Preu aproximat de 1/2 jornada a Gracia-Sarrià o a prop

Canvia el seu entorn: professores i amics.

aspi
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Preu aproximat de 1/2 jornada a Gracia-Sarrià o a prop

EntradaAutor: aspi » dj. abr. 07, 2016 8:20 pm

Hola, estem buscant una Llar d'Infants per portar desde setembre al nostre fill (ara té 18 mesos) treballem els 2 desde casa i ens podem apanyar per portar-lo només mitja jornada, per tant hem descartat les llars publiques, coneixeu alguna llar que estigui bé i que ofereixi mitja jornada i sabeu més o menys quan costaria, sense dinar, un horari com de 9 a 12 o de 9 a 13.

Gracies
victòria
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. març 09, 2015 11:17 am

Re: Preu aproximat de 1/2 jornada a Gracia-Sarrià o a prop

EntradaAutor: victòria » dv. abr. 08, 2016 10:14 am

Jo estava en la mateixa situació fa 3 anys (autònoms, nen de 20 mesos...) i vaig optar per la Ludosfera, a Riera de Sant Miquel. És a Gràcia, però a tocar de Sant-Gervasi, per la part de Diagonal. A més, el lloc s'ajustava molt al que jo volia: res d'activitats dirigides, nens de diferents edats junts en un únic espai, bona ràtio adult-nen, educadores respectuoses... Tenen moltes franjes horàries possibles. Jo vaig començar fent només fins les 12.00 (ara no sé si eren uns 200-250€), i al cap d'uns mesos vaig deixar-lo també a dinar i el recollia a les 13.30 ja dinat. Cap a final de curs ja el vaig deixar fent tot l'horari fins les 16-17h (eren 400€). La web és www.ludosfera.com
aspi

EntradaAutor: aspi » dv. abr. 08, 2016 12:02 pm

Doncs té molt bona pinta i és per la zona on vivim!!! ho mirarem moltes gracies!!!
gusiluz
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dv. abr. 08, 2016 8:27 pm

I per què descarteu les públiques? No té res a veure les hores que li portis. Nosaltres paguem la meitat del que t'han dit i li portem 2'5hores. Si li portés més hores val el mateix. No es a Barcelona, però vols dir que no funcionen així també?
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » dv. abr. 08, 2016 8:55 pm

No, a bcn pagues tota la jornada independenment de l'horari que faci el nen. Nosaltres vam acabar a la privada pq. el portem de 9 a 12 i ens sortia més econòmic.
aspi

EntradaAutor: aspi » dv. abr. 08, 2016 11:12 pm

No, descarto les públiques perque a Barcelona no hi ha opció de jornada partida o per hores a la pública, he vist que per exemple a Mataro sí.
De fet conec una noia que li van dir que si no la portava enn l'horari establert perdia la plaça, que hi havia molta gent esperant plaça.
victòria
Entrades: 79
Membre des de: dl. març 09, 2015 11:17 am

EntradaAutor: victòria » ds. abr. 09, 2016 12:14 am

Sí, a Barcelona funciona diferent perquè les públiques tenen moltíssima demanda i, com que és un servei públic, has d'ocupar la plaça sí o sí durant tot l'horari. Si no se la donen a alguna família que sí la ocupi tot el dia.

A fora de Bcn funciona diferent perquè les públiques (i les privades) sovint tenen problemes per omplir, i si no hi ha demanda, doncs no passa res perquè aquella plaça s'ocupi menys hores.
gusiluz
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dv. maig 13, 2016 9:25 pm

victòria ha escrit:Sí, a Barcelona funciona diferent perquè les públiques tenen moltíssima demanda i, com que és un servei públic, has d'ocupar la plaça sí o sí durant tot l'horari. Si no se la donen a alguna família que sí la ocupi tot el dia.

A fora de Bcn funciona diferent perquè les públiques (i les privades) sovint tenen problemes per omplir, i si no hi ha demanda, doncs no passa res perquè aquella plaça s'ocupi menys hores.

Pero nosaltres paguem 130€ que és per tot l'horari, però llavors tu li portés quan vols, tot el dia, només matí, només tarda...

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::