decoració festa aniversari
decoració festa aniversari
Hola bona dia!!!
La meva filla aviat fara dos anys,
i començo a donar voltes de com ho podem celebrar... suposo que ferem una festeta a casa nostra i he pensat de personalitzar una mica la casa.. pero es que no tinc ideas
, algu de voasaltres ha fet o ha vist alguna cosa de doni el pegooo..?
Moltes gràcies
La meva filla aviat fara dos anys,
i començo a donar voltes de com ho podem celebrar... suposo que ferem una festeta a casa nostra i he pensat de personalitzar una mica la casa.. pero es que no tinc ideas
, algu de voasaltres ha fet o ha vist alguna cosa de doni el pegooo..?Moltes gràcies
<a><img src="http://bd.lilypie.com/FShMp2.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Re: decoració festa aniversari
Hola,
Ja sé que és recurs fàcil però per a les que no som manetes o no tenim temps jo recomano anar a comprar-ho. Jo per l'any vaig anar a una botiga de la maquinista que es diu party i vaig comprar globos, platets de colors i algunes tonteries més i per 20 euros va donar el pego...
Que vagi bé i moltes felicitats.
Ja sé que és recurs fàcil però per a les que no som manetes o no tenim temps jo recomano anar a comprar-ho. Jo per l'any vaig anar a una botiga de la maquinista que es diu party i vaig comprar globos, platets de colors i algunes tonteries més i per 20 euros va donar el pego...
Que vagi bé i moltes felicitats.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: decoració festa aniversari
també conec una botiga online que pots comprar de tot, els plats, gots, globus, estovalles, decoració, les chuches etc
http://www.airesdefiesta.com
http://www.airesdefiesta.com
La Lia ja és tota una princesa!
Re: decoració festa aniversari
Jo també cel.lebraré el 2on aniversari de la Laia aquest mes, l' any passat vaig comprar plats i vasos del Mickey i estovalles de paper que semblaven de roba , globus ... i va quedar bé, ho vaig comprar a un mercadona, bé de preu i molt macos...
Aquest any si no tinc cap idea millor segurament faré el mateix, però si algú dona alguna idea millor potser també ho faré jo.
Si veig alguna cosa més original t' ho diré.
Que vagi bé !
Aquest any si no tinc cap idea millor segurament faré el mateix, però si algú dona alguna idea millor potser també ho faré jo.
Si veig alguna cosa més original t' ho diré.
Que vagi bé !
Re: decoració festa aniversari
Fes una ullada al blog de decopeques, fa unes setmanes hi vaig veure una festa d'aniversari ambientada en un vaixell pirata i hi havia idees molt xules. M'encanta aquella pàgina!
Re: decoració festa aniversari
Encara no ho tinc massa clar, pero suposo que al final optarem per fer un berenar...
Moltes gràciesn oies, per la vostra ajuda!!!
Moltes gràciesn oies, per la vostra ajuda!!!

<a><img src="http://bd.lilypie.com/FShMp2.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











