Amic imagnari
- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
Amic imagnari
Bon dia mames,
Doncs resulta que la petita, que ara té 22 mesos, té un amic imaginari. L'altre dia, quan ens banyàvem pel matí va i diu: "Va, assaieu-vos tots, cantarem cançons. Miquel, tu a la falda". Al principi em va fer gràcia, perquè vaig pensar que estava imitant les educadors de l'escola bressol...
Però resulta que, durant aquestes vacances, ens hem emportat en Miquel a tot arreu: "Estira't al meu costat Miquel, o Seu a la meva falda..." No sé si és normal o no, si m'haig de preocupar o no. El seu pare no hi dóna tanta importància... Alguna de vosaltres us hi heu trobat? Gràcies per endavant!!
Doncs resulta que la petita, que ara té 22 mesos, té un amic imaginari. L'altre dia, quan ens banyàvem pel matí va i diu: "Va, assaieu-vos tots, cantarem cançons. Miquel, tu a la falda". Al principi em va fer gràcia, perquè vaig pensar que estava imitant les educadors de l'escola bressol...
Però resulta que, durant aquestes vacances, ens hem emportat en Miquel a tot arreu: "Estira't al meu costat Miquel, o Seu a la meva falda..." No sé si és normal o no, si m'haig de preocupar o no. El seu pare no hi dóna tanta importància... Alguna de vosaltres us hi heu trobat? Gràcies per endavant!!
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
Re: Amic imagnari
si et consola la meva tb ho va fer durant una temporada. teniem en zic! tenia un cotxe vermell i a vegades venia volant pel balco! jejejejeje tb el portavem a tot arreu, i tenia una germana i altres amics q a vegades tb s'afegien!
quan ja durava molt la historia vam parlar amb la nena, i ens va dir q ja sabia q era de mentida, q ella ho feia per jugar.
al cap d'un temps se li va passar.
jo crec q es una etapa mes, a veure quants amics imaginaris surten pel SP!
quan ja durava molt la historia vam parlar amb la nena, i ens va dir q ja sabia q era de mentida, q ella ho feia per jugar.
al cap d'un temps se li va passar.
jo crec q es una etapa mes, a veure quants amics imaginaris surten pel SP!
A casa tenim dues nenes, la nostra filla Clara i la nostra filla adoptiva Clarix. La Clara s'ha muntat tota una pel.lícula amb la Clarix aquesta, que fa P4 com ella però a l'escola d'una amiga seva, no és filla nostra però viu a casa nostra, és invisible però si ens posem unes ulleres especials la podem veure, puja al cotxe amb nosaltres i hem d'anar en compte de no seure sobre d'ella, etc.
Se li nota que ho fa per a jugar i que simplement desenvolupa la seva imaginació, així que no em preocupa el més mínim. Si té amb qui jugar, ni pensa en la Clarix. Si estem al parc i no apareix alguna amiga que esperava, fa carreres de bici amb la Clarix.
Crec recordar haver llegit fa temps alguna cosa en relació als amics imaginaris i deia que era sa i bo per a la imaginació, no crec que hagis de patir. I sembla ser que jo de petita tenia un amic imaginari que es deia Nico i he sortit prou normal!
Se li nota que ho fa per a jugar i que simplement desenvolupa la seva imaginació, així que no em preocupa el més mínim. Si té amb qui jugar, ni pensa en la Clarix. Si estem al parc i no apareix alguna amiga que esperava, fa carreres de bici amb la Clarix.
Crec recordar haver llegit fa temps alguna cosa en relació als amics imaginaris i deia que era sa i bo per a la imaginació, no crec que hagis de patir. I sembla ser que jo de petita tenia un amic imaginari que es deia Nico i he sortit prou normal!
- roseta1977

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
No t'has de preocupar, aquí ho explica molt bé.
http://www.mamapsicologainfantil.com/20 ... a.html?m=1
http://www.mamapsicologainfantil.com/20 ... a.html?m=1
- Marieta vola vola

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
Moltes gràcies noies!!
El quim te un amic qur es diu gaiter (ni flowers d'on ho ha tret) a vegades es un monstre bo pero va canviant i ens explica les seves aventures. Dona la casualitat que tambe ha tingut una germaneta que tambe es diu Nora.... es gracios
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |