decoració festa aniversari

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
quinfu
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 10:30 am

decoració festa aniversari

EntradaAutor: quinfu » dt. oct. 13, 2009 11:44 am

Hola bona dia!!! :-)

La meva filla aviat fara dos anys, >.-<: i començo a donar voltes de com ho podem celebrar... suposo que ferem una festeta a casa nostra i he pensat de personalitzar una mica la casa.. pero es que no tinc ideas :p-) , algu de voasaltres ha fet o ha vist alguna cosa de doni el pegooo..?

Moltes gràcies
<a><img src="http://bd.lilypie.com/FShMp2.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
nisana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: ds. des. 13, 2008 3:43 pm

Re: decoració festa aniversari

EntradaAutor: nisana » dt. oct. 13, 2009 2:11 pm

Hola,

Ja sé que és recurs fàcil però per a les que no som manetes o no tenim temps jo recomano anar a comprar-ho. Jo per l'any vaig anar a una botiga de la maquinista que es diu party i vaig comprar globos, platets de colors i algunes tonteries més i per 20 euros va donar el pego...
Que vagi bé i moltes felicitats.
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: decoració festa aniversari

EntradaAutor: petazetas » dt. oct. 13, 2009 2:22 pm

també conec una botiga online que pots comprar de tot, els plats, gots, globus, estovalles, decoració, les chuches etc

http://www.airesdefiesta.com
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Lluna
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

Re: decoració festa aniversari

EntradaAutor: Lluna » dt. oct. 13, 2009 4:54 pm

Jo també cel.lebraré el 2on aniversari de la Laia aquest mes, l' any passat vaig comprar plats i vasos del Mickey i estovalles de paper que semblaven de roba , globus ... i va quedar bé, ho vaig comprar a un mercadona, bé de preu i molt macos...
Aquest any si no tinc cap idea millor segurament faré el mateix, però si algú dona alguna idea millor potser també ho faré jo.
Si veig alguna cosa més original t' ho diré.
Que vagi bé !
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Lluna
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

Re: decoració festa aniversari

EntradaAutor: Lluna » dt. oct. 13, 2009 5:03 pm

Que faràs Dinar, Sopar, Berenar ?
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mandarina
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

Re: decoració festa aniversari

EntradaAutor: mandarina » dt. oct. 13, 2009 8:39 pm

Fes una ullada al blog de decopeques, fa unes setmanes hi vaig veure una festa d'aniversari ambientada en un vaixell pirata i hi havia idees molt xules. M'encanta aquella pàgina!
Avatar de l’usuari
quinfu
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 10:30 am

Re: decoració festa aniversari

EntradaAutor: quinfu » dc. oct. 14, 2009 7:44 am

Encara no ho tinc massa clar, pero suposo que al final optarem per fer un berenar...

Moltes gràciesn oies, per la vostra ajuda!!! :--/)
<a><img src="http://bd.lilypie.com/FShMp2.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::