MESTRES

Canvia el seu entorn: professores i amics.

mymy
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

MESTRES

EntradaAutor: mymy » dc. març 05, 2008 4:38 pm

Hola noies jo igual que moltes que rondem per aqui soc mestra. Doncs obro aquest post dedicat a mestres i a les mares que tinguin dubtes, tan a nivell d'aprenentatges, dilemes amb mestras d'alumnes ( algun problemilla he llegit per aquí) o vulguin preguntan-se coses. Així si podem ajudar crec que serà un plaer.
Un peto a totes!!!
UXIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

EntradaAutor: UXIA » dc. març 05, 2008 4:39 pm

jo també sóc mestre!!! primària de carrera i infantil d'oposicions!!! actualment estic treballant a primària i allí me quedo!!! almenys durant uns quants anys!
Imatge
Liula
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dc. març 05, 2008 5:58 pm

jo sóc profe de ciències a secundària...

Ei, ja que heu obert aquest tema, us copio un word amb clau d'humor que és molt il·lustratiu del que passa a les escoles i als instituts... perquè els papes i mames que hi ha o hi haurà per aquí siguem una generació que aposti per l'educació a casa i a l'escola...

Mensaje para el contestador automático del teléfono de la escuela.

¡Hola! Buenos días. Usted se ha comunicado con nuestra escuela y en estos momentos no podemos atenderle.

Para hacerlo de la mejor manera posible y con la intención de conectarlo con la persona del equipo que corresponda, por favor escuche todas las opciones antes de hacer su selección:

- Si es para justificar, mintiendo; la ausencia de su hijo/a a clase ---- Presione 1

- Si es para justificar que su hijo/a no trajo hecha la tarea marcada dando toda clase de excusas ----- Presione 2

- Si es para quejarse sobre cómo hacemos nuestra tarea ---- Presione 3

- Si es para maldecir al personal docente ---- Presione 4

- Si es para preguntar sobre alguna información “no recibida” que ya fue previamente enviada en circular informativa, en la agenda escolar y/o en alguna de las libretas de trabajo de su hijo/a ----- Presione 5

- Si es para solicitar que se revisen de nuevo las calificaciones que ha obtenido su hijo/a en alguna asignatura porque es merecedor/a de unas mejores notas a la vista del cuantioso tiempo que dedica a sus estudios en casa -- Presione 6

- Si Ud. lo que desea es golpear, insultar o pegar a algún profesor/a ---- Presione 7

- Si Ud. se ha puesto en contacto para presentar alguna queja sobre el servicio de transporte escolar ---- Presione 8

- Si Ud. llama para presentar alguna queja sobre la calidad o cantidad de comida que le sirven a su hijo/a en el comedor escolar o sobre el trato que reciben por parte de las Auxiliares de Servicios Complementarios ---- Presione 9

- Ahora bien, si Ud. es consciente de que su hijo/a debe estar comprometido con su participación en las clases, con la realización de sus tareas escolares en casa y, además, tiene claro que los primeros educadores son los padres y que los docentes no somos los responsables de la falta de esfuerzo e interés que muestra su hijo/a por los estudios, entonces …

¡¡¡Cuelgue el teléfono y déjenos trabajar!!!

¡ Que pase un buen día
Hem alletat 19 mesos!
ONDIBRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: ONDIBRA » dc. març 05, 2008 6:08 pm

Jo també sóc mestra de primària i infantil. Porto dos cursos a P-3.
M'encanta la meva feina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Noe
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dc. març 05, 2008 6:41 pm

Boníssim!!!

Jo estic acabant la carrera de mestre d'infantil, però ja estic fent substitucions perquè soc psicòleg. De fet, demà m'hi torno a posar després d'un temps q he estat d'autònoma, uff, a veure com va... :ok:
Imatge
Imatge
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dc. març 05, 2008 6:42 pm

una altra mestra que s'apunta!! jo sóc mestra d'infantil, i aquest curs treballo en una escola rural (tinc P3, P4 i P5 junts).

Una abraçada!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
GVG
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:45 pm

EntradaAutor: GVG » dc. març 05, 2008 6:46 pm

EY!!!

Jo també m'apunto!! :koala:

Sóc mestra d'educació primària i estic en una escola d'una línia.
Imatge

Imatge
Noe
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dc. març 05, 2008 6:55 pm

Que xulo galarina, una escola rural!!

Jo demà us explico on soc, pq em pot tocar anglès, educació especial, infantil o primària... ?-)
Imatge
Imatge
galarina

...

EntradaAutor: galarina » dc. març 05, 2008 7:39 pm

Ai sí! els nomenaments són una incertesa... avui pots ser molt a prop de casa i l'endemà a la conxinxina!

No em puc queixar, però no tot és tan idílic com sembla... tenir 3 cursos barrejats no és cap ganga, de veritat! si ja tens prou diversitat dins una aula del mateix nivell imaginat 3 cursos diferents junts... uf!!!! quina feinada!!!!!
Tinc 12 nens, 4 de P3, 5 de P4 i 3 de P5.
Imatge

Imatge

viewtopic.php?t=4492
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dc. març 05, 2008 7:52 pm

Jo també sóc mestra!!! D'Infantil de carrera i d'Anglès d'oposicions.
Treballo a Barcelona i sóc tutora de P3. Quina colla que som, eh?
Imatge

Imatge
angaleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: ds. gen. 26, 2008 6:07 pm

EntradaAutor: angaleta » dc. març 05, 2008 9:18 pm

:koala:
angaleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 22, 2008 11:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
patufeta
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. des. 31, 2007 7:48 am

EntradaAutor: patufeta » dc. març 05, 2008 9:41 pm

eeeeiii que jo també soc mestre d'educació infantil!!!!!!!!

de fet vaig fer el modul i ara ja acabo la carrera, de totes formes treballo en una escola bressol!!!!!
mymy

EntradaAutor: mymy » dj. març 06, 2008 4:23 pm

Aix noies... perdoneu jo he obert el post i m'he oblidat de presentar-me... Jo soc mestra de primària i especialitat de música, tot i aixi ja porto uns quans anys treballant a infantil, ara estic compartint una tutoria de p5 (la meva companya va tenir un petito el any passat) i el grup durant aquests dos anys l'hem portat entre les dues. Les altres hores estic fent reforços i castella a primaria. També tinc el master de musicoterapia, i he estat treballant amb sindrome de down, i esclerosi multiple. Aquest any no porto cap grup de musicoterapia, tot i que passat setmana santa vull començar a fer un projecte de musicoterapia adreçada a dones amb fibromialgia. Tot un repte!!! Però ho vull fer ben fet aixi k amb paciencia i temps l'aniré elaborant id espres el portare a l'associació a vera si es pot oferir aquest taller.
mymy

EntradaAutor: mymy » dj. març 06, 2008 4:24 pm

Be ja me m9g presentat!!
galarina

...

EntradaAutor: galarina » dv. març 07, 2008 7:15 pm

Ei Noe que no ens has explicat on t'ha tocat!!!!
Imatge

Imatge

viewtopic.php?t=4492
lereika76
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

EntradaAutor: lereika76 » dv. març 07, 2008 8:32 pm

Hola! k bé trobar aquest post!. em presento. També soc mestra especialitat educació infantil. He treballat molts anya a escoles bressol municipals i el curs passat vaig aprovar opos. Ara stic de baixa, però tot el primer trimestre vaig treballar com a mestra de suport de p-4 i p-5. Tinc alguns dubtes pel que fa a muface, no sé si m'ho prodríeu solventar. El cas és que el mes k ve penso posar-li la vacuna prevenar al meu fill k ara té 2 mesos i volia saber si algú li ha posat per saber si una part està subvencionada. Ho dic perquè tal i com comenten per k als k la seguretat social paga una part, i volia saber si muface tb ens ho pagava.
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
lereika76

EntradaAutor: lereika76 » dv. març 07, 2008 8:34 pm

Vull escriure tan ràpid que a vegades no sé el que poso. Espero pugueu entendre el missatge.
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
muflona
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dv. març 07, 2008 9:04 pm

:pandi:
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 20, 2008 12:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dv. març 07, 2008 9:22 pm

Lereika, jo quan li vaig posar la prevenar a la meva nena, no hi havia cap subvenció, o almenys no vaig saber trobar-la. Això si, aviat farà tres anys, potser han canviat les coses...
Imatge

Imatge
lereika76

EntradaAutor: lereika76 » ds. març 08, 2008 1:26 pm

Ok gracies carme74!!
Imatge
Imatge

Imatge