LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: lila29 » dg. oct. 25, 2009 9:49 pm

Ja us havia ensenyat en algun post l'habitació convertible que li vam comprar a la Keila. La qüestió és que últimament veia que quan la posava a la cuna no li agradava estar-s'hi ( i això que era de 140x80..). Total, que aquest cap de setmana li hem desmontat la cuna i li hem posat el llit de 90, la tauleta i l'escriptori. Quan ho va veure es va quedar parada i al vespre s'en va anar a dormir sense queixar-se i fins les 9 del matí no s'ha llevat. De moment controla molt bé perquè ha baixat pel cantó on no hi ha barana i bé, ara l'acabo a posar a dormir i per segona vegada no s'ha queixat. Per això dic que ens hem quedat parats :globus:
Ara no vol sortir de l'habitació :camio:
Lo únic que a mi em va malament és canviar-la, perquè abans hi havia montat el canviador però ara és un tros de l'escriptori i clar, la canvio a sobre del llit però em fot un mal l'esquena..
Us deixo unes fotos d'abans i després :()()::::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
Loiros
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. set. 15, 2009 10:16 am

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: Loiros » dl. oct. 26, 2009 8:32 am

k bé!!!!!!!!!!!!!!
Jo també en vaig comprar un. Espero que quan hagi de fer el canvi em funcioni igual de bé. :-D :-D :-D :-D
<a href="http://www.baby-gaga.com/"><img src="http://tickers.baby-gaga.com/t/eleeleard20090625_1_My+child+is.png" alt="baby" border="0" /></a>
Avatar de l’usuari
Lluna
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: Lluna » dl. oct. 26, 2009 9:12 am

Que bé!... La laia tambe te un convertible, de moment encara dorm a la maxicuna,no es queixa fins que vol llevar-se, a vegades
penso que potser si tardo en anar-hi potser inventara alguna cosa per sortir del llit i es fara mal
però també fa por canviar-li a llit gran pq es mou molt de nit, li has posat alguna barana?
La laia ara ha fet els 2 anys, quants en te la Kelia?
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ANNNA
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: ANNNA » dl. oct. 26, 2009 9:26 am

Lila un ole per la Keila!! Clar que si, ja es va fent grandeta i això de tenir un llit gran exclusivament per ella li deu fer molta il.lusió!!!!
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: lila29 » dl. oct. 26, 2009 12:10 pm

Lluna ha escrit:Que bé!... La laia tambe te un convertible, de moment encara dorm a la maxicuna,no es queixa fins que vol llevar-se, a vegades
penso que potser si tardo en anar-hi potser inventara alguna cosa per sortir del llit i es fara mal
però també fa por canviar-li a llit gran pq es mou molt de nit, li has posat alguna barana?
La laia ara ha fet els 2 anys, quants en te la Kelia?


Ara té 22 mesos i la barana em va costar 20 euros al Carrefour, avui no volia anar al cole perquè es volia quedar al llit...es que no vol sortir de l'habitació... :-:)
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
Lluna
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: Lluna » dl. oct. 26, 2009 3:08 pm

De moment esperaré una mica encara en montar-li l' habitació gran, potser per Nadal m' animo.
La barana aquesta com és?
Jo posaria el llit enganxat a la paret com ara ho té(no hi cap d' altre manera)
i a l' altre la barana, i així estaria en les quasi en les mateixes condicions,
per baixar sola del llit ho hauria de fer per la zona d´abaix dels peus que no se
si seria practic.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: lila29 » dl. oct. 26, 2009 3:47 pm

Si, jo ho he fet així, a la foto de dalt que surt la Keila es veu una mica la barana. A l'altra banda és tot paret i la barana va des del capçal del llit fins casi als peus, per baixar té el trosset que es veu a la foto.
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
Lluna
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: Lluna » dl. oct. 26, 2009 4:27 pm

No puc veure la foto ?-) , em diu que no tinc els permisos necessaris per veure fitxers adjunts ...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Lluna
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: Lluna » dc. oct. 28, 2009 5:49 am

:--/)
Ja he vist les fotos, està molt bé aixi, a la Laia li comprarè una barana tb i quedarà com ho tens montat tu, pq el convertible està situat en un racó de l' habitació, igual que el teu.
Gràcies per enviar-me-les !!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: lila29 » dc. oct. 28, 2009 7:30 am

De res lluna!
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: Naylacris » dl. nov. 02, 2009 11:59 am

Lila tu tens les instruccions de com passar del bressol convertible al llit? Es que yo tinc la mateixa i no sé com fer-ho.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: lila29 » dl. nov. 02, 2009 2:06 pm

Nayla, esta noche le digo a mi marido que lo escanee y te lo paso. Le costó un montón, porque lo habían montado muy bien, pero al final pudimos. Esta noche se lo digo!
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!

EntradaAutor: Naylacris » dl. nov. 02, 2009 2:18 pm

Muchas gracias lo que el nuestro no lleva la madera del escritorio, las dos partes son baranda, no se si me entiendes pero creo que el reposapies en la nuestra es el escritorio, pues si me lo pasas te lo agradeceré un montón.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::