LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
Ja us havia ensenyat en algun post l'habitació convertible que li vam comprar a la Keila. La qüestió és que últimament veia que quan la posava a la cuna no li agradava estar-s'hi ( i això que era de 140x80..). Total, que aquest cap de setmana li hem desmontat la cuna i li hem posat el llit de 90, la tauleta i l'escriptori. Quan ho va veure es va quedar parada i al vespre s'en va anar a dormir sense queixar-se i fins les 9 del matí no s'ha llevat. De moment controla molt bé perquè ha baixat pel cantó on no hi ha barana i bé, ara l'acabo a posar a dormir i per segona vegada no s'ha queixat. Per això dic que ens hem quedat parats
Ara no vol sortir de l'habitació
Lo únic que a mi em va malament és canviar-la, perquè abans hi havia montat el canviador però ara és un tros de l'escriptori i clar, la canvio a sobre del llit però em fot un mal l'esquena..
Us deixo unes fotos d'abans i després
Ara no vol sortir de l'habitació
Lo únic que a mi em va malament és canviar-la, perquè abans hi havia montat el canviador però ara és un tros de l'escriptori i clar, la canvio a sobre del llit però em fot un mal l'esquena..
Us deixo unes fotos d'abans i després

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
k bé!!!!!!!!!!!!!!
Jo també en vaig comprar un. Espero que quan hagi de fer el canvi em funcioni igual de bé.

Jo també en vaig comprar un. Espero que quan hagi de fer el canvi em funcioni igual de bé.

<a href="http://www.baby-gaga.com/"><img src="http://tickers.baby-gaga.com/t/eleeleard20090625_1_My+child+is.png" alt="baby" border="0" /></a>
Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
Que bé!... La laia tambe te un convertible, de moment encara dorm a la maxicuna,no es queixa fins que vol llevar-se, a vegades
penso que potser si tardo en anar-hi potser inventara alguna cosa per sortir del llit i es fara mal
però també fa por canviar-li a llit gran pq es mou molt de nit, li has posat alguna barana?
La laia ara ha fet els 2 anys, quants en te la Kelia?
penso que potser si tardo en anar-hi potser inventara alguna cosa per sortir del llit i es fara mal
però també fa por canviar-li a llit gran pq es mou molt de nit, li has posat alguna barana?
La laia ara ha fet els 2 anys, quants en te la Kelia?
Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
Lila un ole per la Keila!! Clar que si, ja es va fent grandeta i això de tenir un llit gran exclusivament per ella li deu fer molta il.lusió!!!!
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
Lluna ha escrit:Que bé!... La laia tambe te un convertible, de moment encara dorm a la maxicuna,no es queixa fins que vol llevar-se, a vegades
penso que potser si tardo en anar-hi potser inventara alguna cosa per sortir del llit i es fara mal
però també fa por canviar-li a llit gran pq es mou molt de nit, li has posat alguna barana?
La laia ara ha fet els 2 anys, quants en te la Kelia?
Ara té 22 mesos i la barana em va costar 20 euros al Carrefour, avui no volia anar al cole perquè es volia quedar al llit...es que no vol sortir de l'habitació...

Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
De moment esperaré una mica encara en montar-li l' habitació gran, potser per Nadal m' animo.
La barana aquesta com és?
Jo posaria el llit enganxat a la paret com ara ho té(no hi cap d' altre manera)
i a l' altre la barana, i així estaria en les quasi en les mateixes condicions,
per baixar sola del llit ho hauria de fer per la zona d´abaix dels peus que no se
si seria practic.
La barana aquesta com és?
Jo posaria el llit enganxat a la paret com ara ho té(no hi cap d' altre manera)
i a l' altre la barana, i així estaria en les quasi en les mateixes condicions,
per baixar sola del llit ho hauria de fer per la zona d´abaix dels peus que no se
si seria practic.
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
Si, jo ho he fet així, a la foto de dalt que surt la Keila es veu una mica la barana. A l'altra banda és tot paret i la barana va des del capçal del llit fins casi als peus, per baixar té el trosset que es veu a la foto.
Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
No puc veure la foto
, em diu que no tinc els permisos necessaris per veure fitxers adjunts ...
, em diu que no tinc els permisos necessaris per veure fitxers adjunts ...Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
Ja he vist les fotos, està molt bé aixi, a la Laia li comprarè una barana tb i quedarà com ho tens montat tu, pq el convertible està situat en un racó de l' habitació, igual que el teu.
Gràcies per enviar-me-les !!
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
De res lluna!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
Lila tu tens les instruccions de com passar del bressol convertible al llit? Es que yo tinc la mateixa i no sé com fer-ho.
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
Nayla, esta noche le digo a mi marido que lo escanee y te lo paso. Le costó un montón, porque lo habían montado muy bien, pero al final pudimos. Esta noche se lo digo!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: LA KEILA JA DORM AL LLIT GRAN!!
Muchas gracias lo que el nuestro no lleva la madera del escritorio, las dos partes son baranda, no se si me entiendes pero creo que el reposapies en la nuestra es el escritorio, pues si me lo pasas te lo agradeceré un montón.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


























