Boca-mans-peus
Boca-mans-peus
Bon dia,
Algú sap si el virus boca-mans-peus es pot agafar més d'una vegada? és a l'escola bressol del meu fill hi ha hagut casos i diuen que tot i que el meu fill ja l'ha passat, la pot tornar a passar.... i jo creia que no!
Moltes gràcies
Algú sap si el virus boca-mans-peus es pot agafar més d'una vegada? és a l'escola bressol del meu fill hi ha hagut casos i diuen que tot i que el meu fill ja l'ha passat, la pot tornar a passar.... i jo creia que no!
Moltes gràcies
Re: Boca-mans-peus
Hola,
El meu fill ho ha passat dos cops. Li vam preguntar al pediatre i va dir que es estrany però passa el segon cop va ser molt més fluix.
El meu fill ho ha passat dos cops. Li vam preguntar al pediatre i va dir que es estrany però passa el segon cop va ser molt més fluix.
Re: Boca-mans-peus
Ostrés jo també pensava q un cop passat quedaven "inmunitzats"! Estarem al cas.
Gràcies
Gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















