Preu aproximat de 1/2 jornada a Gracia-Sarrià o a prop
Preu aproximat de 1/2 jornada a Gracia-Sarrià o a prop
Hola, estem buscant una Llar d'Infants per portar desde setembre al nostre fill (ara té 18 mesos) treballem els 2 desde casa i ens podem apanyar per portar-lo només mitja jornada, per tant hem descartat les llars publiques, coneixeu alguna llar que estigui bé i que ofereixi mitja jornada i sabeu més o menys quan costaria, sense dinar, un horari com de 9 a 12 o de 9 a 13.
Gracies
Gracies
Re: Preu aproximat de 1/2 jornada a Gracia-Sarrià o a prop
Jo estava en la mateixa situació fa 3 anys (autònoms, nen de 20 mesos...) i vaig optar per la Ludosfera, a Riera de Sant Miquel. És a Gràcia, però a tocar de Sant-Gervasi, per la part de Diagonal. A més, el lloc s'ajustava molt al que jo volia: res d'activitats dirigides, nens de diferents edats junts en un únic espai, bona ràtio adult-nen, educadores respectuoses... Tenen moltes franjes horàries possibles. Jo vaig començar fent només fins les 12.00 (ara no sé si eren uns 200-250€), i al cap d'uns mesos vaig deixar-lo també a dinar i el recollia a les 13.30 ja dinat. Cap a final de curs ja el vaig deixar fent tot l'horari fins les 16-17h (eren 400€). La web és www.ludosfera.com
Doncs té molt bona pinta i és per la zona on vivim!!! ho mirarem moltes gracies!!!
I per què descarteu les públiques? No té res a veure les hores que li portis. Nosaltres paguem la meitat del que t'han dit i li portem 2'5hores. Si li portés més hores val el mateix. No es a Barcelona, però vols dir que no funcionen així també?
No, a bcn pagues tota la jornada independenment de l'horari que faci el nen. Nosaltres vam acabar a la privada pq. el portem de 9 a 12 i ens sortia més econòmic.
No, descarto les públiques perque a Barcelona no hi ha opció de jornada partida o per hores a la pública, he vist que per exemple a Mataro sí.
De fet conec una noia que li van dir que si no la portava enn l'horari establert perdia la plaça, que hi havia molta gent esperant plaça.
De fet conec una noia que li van dir que si no la portava enn l'horari establert perdia la plaça, que hi havia molta gent esperant plaça.
Sí, a Barcelona funciona diferent perquè les públiques tenen moltíssima demanda i, com que és un servei públic, has d'ocupar la plaça sí o sí durant tot l'horari. Si no se la donen a alguna família que sí la ocupi tot el dia.
A fora de Bcn funciona diferent perquè les públiques (i les privades) sovint tenen problemes per omplir, i si no hi ha demanda, doncs no passa res perquè aquella plaça s'ocupi menys hores.
A fora de Bcn funciona diferent perquè les públiques (i les privades) sovint tenen problemes per omplir, i si no hi ha demanda, doncs no passa res perquè aquella plaça s'ocupi menys hores.
victòria ha escrit:Sí, a Barcelona funciona diferent perquè les públiques tenen moltíssima demanda i, com que és un servei públic, has d'ocupar la plaça sí o sí durant tot l'horari. Si no se la donen a alguna família que sí la ocupi tot el dia.
Pero nosaltres paguem 130€ que és per tot l'horari, però llavors tu li portés quan vols, tot el dia, només matí, només tarda...
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |