MESTRES
MESTRES
Hola noies jo igual que moltes que rondem per aqui soc mestra. Doncs obro aquest post dedicat a mestres i a les mares que tinguin dubtes, tan a nivell d'aprenentatges, dilemes amb mestras d'alumnes ( algun problemilla he llegit per aquí) o vulguin preguntan-se coses. Així si podem ajudar crec que serà un plaer.
Un peto a totes!!!
Un peto a totes!!!
jo sóc profe de ciències a secundària...
Ei, ja que heu obert aquest tema, us copio un word amb clau d'humor que és molt il·lustratiu del que passa a les escoles i als instituts... perquè els papes i mames que hi ha o hi haurà per aquí siguem una generació que aposti per l'educació a casa i a l'escola...
Mensaje para el contestador automático del teléfono de la escuela.
¡Hola! Buenos días. Usted se ha comunicado con nuestra escuela y en estos momentos no podemos atenderle.
Para hacerlo de la mejor manera posible y con la intención de conectarlo con la persona del equipo que corresponda, por favor escuche todas las opciones antes de hacer su selección:
- Si es para justificar, mintiendo; la ausencia de su hijo/a a clase ---- Presione 1
- Si es para justificar que su hijo/a no trajo hecha la tarea marcada dando toda clase de excusas ----- Presione 2
- Si es para quejarse sobre cómo hacemos nuestra tarea ---- Presione 3
- Si es para maldecir al personal docente ---- Presione 4
- Si es para preguntar sobre alguna información “no recibida” que ya fue previamente enviada en circular informativa, en la agenda escolar y/o en alguna de las libretas de trabajo de su hijo/a ----- Presione 5
- Si es para solicitar que se revisen de nuevo las calificaciones que ha obtenido su hijo/a en alguna asignatura porque es merecedor/a de unas mejores notas a la vista del cuantioso tiempo que dedica a sus estudios en casa -- Presione 6
- Si Ud. lo que desea es golpear, insultar o pegar a algún profesor/a ---- Presione 7
- Si Ud. se ha puesto en contacto para presentar alguna queja sobre el servicio de transporte escolar ---- Presione 8
- Si Ud. llama para presentar alguna queja sobre la calidad o cantidad de comida que le sirven a su hijo/a en el comedor escolar o sobre el trato que reciben por parte de las Auxiliares de Servicios Complementarios ---- Presione 9
- Ahora bien, si Ud. es consciente de que su hijo/a debe estar comprometido con su participación en las clases, con la realización de sus tareas escolares en casa y, además, tiene claro que los primeros educadores son los padres y que los docentes no somos los responsables de la falta de esfuerzo e interés que muestra su hijo/a por los estudios, entonces …
¡¡¡Cuelgue el teléfono y déjenos trabajar!!!
¡ Que pase un buen día
Ei, ja que heu obert aquest tema, us copio un word amb clau d'humor que és molt il·lustratiu del que passa a les escoles i als instituts... perquè els papes i mames que hi ha o hi haurà per aquí siguem una generació que aposti per l'educació a casa i a l'escola...
Mensaje para el contestador automático del teléfono de la escuela.
¡Hola! Buenos días. Usted se ha comunicado con nuestra escuela y en estos momentos no podemos atenderle.
Para hacerlo de la mejor manera posible y con la intención de conectarlo con la persona del equipo que corresponda, por favor escuche todas las opciones antes de hacer su selección:
- Si es para justificar, mintiendo; la ausencia de su hijo/a a clase ---- Presione 1
- Si es para justificar que su hijo/a no trajo hecha la tarea marcada dando toda clase de excusas ----- Presione 2
- Si es para quejarse sobre cómo hacemos nuestra tarea ---- Presione 3
- Si es para maldecir al personal docente ---- Presione 4
- Si es para preguntar sobre alguna información “no recibida” que ya fue previamente enviada en circular informativa, en la agenda escolar y/o en alguna de las libretas de trabajo de su hijo/a ----- Presione 5
- Si es para solicitar que se revisen de nuevo las calificaciones que ha obtenido su hijo/a en alguna asignatura porque es merecedor/a de unas mejores notas a la vista del cuantioso tiempo que dedica a sus estudios en casa -- Presione 6
- Si Ud. lo que desea es golpear, insultar o pegar a algún profesor/a ---- Presione 7
- Si Ud. se ha puesto en contacto para presentar alguna queja sobre el servicio de transporte escolar ---- Presione 8
- Si Ud. llama para presentar alguna queja sobre la calidad o cantidad de comida que le sirven a su hijo/a en el comedor escolar o sobre el trato que reciben por parte de las Auxiliares de Servicios Complementarios ---- Presione 9
- Ahora bien, si Ud. es consciente de que su hijo/a debe estar comprometido con su participación en las clases, con la realización de sus tareas escolares en casa y, además, tiene claro que los primeros educadores son los padres y que los docentes no somos los responsables de la falta de esfuerzo e interés que muestra su hijo/a por los estudios, entonces …
¡¡¡Cuelgue el teléfono y déjenos trabajar!!!
¡ Que pase un buen día
Hem alletat 19 mesos!
...
una altra mestra que s'apunta!! jo sóc mestra d'infantil, i aquest curs treballo en una escola rural (tinc P3, P4 i P5 junts).
Una abraçada!
Una abraçada!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
...
Ai sí! els nomenaments són una incertesa... avui pots ser molt a prop de casa i l'endemà a la conxinxina!
No em puc queixar, però no tot és tan idílic com sembla... tenir 3 cursos barrejats no és cap ganga, de veritat! si ja tens prou diversitat dins una aula del mateix nivell imaginat 3 cursos diferents junts... uf!!!! quina feinada!!!!!
Tinc 12 nens, 4 de P3, 5 de P4 i 3 de P5.
No em puc queixar, però no tot és tan idílic com sembla... tenir 3 cursos barrejats no és cap ganga, de veritat! si ja tens prou diversitat dins una aula del mateix nivell imaginat 3 cursos diferents junts... uf!!!! quina feinada!!!!!
Tinc 12 nens, 4 de P3, 5 de P4 i 3 de P5.

viewtopic.php?t=4492

angaleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 22, 2008 11:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Aix noies... perdoneu jo he obert el post i m'he oblidat de presentar-me... Jo soc mestra de primària i especialitat de música, tot i aixi ja porto uns quans anys treballant a infantil, ara estic compartint una tutoria de p5 (la meva companya va tenir un petito el any passat) i el grup durant aquests dos anys l'hem portat entre les dues. Les altres hores estic fent reforços i castella a primaria. També tinc el master de musicoterapia, i he estat treballant amb sindrome de down, i esclerosi multiple. Aquest any no porto cap grup de musicoterapia, tot i que passat setmana santa vull començar a fer un projecte de musicoterapia adreçada a dones amb fibromialgia. Tot un repte!!! Però ho vull fer ben fet aixi k amb paciencia i temps l'aniré elaborant id espres el portare a l'associació a vera si es pot oferir aquest taller.
...
Ei Noe que no ens has explicat on t'ha tocat!!!!

viewtopic.php?t=4492
Hola! k bé trobar aquest post!. em presento. També soc mestra especialitat educació infantil. He treballat molts anya a escoles bressol municipals i el curs passat vaig aprovar opos. Ara stic de baixa, però tot el primer trimestre vaig treballar com a mestra de suport de p-4 i p-5. Tinc alguns dubtes pel que fa a muface, no sé si m'ho prodríeu solventar. El cas és que el mes k ve penso posar-li la vacuna prevenar al meu fill k ara té 2 mesos i volia saber si algú li ha posat per saber si una part està subvencionada. Ho dic perquè tal i com comenten per k als k la seguretat social paga una part, i volia saber si muface tb ens ho pagava.

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 20, 2008 12:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |