Boca-mans-peus

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
Antonia78
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 9:57 am

Boca-mans-peus

EntradaAutor: Antonia78 » dc. feb. 05, 2014 11:46 am

Bon dia,

Algú sap si el virus boca-mans-peus es pot agafar més d'una vegada? és a l'escola bressol del meu fill hi ha hagut casos i diuen que tot i que el meu fill ja l'ha passat, la pot tornar a passar.... i jo creia que no!
Moltes gràcies
Imatge
Dayla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:57 pm

Re: Boca-mans-peus

EntradaAutor: Dayla » dc. feb. 05, 2014 1:40 pm

Hola,

El meu fill ho ha passat dos cops. Li vam preguntar al pediatre i va dir que es estrany però passa el segon cop va ser molt més fluix.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Antonia78
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 9:57 am

Re: Boca-mans-peus

EntradaAutor: Antonia78 » dc. feb. 05, 2014 2:18 pm

Gràcies per la resposta!
Imatge
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

Re: Boca-mans-peus

EntradaAutor: pilar » dc. feb. 05, 2014 2:32 pm

sí, sí, el meu nen ho va agafar dos cops!
Imatge
Imatge
Dayla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:57 pm

Re: Boca-mans-peus

EntradaAutor: Dayla » dc. feb. 05, 2014 5:17 pm

No hi ha de que.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Boca-mans-peus

EntradaAutor: Marsa » dc. feb. 05, 2014 10:56 pm

Ostrés jo també pensava q un cop passat quedaven "inmunitzats"! Estarem al cas.
Gràcies
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::