trucs perquè no es llevi tan d'hora

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: creueta » dv. nov. 06, 2009 7:30 am

Hola noies!
L'Ona sempre ha estat de llevar-se d'hora, però és que ara a les 6 ja ronda per la casa... ::upi: ::upi:
El canvi d'hora ha col·laborat, és clar, però és que ja fa un parell de setmanes, no? I continuem igual...

Algú se n'ha sortit, de fer-los llevar més tard? :-:)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: Laure » dv. nov. 06, 2009 8:35 am

Per què no li "retrasses" una mica l'hora d'anar a dormir??

L'Adrià es desperta a les set, però pren un bibi i continua dormint fins les 9! potser pots provar-ho,igual té gana :gat:
Avatar de l’usuari
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: su392 » dv. nov. 06, 2009 9:05 am

La pregunta del millón !!! jejejeje

La Queralt es desperta sempre a les 7 per anar a la guarde. Al principi, al cap de setmana continuava fent igual, normal! Es com l'hem acostumat.
Doncs el que feia el capde era quant es despertava me l'enduia al nostre llit. I allà feia teti, i "jugavem" a les fosques clar! fins a les 8-8'30! Ningú es movia abans!
de mica en mica, el cap de setmana es va anar despertant més tard! i ara es sol despertar cap a les 8 ! que ja es bona hora! de totes maneres, me la segeixo emportant al llitet i fem teti! pero ara podem allargar fins a les 9 ::upi: ::upi: ::upi:

No sé... potser té raó la Laure i te gana.. proba de donar-li un bibi i tornar.la a possar a domir zz:-)

No m'haguès pensat mai que el canvi d'hora afectés tant als peques oi ???

vinga.. a veure si tens sort i aneu allargant els matins que s'agraeix moooltissim! :--/)
Imatge
||*||
Avatar de l’usuari
bicho's
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dt. feb. 26, 2008 4:50 pm

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: bicho's » dv. nov. 06, 2009 11:16 am

Hola creueta, si et serveix de consol el peque també es lleva a les 6, i per la nit ens despertem entre 4 i 5 cops.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
itzel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: itzel » dv. nov. 06, 2009 12:13 pm

A mi desde que li he tret el pit per la nit també es desperta a les 6.30 mes o menys i ja no es torna a dormir cap a les 10 o les 11 que fa una petita migdiada. En el meu cas crec que es el preu que he de pagar per haver-li tret el pit, perque per molt que vagi a dormir mes tard es desperta a la mateixa hora i dorm amb mi així que no et puc ajudar gaire :-:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: creueta » dv. nov. 06, 2009 12:23 pm

l'ona dorm al seu llitet, però quan es desperta, si no es torna a dormir, siguin la 1, les 4 o les 6 del matí, ve al nostre llit;
el tema jugar al llit, no s'hi val, perquè ella baixa i se'n va a voltar per casa... :-:)

posar-la a dormir més tard, impossible, perquè està mortimer a les 8! :ufs:

i si li dono un bibi a dos de 7 no estic fomentant que es continuï despertant d'hora perquè sap que ja li dono el bibi? :-:)


aix... no ho sé, potser ho provaré, això de donar-li l'esmorzar al llit... :-:)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
perla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: perla » dv. nov. 06, 2009 1:45 pm

Goga ha escrit:Perquè l'opció d'administrar-li somnífers està descartada, no? :-D :-D :-D


:-D :-D :-D :-D ummmm, m'ho pensaré... :-D :-D :-D

No, ara de veritat, jo em trobo igual i els caps de setmana li dono un bibi quan es desperta, i a vegades, si hi ha sort, es torna a dormir fins a les vuit o quarts de nou, que donades les circumstàncies és un festival de dormir!! Per provar-ho no hi perds res, no crec que li fomentis que es desperti, perquè de fet, li donis o no el bibi, ja es desperta no?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 06, 2009 2:05 pm

Nenes nosaltres des del canvi d'hora que estem igual, la majoria de dies es desperta a les 6:30 (quan nosaltres ens llevem per anar a treballar) i clar ja no vol tornar a dormir perquè jo crec que se n'adona que ens arreclem i marxem.
El cap de setmana fa el mateix, potser allarga fins a les 7 (que abans eren les 8 i ja ens estava bé) li donem el bibi (com sempre) i normalment ja es posa a riure, jugar, parlar...el portem al nostre llit i no es vol estirar, ni estar quiet, només posar-se dret i fer xerinola, en fi, que a les 7 i pico ja ens veus els dos amb una cara de son que semblem 2 zombies i ell que es l'alegria de la huerta, amb les piles carregades "a tope".
A mi em fa "gràcia" perquè aixequem la persiana i encara és mig de nit, totes les dels veIns estan abaixades per suposat, i a les 10 i mitja quan fa la seva becaineta, naltres ja estem fent la feina de casa i veiem les persianes que es comencen a aixecar i pensem "ostres!!! si ne'm fet nosaltres de coses!!!" :-D :-D :-D :-D

P.D: mai no havia entés qui mirava els dibuixos animats a les 6:30 del matí :-:) :-:) , des de fa 3 setmanes, si :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
CUSCUS
:: poltre
:: poltre
Entrades: 693
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:42 pm
Contacta:

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: CUSCUS » dv. nov. 06, 2009 2:43 pm

I si proves d'anar retrassant cada dia 10 minutets l'hora d'anar a dormir, perquè segur que se't lleva tant d'hora perquè també se'n va a dormir molt d'hora. Si aconseguissis que anés al llit a les 21 et dormiria una hora més segurament.

També seu ser que l'ona és matinera i també té els seus avantatges, la meva és ben vespertina i no acaba mai els turrons al vespre...
No sé creueta, hauràs d'anar investigant.
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 06, 2009 3:04 pm

Jo també penso com la CUSCUS. Ves retrassant l'hora d'anar a dormir una mica cada dia. I ves investigant.

Ara, que si la teva nena és de llevar-se d'hora... no ho podràs pas canviar.
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: creueta » ds. nov. 07, 2009 7:47 pm

gràcies, noies!


GOGA, molt simpàtica, tu! :content: :content: :content:

a mi ja em va bé que sigui matinera, jo també ho sóc, però taaaaaaaant! :-D

sí, CUQUETA, els dies que engeguem tan d'hora, són les 10 i ja estem a punt per anar a fer el vermut! :-D

ahir va anar a dormir més tard i també s'ha llevat més tard... clar que potser és perquè s'ha passat d'1 a 2 de la matinada fent festa... :-(( :-((

a veure què tal avui!

gràcies un cop més, darlings!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: creueta » ds. nov. 07, 2009 7:47 pm

perla ha escrit:, no crec que li fomentis que es desperti, perquè de fet, li donis o no el bibi, ja es desperta no?


bo, aquest apunt! :ok:
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: neuetes » ds. nov. 07, 2009 8:45 pm

creueta ha escrit:
perla ha escrit:, no crec que li fomentis que es desperti, perquè de fet, li donis o no el bibi, ja es desperta no?


bo, aquest apunt! :ok:


Doncs, si! Ho dic perque ja fa una setmana que la nena em demana un biberó a la matinada. Fa poc que veu llet de vaca i li encanta!!. Però no em preocupo perque portem despertant-nos cada nit un o dos vegades des de començament d'estiu. :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
mafalda75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1077
Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
Ubicació: Des de la terra ferma

Re: trucs perquè no es llevi tan d'hora

EntradaAutor: mafalda75 » ds. nov. 07, 2009 9:42 pm

Ostres! I jo que em pensava que al Marc li passava alguna cosa...!
Creueta, la teva consulta ha fet que em relaxi bastant amb el tema. Serà que cap a l'any fan un canvi d'horaris nocturns?
El meu problema, que el Marc és matiner (a dies) i jo no... :-D :-D :-D ! El cap de setmana necessito dormir per carregar piles, sinò vaig petadíssima sempre. La solució: ens ho anem turnant amb el meu home, així almenys un dels dos està en plena forma (i el Marc també ho agraeix).
La veritat és que ara a l'hivern encara fa més mandra aixecar-se tan aviat, eh? Com diu la Cuqueta: però sí és de nit!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::