dubtes, anar a la guarde MAMA o AVIS?
dubtes, anar a la guarde MAMA o AVIS?
Bon dia noietes!
Ara que comença la guarde ha aparegut un dubte que no se resoldre, a veure si vosaltres em podeu ajudar….
Jo ara faig de 8 a 15h a la feina i vaig en moto, i en 10' en planto de casa a la feina (un luxe, la veritat). El cas és que al setembre portem a la peque a la guarde i comença a les 9h, i el q teníem pensat fins ara es que la portessin els "sogres" a la guarde, i nosaltres seguir el mateix horari q ara.
Resulta q avui se m'ha acudit fer un canvi. I seria proposar un canvi d'horari i fer de 9 a 16h.
D'aquesta manera podria dur-la jo a la guarde cada matí (i no els sogres), i tampoc em perdria molt per la tarda perquè normalment de 15 a 16h el que fa la peque és la siesta, així que penso que tindria més a guanyar que no a perdre.
L'únic problema gran que veig és que clar, com jo la portaria a la guarde caminant, ja no podria anar en moto a la feina, i perdria una miquetaaa de qualitat de vida i temps, clar :)
Vosaltres que faríeu?
Deu ser molt maco poder portar la nena al cole no? O penseu q ho estic "idealitzant" massa? :)
Gràcies guapes!
Ara que comença la guarde ha aparegut un dubte que no se resoldre, a veure si vosaltres em podeu ajudar….
Jo ara faig de 8 a 15h a la feina i vaig en moto, i en 10' en planto de casa a la feina (un luxe, la veritat). El cas és que al setembre portem a la peque a la guarde i comença a les 9h, i el q teníem pensat fins ara es que la portessin els "sogres" a la guarde, i nosaltres seguir el mateix horari q ara.
Resulta q avui se m'ha acudit fer un canvi. I seria proposar un canvi d'horari i fer de 9 a 16h.
D'aquesta manera podria dur-la jo a la guarde cada matí (i no els sogres), i tampoc em perdria molt per la tarda perquè normalment de 15 a 16h el que fa la peque és la siesta, així que penso que tindria més a guanyar que no a perdre.
L'únic problema gran que veig és que clar, com jo la portaria a la guarde caminant, ja no podria anar en moto a la feina, i perdria una miquetaaa de qualitat de vida i temps, clar :)
Vosaltres que faríeu?
Deu ser molt maco poder portar la nena al cole no? O penseu q ho estic "idealitzant" massa? :)
Gràcies guapes!
...
Suposo que hi haurà opinions per tots els gustos, però a mi sí que m'agrada dur els meus fills al cole. A en Marc, el primer any de guarderia li vaig poder dur a partir del novembre i em va encantar l'experiència. Estas molt més conectat a tot el que fan, i comentar qualsevol cosa amb la mestra és molt més senzill. Aquest any ha fet P3 i també li porto jo, ja que el deixem de 8-9 a acollida, i jo començo a treballar a les 9.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
jo he canviat l'horari, a l'estiu fins l'octubre fem de 8:30 a 3 y m'he canviat al setembre i començare a las 9, el podre deixar a les 8;45 i arribar a treballar a les 9.
Aixo a mi tambe em suposa sortir abans de casa, pero tambe em fa ilusio portar-lo, encara que el meu dubte es si portar-lo fins la 1 o fins les 3 per poder anar-lo a buscar que em fa més ilusió, pero no el vull deixar a dinar, aixi que nose que fer, imagino que el deixare nomes fins la 1, prefereixo que dini a casa amb els avis
Aixo a mi tambe em suposa sortir abans de casa, pero tambe em fa ilusio portar-lo, encara que el meu dubte es si portar-lo fins la 1 o fins les 3 per poder anar-lo a buscar que em fa més ilusió, pero no el vull deixar a dinar, aixi que nose que fer, imagino que el deixare nomes fins la 1, prefereixo que dini a casa amb els avis
jo no m'ho pensaria 2 vegades
Hola martina
jo de t no m'ho pensaria 2 vegades. encara que perdis una mica de qualitat de vida, val la pena que la portis tu a la guarderia.
veure com van pel carrer amb la motxila, Que t'expliquin com dina el/la nen/a amb atres nens...
parlar amb el teu fill/a pel carrer del que ha passat a la guarde. tenir contacte amb els/les mestres...
La decisió l'has de prendre tu.
jo de t no m'ho pensaria 2 vegades. encara que perdis una mica de qualitat de vida, val la pena que la portis tu a la guarderia.
veure com van pel carrer amb la motxila, Que t'expliquin com dina el/la nen/a amb atres nens...
parlar amb el teu fill/a pel carrer del que ha passat a la guarde. tenir contacte amb els/les mestres...
La decisió l'has de prendre tu.
Ja Jordi,
El problema és q l'opció és anar-la a portar (recollir-la si q em serà impossible). Per aquest motiu, i pel q moltes mares m'han comentat, portar la nena a la guarde no té gaire secret, ja que és portar-la, deixar-la a la porta i apa, adeu!
Recollir-la si q deu ser millor perq t'explica com li ha anat i tot plegat, però el dubte és si vull renunciar a plegar una hora més tard (a les 15h o a les 16h), per poder portar a la gordita a la guarde (llavors entraria una horeta més tard).
No se si m'explico bé ! :)
El problema és q l'opció és anar-la a portar (recollir-la si q em serà impossible). Per aquest motiu, i pel q moltes mares m'han comentat, portar la nena a la guarde no té gaire secret, ja que és portar-la, deixar-la a la porta i apa, adeu!
Recollir-la si q deu ser millor perq t'explica com li ha anat i tot plegat, però el dubte és si vull renunciar a plegar una hora més tard (a les 15h o a les 16h), per poder portar a la gordita a la guarde (llavors entraria una horeta més tard).
No se si m'explico bé ! :)
Tot depèn de com faci jo el portar-la a la guarde, que és el que li dic a moltes mares ...
les q em diuen q no té secret igual deu ser perq el baixen rotllo "paquet", no se .. pq la meva idea és anar baixant amb una mica més d'al·legria al cos ... jejejeje
crec que guanyen números l'opcio de portar.la. Arribaria a casa a les 16h30 que segurament és quan es desperta de la siesta i apa! a berenar ...
Gràcies a tots per l'ajut!
les q em diuen q no té secret igual deu ser perq el baixen rotllo "paquet", no se .. pq la meva idea és anar baixant amb una mica més d'al·legria al cos ... jejejeje
crec que guanyen números l'opcio de portar.la. Arribaria a casa a les 16h30 que segurament és quan es desperta de la siesta i apa! a berenar ...
Gràcies a tots per l'ajut!
Jo faré d'esperit de contradicció.. jo preferiria anar-la a buscar i pel matí que la portin els avis, ja que ells també estaran encantats de tindre-la una estoneta,tú segueixes el teu horari.. i la vas a buscar que és quan estan més actius i expliquen que han fet durant el dia!!
ARNAU I ARAN[album][/album]
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













