Amic imagnari

Rabietes, gelos, egoisme..

Marieta vola vola
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Amic imagnari

EntradaAutor: Marieta vola vola » dc. abr. 23, 2014 11:15 am

Bon dia mames,

Doncs resulta que la petita, que ara té 22 mesos, té un amic imaginari. L'altre dia, quan ens banyàvem pel matí va i diu: "Va, assaieu-vos tots, cantarem cançons. Miquel, tu a la falda". Al principi em va fer gràcia, perquè vaig pensar que estava imitant les educadors de l'escola bressol...

Però resulta que, durant aquestes vacances, ens hem emportat en Miquel a tot arreu: "Estira't al meu costat Miquel, o Seu a la meva falda..." No sé si és normal o no, si m'haig de preocupar o no. El seu pare no hi dóna tanta importància... Alguna de vosaltres us hi heu trobat? Gràcies per endavant!!
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Amic imagnari

EntradaAutor: lupitafriend » dc. abr. 23, 2014 11:50 am

si et consola la meva tb ho va fer durant una temporada. teniem en zic! tenia un cotxe vermell i a vegades venia volant pel balco! jejejejeje tb el portavem a tot arreu, i tenia una germana i altres amics q a vegades tb s'afegien!
quan ja durava molt la historia vam parlar amb la nena, i ens va dir q ja sabia q era de mentida, q ella ho feia per jugar.
al cap d'un temps se li va passar.
jo crec q es una etapa mes, a veure quants amics imaginaris surten pel SP! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. abr. 23, 2014 12:24 pm

A casa tenim dues nenes, la nostra filla Clara i la nostra filla adoptiva Clarix. La Clara s'ha muntat tota una pel.lícula amb la Clarix aquesta, que fa P4 com ella però a l'escola d'una amiga seva, no és filla nostra però viu a casa nostra, és invisible però si ens posem unes ulleres especials la podem veure, puja al cotxe amb nosaltres i hem d'anar en compte de no seure sobre d'ella, etc.
Se li nota que ho fa per a jugar i que simplement desenvolupa la seva imaginació, així que no em preocupa el més mínim. Si té amb qui jugar, ni pensa en la Clarix. Si estem al parc i no apareix alguna amiga que esperava, fa carreres de bici amb la Clarix.
Crec recordar haver llegit fa temps alguna cosa en relació als amics imaginaris i deia que era sa i bo per a la imaginació, no crec que hagis de patir. I sembla ser que jo de petita tenia un amic imaginari que es deia Nico i he sortit prou normal!
roseta1977
Entrades: 188
Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: roseta1977 » dc. abr. 23, 2014 1:21 pm

No t'has de preocupar, aquí ho explica molt bé.

http://www.mamapsicologainfantil.com/20 ... a.html?m=1
Marieta vola vola
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dc. abr. 23, 2014 1:32 pm

Moltes gràcies noies!!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dc. abr. 23, 2014 2:35 pm

El quim te un amic qur es diu gaiter (ni flowers d'on ho ha tret) a vegades es un monstre bo pero va canviant i ens explica les seves aventures. Dona la casualitat que tambe ha tingut una germaneta que tambe es diu Nora.... es gracios

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::