Bel.la i Jardí d'en Benjamí

Més qüestions.
Evonica
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 8:22 am
Ubicació: Barcelona

Bel.la i Jardí d'en Benjamí

EntradaAutor: Evonica » dl. feb. 14, 2011 4:40 pm

Hola boniques!!

Necessitaria si alguna de vosaltres té alguna informació bona o dolenta sobre aquestes dues llars d'infants.Tinc un nadó de 4 mesets i per proximitat m'interessen...però no conec a ningú de cap de les dues...
Potser hi ha algú és del barri o té alguna coneguda que els ha portat o ha sentit alguna cosa ...
Us estaria molt agraïda.
Petonets!!!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Bel.la i Jardí d'en Benjamí

EntradaAutor: charito » dl. feb. 14, 2011 5:04 pm

M'han dit que hi ha una al carrer Escorial que esta molt be, pero no m'enrecordo del nom, ho sento i a mi m'enganxa lluny...
STUBB
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 16, 2011 11:24 am

EntradaAutor: STUBB » dc. feb. 16, 2011 11:33 am

El jardí d'en Benjamí ha resultat un veritable desproposit. Estem molt decontents, hem tingut un incident de greu a molt greu. Si vols mes detalls parlem privadament, pero es absolutament desaconsellable.

M'he donat d'alta especificament i es el meu primer missatge, disculpeu si no segueixo el protocol pero pensava que era important transmetre els problemes de la llar d'infants el jardí d'en Benjamí.

Salutacions
Stubb
CCH
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 9:13 am

EntradaAutor: CCH » dj. gen. 16, 2014 9:24 am

Bon dia,
jo també estic interessada en saber sobre l'incident, perquè també estic buscant guarderies pel barri
Roser_
Membre des de: dj. gen. 23, 2014 9:49 am

EntradaAutor: Roser_ » dj. gen. 23, 2014 9:52 am

STUBB ha escrit:El jardí d'en Benjamí ha resultat un veritable desproposit. Estem molt decontents, hem tingut un incident de greu a molt greu. Si vols mes detalls parlem privadament, pero es absolutament desaconsellable.

M'he donat d'alta especificament i es el meu primer missatge, disculpeu si no segueixo el protocol pero pensava que era important transmetre els problemes de la llar d'infants el jardí d'en Benjamí.

Salutacions
Stubb

Bon dia!

Podries informar-me de l'incident, estic valorant matricular el meu fill a la guarderia "El jardí d'en Benjamí" i m'has deixat preocupada

Gràcies!
tiziri
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:41 pm

EntradaAutor: tiziri » dl. gen. 19, 2015 5:48 pm

hola!

podras informar del problema amb el jardi d'en benjami, que hi ha gents interesada un saber-ho, no crec que hauria de comunicar-ho un privat si es una experiencia viscuda!!

salud

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::