trucs perquè no es llevi tan d'hora
trucs perquè no es llevi tan d'hora
Hola noies!
L'Ona sempre ha estat de llevar-se d'hora, però és que ara a les 6 ja ronda per la casa...
El canvi d'hora ha col·laborat, és clar, però és que ja fa un parell de setmanes, no? I continuem igual...
Algú se n'ha sortit, de fer-los llevar més tard?
L'Ona sempre ha estat de llevar-se d'hora, però és que ara a les 6 ja ronda per la casa...
El canvi d'hora ha col·laborat, és clar, però és que ja fa un parell de setmanes, no? I continuem igual...
Algú se n'ha sortit, de fer-los llevar més tard?

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
Per què no li "retrasses" una mica l'hora d'anar a dormir??
L'Adrià es desperta a les set, però pren un bibi i continua dormint fins les 9! potser pots provar-ho,igual té gana
L'Adrià es desperta a les set, però pren un bibi i continua dormint fins les 9! potser pots provar-ho,igual té gana

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
La pregunta del millón !!! jejejeje
La Queralt es desperta sempre a les 7 per anar a la guarde. Al principi, al cap de setmana continuava fent igual, normal! Es com l'hem acostumat.
Doncs el que feia el capde era quant es despertava me l'enduia al nostre llit. I allà feia teti, i "jugavem" a les fosques clar! fins a les 8-8'30! Ningú es movia abans!
de mica en mica, el cap de setmana es va anar despertant més tard! i ara es sol despertar cap a les 8 ! que ja es bona hora! de totes maneres, me la segeixo emportant al llitet i fem teti! pero ara podem allargar fins a les 9
No sé... potser té raó la Laure i te gana.. proba de donar-li un bibi i tornar.la a possar a domir
No m'haguès pensat mai que el canvi d'hora afectés tant als peques oi ???
vinga.. a veure si tens sort i aneu allargant els matins que s'agraeix moooltissim!
La Queralt es desperta sempre a les 7 per anar a la guarde. Al principi, al cap de setmana continuava fent igual, normal! Es com l'hem acostumat.
Doncs el que feia el capde era quant es despertava me l'enduia al nostre llit. I allà feia teti, i "jugavem" a les fosques clar! fins a les 8-8'30! Ningú es movia abans!
de mica en mica, el cap de setmana es va anar despertant més tard! i ara es sol despertar cap a les 8 ! que ja es bona hora! de totes maneres, me la segeixo emportant al llitet i fem teti! pero ara podem allargar fins a les 9
No sé... potser té raó la Laure i te gana.. proba de donar-li un bibi i tornar.la a possar a domir
No m'haguès pensat mai que el canvi d'hora afectés tant als peques oi ???
vinga.. a veure si tens sort i aneu allargant els matins que s'agraeix moooltissim!

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
Hola creueta, si et serveix de consol el peque també es lleva a les 6, i per la nit ens despertem entre 4 i 5 cops.
Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
A mi desde que li he tret el pit per la nit també es desperta a les 6.30 mes o menys i ja no es torna a dormir cap a les 10 o les 11 que fa una petita migdiada. En el meu cas crec que es el preu que he de pagar per haver-li tret el pit, perque per molt que vagi a dormir mes tard es desperta a la mateixa hora i dorm amb mi així que no et puc ajudar gaire 

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
l'ona dorm al seu llitet, però quan es desperta, si no es torna a dormir, siguin la 1, les 4 o les 6 del matí, ve al nostre llit;
el tema jugar al llit, no s'hi val, perquè ella baixa i se'n va a voltar per casa...
posar-la a dormir més tard, impossible, perquè està mortimer a les 8!
i si li dono un bibi a dos de 7 no estic fomentant que es continuï despertant d'hora perquè sap que ja li dono el bibi?
aix... no ho sé, potser ho provaré, això de donar-li l'esmorzar al llit...
el tema jugar al llit, no s'hi val, perquè ella baixa i se'n va a voltar per casa...
posar-la a dormir més tard, impossible, perquè està mortimer a les 8!
i si li dono un bibi a dos de 7 no estic fomentant que es continuï despertant d'hora perquè sap que ja li dono el bibi?
aix... no ho sé, potser ho provaré, això de donar-li l'esmorzar al llit...

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
Goga ha escrit:Perquè l'opció d'administrar-li somnífers està descartada, no?![]()
![]()
![]()
ummmm, m'ho pensaré...
No, ara de veritat, jo em trobo igual i els caps de setmana li dono un bibi quan es desperta, i a vegades, si hi ha sort, es torna a dormir fins a les vuit o quarts de nou, que donades les circumstàncies és un festival de dormir!! Per provar-ho no hi perds res, no crec que li fomentis que es desperti, perquè de fet, li donis o no el bibi, ja es desperta no?
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
Nenes nosaltres des del canvi d'hora que estem igual, la majoria de dies es desperta a les 6:30 (quan nosaltres ens llevem per anar a treballar) i clar ja no vol tornar a dormir perquè jo crec que se n'adona que ens arreclem i marxem.
El cap de setmana fa el mateix, potser allarga fins a les 7 (que abans eren les 8 i ja ens estava bé) li donem el bibi (com sempre) i normalment ja es posa a riure, jugar, parlar...el portem al nostre llit i no es vol estirar, ni estar quiet, només posar-se dret i fer xerinola, en fi, que a les 7 i pico ja ens veus els dos amb una cara de son que semblem 2 zombies i ell que es l'alegria de la huerta, amb les piles carregades "a tope".
A mi em fa "gràcia" perquè aixequem la persiana i encara és mig de nit, totes les dels veIns estan abaixades per suposat, i a les 10 i mitja quan fa la seva becaineta, naltres ja estem fent la feina de casa i veiem les persianes que es comencen a aixecar i pensem "ostres!!! si ne'm fet nosaltres de coses!!!"
P.D: mai no havia entés qui mirava els dibuixos animats a les 6:30 del matí
, des de fa 3 setmanes, si

El cap de setmana fa el mateix, potser allarga fins a les 7 (que abans eren les 8 i ja ens estava bé) li donem el bibi (com sempre) i normalment ja es posa a riure, jugar, parlar...el portem al nostre llit i no es vol estirar, ni estar quiet, només posar-se dret i fer xerinola, en fi, que a les 7 i pico ja ens veus els dos amb una cara de son que semblem 2 zombies i ell que es l'alegria de la huerta, amb les piles carregades "a tope".
A mi em fa "gràcia" perquè aixequem la persiana i encara és mig de nit, totes les dels veIns estan abaixades per suposat, i a les 10 i mitja quan fa la seva becaineta, naltres ja estem fent la feina de casa i veiem les persianes que es comencen a aixecar i pensem "ostres!!! si ne'm fet nosaltres de coses!!!"
P.D: mai no havia entés qui mirava els dibuixos animats a les 6:30 del matí
, des de fa 3 setmanes, si


Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!












Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
I si proves d'anar retrassant cada dia 10 minutets l'hora d'anar a dormir, perquè segur que se't lleva tant d'hora perquè també se'n va a dormir molt d'hora. Si aconseguissis que anés al llit a les 21 et dormiria una hora més segurament.
També seu ser que l'ona és matinera i també té els seus avantatges, la meva és ben vespertina i no acaba mai els turrons al vespre...
No sé creueta, hauràs d'anar investigant.
També seu ser que l'ona és matinera i també té els seus avantatges, la meva és ben vespertina i no acaba mai els turrons al vespre...
No sé creueta, hauràs d'anar investigant.
Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
Jo també penso com la CUSCUS. Ves retrassant l'hora d'anar a dormir una mica cada dia. I ves investigant.
Ara, que si la teva nena és de llevar-se d'hora... no ho podràs pas canviar.
Ara, que si la teva nena és de llevar-se d'hora... no ho podràs pas canviar.
Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
gràcies, noies!
GOGA, molt simpàtica, tu!
a mi ja em va bé que sigui matinera, jo també ho sóc, però taaaaaaaant!
sí, CUQUETA, els dies que engeguem tan d'hora, són les 10 i ja estem a punt per anar a fer el vermut!
ahir va anar a dormir més tard i també s'ha llevat més tard... clar que potser és perquè s'ha passat d'1 a 2 de la matinada fent festa...
a veure què tal avui!
gràcies un cop més, darlings!
GOGA, molt simpàtica, tu!
a mi ja em va bé que sigui matinera, jo també ho sóc, però taaaaaaaant!
sí, CUQUETA, els dies que engeguem tan d'hora, són les 10 i ja estem a punt per anar a fer el vermut!
ahir va anar a dormir més tard i també s'ha llevat més tard... clar que potser és perquè s'ha passat d'1 a 2 de la matinada fent festa...
a veure què tal avui!
gràcies un cop més, darlings!
Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
perla ha escrit:, no crec que li fomentis que es desperti, perquè de fet, li donis o no el bibi, ja es desperta no?
bo, aquest apunt!
Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
creueta ha escrit:perla ha escrit:, no crec que li fomentis que es desperti, perquè de fet, li donis o no el bibi, ja es desperta no?
bo, aquest apunt!
Doncs, si! Ho dic perque ja fa una setmana que la nena em demana un biberó a la matinada. Fa poc que veu llet de vaca i li encanta!!. Però no em preocupo perque portem despertant-nos cada nit un o dos vegades des de començament d'estiu.
- mafalda75
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
- Ubicació: Des de la terra ferma
Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora
Ostres! I jo que em pensava que al Marc li passava alguna cosa...!
Creueta, la teva consulta ha fet que em relaxi bastant amb el tema. Serà que cap a l'any fan un canvi d'horaris nocturns?
El meu problema, que el Marc és matiner (a dies) i jo no...
! El cap de setmana necessito dormir per carregar piles, sinò vaig petadíssima sempre. La solució: ens ho anem turnant amb el meu home, així almenys un dels dos està en plena forma (i el Marc també ho agraeix).
La veritat és que ara a l'hivern encara fa més mandra aixecar-se tan aviat, eh? Com diu la Cuqueta: però sí és de nit!!!!!!!!!!
Creueta, la teva consulta ha fet que em relaxi bastant amb el tema. Serà que cap a l'any fan un canvi d'horaris nocturns?
El meu problema, que el Marc és matiner (a dies) i jo no...
! El cap de setmana necessito dormir per carregar piles, sinò vaig petadíssima sempre. La solució: ens ho anem turnant amb el meu home, així almenys un dels dos està en plena forma (i el Marc també ho agraeix).La veritat és que ara a l'hivern encara fa més mandra aixecar-se tan aviat, eh? Com diu la Cuqueta: però sí és de nit!!!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

























