dubtes, anar a la guarde MAMA o AVIS?

Els bolquers, el xumet..

martina
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

dubtes, anar a la guarde MAMA o AVIS?

EntradaAutor: martina » dt. jul. 29, 2008 7:19 am

Bon dia noietes!
Ara que comença la guarde ha aparegut un dubte que no se resoldre, a veure si vosaltres em podeu ajudar….
Jo ara faig de 8 a 15h a la feina i vaig en moto, i en 10' en planto de casa a la feina (un luxe, la veritat). El cas és que al setembre portem a la peque a la guarde i comença a les 9h, i el q teníem pensat fins ara es que la portessin els "sogres" a la guarde, i nosaltres seguir el mateix horari q ara.
Resulta q avui se m'ha acudit fer un canvi. I seria proposar un canvi d'horari i fer de 9 a 16h.
D'aquesta manera podria dur-la jo a la guarde cada matí (i no els sogres), i tampoc em perdria molt per la tarda perquè normalment de 15 a 16h el que fa la peque és la siesta, així que penso que tindria més a guanyar que no a perdre.
L'únic problema gran que veig és que clar, com jo la portaria a la guarde caminant, ja no podria anar en moto a la feina, i perdria una miquetaaa de qualitat de vida i temps, clar :)
Vosaltres que faríeu?
Deu ser molt maco poder portar la nena al cole no? O penseu q ho estic "idealitzant" massa? :)

Gràcies guapes!
Imatge
galarina
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dt. jul. 29, 2008 10:36 am

Suposo que hi haurà opinions per tots els gustos, però a mi sí que m'agrada dur els meus fills al cole. A en Marc, el primer any de guarderia li vaig poder dur a partir del novembre i em va encantar l'experiència. Estas molt més conectat a tot el que fan, i comentar qualsevol cosa amb la mestra és molt més senzill. Aquest any ha fet P3 i també li porto jo, ja que el deixem de 8-9 a acollida, i jo començo a treballar a les 9.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
nuriayderek
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuriayderek » dt. jul. 29, 2008 10:47 pm

jo he canviat l'horari, a l'estiu fins l'octubre fem de 8:30 a 3 y m'he canviat al setembre i començare a las 9, el podre deixar a les 8;45 i arribar a treballar a les 9.
Aixo a mi tambe em suposa sortir abans de casa, pero tambe em fa ilusio portar-lo, encara que el meu dubte es si portar-lo fins la 1 o fins les 3 per poder anar-lo a buscar que em fa més ilusió, pero no el vull deixar a dinar, aixi que nose que fer, imagino que el deixare nomes fins la 1, prefereixo que dini a casa amb els avis
Imatge
jordi
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. abr. 25, 2007 7:04 pm

jo no m'ho pensaria 2 vegades

EntradaAutor: jordi » dc. jul. 30, 2008 3:21 pm

Hola martina
jo de t no m'ho pensaria 2 vegades. encara que perdis una mica de qualitat de vida, val la pena que la portis tu a la guarderia.
veure com van pel carrer amb la motxila, Que t'expliquin com dina el/la nen/a amb atres nens...
parlar amb el teu fill/a pel carrer del que ha passat a la guarde. tenir contacte amb els/les mestres...

La decisió l'has de prendre tu.
martina

EntradaAutor: martina » dj. jul. 31, 2008 3:33 pm

Ja Jordi,
El problema és q l'opció és anar-la a portar (recollir-la si q em serà impossible). Per aquest motiu, i pel q moltes mares m'han comentat, portar la nena a la guarde no té gaire secret, ja que és portar-la, deixar-la a la porta i apa, adeu!
Recollir-la si q deu ser millor perq t'explica com li ha anat i tot plegat, però el dubte és si vull renunciar a plegar una hora més tard (a les 15h o a les 16h), per poder portar a la gordita a la guarde (llavors entraria una horeta més tard).
No se si m'explico bé ! :)
Imatge
martina

EntradaAutor: martina » dv. ago. 01, 2008 7:48 am

Tot depèn de com faci jo el portar-la a la guarde, que és el que li dic a moltes mares ...
les q em diuen q no té secret igual deu ser perq el baixen rotllo "paquet", no se .. pq la meva idea és anar baixant amb una mica més d'al·legria al cos ... jejejeje
crec que guanyen números l'opcio de portar.la. Arribaria a casa a les 16h30 que segurament és quan es desperta de la siesta i apa! a berenar ...
Gràcies a tots per l'ajut!
Imatge
Rosanna
Entrades: 1039
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 7:42 am

EntradaAutor: Rosanna » dl. ago. 25, 2008 6:26 am

Jo faré d'esperit de contradicció.. jo preferiria anar-la a buscar i pel matí que la portin els avis, ja que ells també estaran encantats de tindre-la una estoneta,tú segueixes el teu horari.. i la vas a buscar que és quan estan més actius i expliquen que han fet durant el dia!!
ARNAU I ARAN[album][/album]
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dl. ago. 25, 2008 8:39 am

Si segueixes el mateix horari et dóna temps d'anar-la a buscar?

Perquè si les opcions només són portar-la o no portar-la, està claríssim que jo triaria portar-la.
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::