COIXÍ PER DORMIR?

Més qüestions.
Laina
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

COIXÍ PER DORMIR?

EntradaAutor: Laina » dc. nov. 21, 2007 4:51 pm

Hola noies!

Estic preparant el moisès i al rentar el joc de llençolets he vist que també hi va coixinera. No sé, però ni hi contava... Pensava que dormien sense coixi o no?
A les que ja sou mames, a partir de quan dormen amb coixi?? Potser és una pregunta tonta, però és que fins que no he rentat els llençolets no m'ho havia plantejat...

Merci wapes!!
Imatge

Imatge
angaju
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. nov. 17, 2006 9:44 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: angaju » dc. nov. 21, 2007 5:13 pm

Hola Laina,

Els bebes no han de dormir amb coixí, jo tampoc entenc perque posen coixineres amb els llançols, pero la veritat es que desde el primer dia els hi trec partit, doncs posa la coixinera sense coixi i aixi se fan alguna glopadeta o babejen canvio la coixinera i ja esta, no he de canviar tot el llançol de sota que es un pal!! zz:-)

ImatgeImatge
Marta_fp
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dc. nov. 21, 2007 6:15 pm

Vaig llegir que fins a l'any no poden dormir amb coixí, però nosaltres segurament ens esperarem una mica més i ho parlarem amb el metge i preguntarem l'experiència als amics abans de fer-lo servir.

Suposo que la coixinera la posen perquè la facis servir a partir de l'any i no et quedis amb un joc de llençols coix. Acostumen a ser coixineres bastant petites. Hi ha coixins tan petits?
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dc. nov. 21, 2007 8:02 pm

ai... naltros mai hem hem fet servir coixí... a partir d'un any n'hauria de fer servir?
ostres, no en tinc ni idea...
em faria por que l'utilitzés per enfilar-se o fer el bèstia... em sembal que seguirem així durant un temps.
ImatgeImatge
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...I

EntradaAutor: galarina » dc. nov. 21, 2007 8:22 pm

diuen que no és recomanable dormir amb coixí fins 1 any. Nosaltres no l'hem fet servir fins ara (en té 3), però sé de gent que ha aprofitat les coixineres per fer-ne bossetes per dur el berenar/esmorzar a la llar d'infants o a l'escola. En cuses una banda i a l'altra hi passes una cinteta per tancar-la i ja está! El mateix també es pot fer amb dos pitets que ja no facin servir.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
.
.

EntradaAutor: . » dc. nov. 21, 2007 8:37 pm

jejeje Anaju, jo tb ho feia, així no has de rentar els llençols cada dia :-)
Laina
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

EntradaAutor: Laina » dc. nov. 21, 2007 8:58 pm

Merci noies! Ja veig que d'ulititat en tenen les coixineres, jajajaja
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 22, 2007 4:18 pm

Em penso que als armaris de tots els nadons hi deu haver la típica coixinera per estrenar!
pitina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dj. nov. 22, 2007 6:04 pm

L'altre dia, en les classes pre-part ens van diar que no es aconsellable posar coixins fins a l'any, però tampoc vol dir que sigui obligatori a partir d'aquesta edat.
Jo he dormit tota la meva infantesa sense coixí, fins que un dia a l'adolescencia em vaig capficar en fer servir el coixí!
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::