dic el mateix, temps al temps!
El meu fill també ens necessitava per adormir-se i després l´haviem de deixar de vegades fent malabars.
Tot passa, tot el que feu està bé.
Un petonet
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
la_lluna_rodona
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dv. nov. 28, 2014 10:21 am

Igual que et diuen, tot passa!! i temps al temps...!!

El meu fill de ven petit s'adormia sol al llitet i sense cap problema. I d'un temps cap aquí (ara té 2 anys) que s'adorm al pit la majoria de vegades, o estirant-me al seu costat i fent mil històries (pessigolleges, mimos, petons, cantant, ...).

ànims!! Que ho feu molt bé!!

zz:-)
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dv. nov. 28, 2014 11:38 am

Hola nanuka! Sé q és desesperant però el q fa la teva filla és normal i habitual, encara és molt petita. Jo tb al.lucinava amb els fills d'algunes, i tb em preguntava pq la meva no? per posat-te un exemple, la meva filla mai a la vida s'ha adormit ni al cotxet ni a la cadireta del cotxe, i ja té 30 mesos, i molts amics no poden creure que no s'adormi al cotxe. Ella és així! Ara tinc un altre petit de 3 mesos i són ben diferents, així q ja veus, cada nen és un món. Molts ànims! Ah, i si no l'has llegit encara, el llibre de la Rosa Jové està molt bé per entendre com funciona la maduració de la son.
Imatge

Imatge

Imatge
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dv. nov. 28, 2014 9:01 pm

Hola Nanuka, m'uneixo a les mares que t'han contestat. Paciencia i a portar-ho tots lo millor possible. És temps per madurar el que necessiten.
La majoria de petits ho fan. I fins als 4 o 6 anys poden no tenir el son nocturn com un adult. Això no vol dir que SEMPRE és igual!! Hi ha temporades de tot i de cop i volta arriba un moment que es desperten una vegada o cap. Jo encara la estic esperant, jeje, portem 30 mesos, però des de que varem acceptar que és maduratiu, tant el pare com jo ho portem molt millor!! I això fa que el petit també passi bones nits, tot i cridar-me 3 o 4 vegades.
Hi ha poquets nens que dormen seguit des de ben petits. Jo espero que em passi com la Rossinyola i el següent sigui dels pocs que dormen, jejejejejeje
I si no, doncs ja sabem com portar bé aquesta nova manera de dormir.
Ho feu molt bé!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Nanuka1987
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nanuka1987 » dv. nov. 28, 2014 9:43 pm

Noies moltes moltes gràcies per les vostres paraules!
Esperarem i acceptarem que és maduratiu (la teoria la sabem costa creure-la) i intentarem portar-ho de la millor manera.
Inevitablement de vegades (sovint) em pregunto que he fet malament o que estic fent malament...
Gràcies noies!
Imatge
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dj. des. 04, 2014 10:42 am

I nosaltres estem aquí per respondre´t: RES, no has fet res malament.

Tenim molt integrat que els nadons han de dormir com un adult "estandart" (que no tots dormim igual, ni molt menys) i ells són completament diferents i dormen diferent, els seus processos estan en una altra fase. Costa molt d´integrar però és el que més m´ha servit a mi. Al nen no li passa res, ser nadó és aixó.

Petonets bonica.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
martona1980
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. set. 21, 2013 10:06 pm

EntradaAutor: martona1980 » dt. des. 09, 2014 7:13 pm

Noies, i les que heu passat x això, com us ha anat a la llar d'infants? La nostra petita comença al gener amb 8 mesos i em preocupa el tema dormir...ni el seu pare aconsegueix dormir-la...i hi haurà d'estar de les 8 a les 4 de la tarda... De veritat que em té ben preocupada...
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::