Bel.la i Jardí d'en Benjamí
Bel.la i Jardí d'en Benjamí
Hola boniques!!
Necessitaria si alguna de vosaltres té alguna informació bona o dolenta sobre aquestes dues llars d'infants.Tinc un nadó de 4 mesets i per proximitat m'interessen...però no conec a ningú de cap de les dues...
Potser hi ha algú és del barri o té alguna coneguda que els ha portat o ha sentit alguna cosa ...
Us estaria molt agraïda.
Petonets!!!
Necessitaria si alguna de vosaltres té alguna informació bona o dolenta sobre aquestes dues llars d'infants.Tinc un nadó de 4 mesets i per proximitat m'interessen...però no conec a ningú de cap de les dues...
Potser hi ha algú és del barri o té alguna coneguda que els ha portat o ha sentit alguna cosa ...
Us estaria molt agraïda.
Petonets!!!
Re: Bel.la i Jardí d'en Benjamí
M'han dit que hi ha una al carrer Escorial que esta molt be, pero no m'enrecordo del nom, ho sento i a mi m'enganxa lluny...
El jardí d'en Benjamí ha resultat un veritable desproposit. Estem molt decontents, hem tingut un incident de greu a molt greu. Si vols mes detalls parlem privadament, pero es absolutament desaconsellable.
M'he donat d'alta especificament i es el meu primer missatge, disculpeu si no segueixo el protocol pero pensava que era important transmetre els problemes de la llar d'infants el jardí d'en Benjamí.
Salutacions
Stubb
M'he donat d'alta especificament i es el meu primer missatge, disculpeu si no segueixo el protocol pero pensava que era important transmetre els problemes de la llar d'infants el jardí d'en Benjamí.
Salutacions
Stubb
Bon dia,
jo també estic interessada en saber sobre l'incident, perquè també estic buscant guarderies pel barri
jo també estic interessada en saber sobre l'incident, perquè també estic buscant guarderies pel barri
STUBB ha escrit:El jardí d'en Benjamí ha resultat un veritable desproposit. Estem molt decontents, hem tingut un incident de greu a molt greu. Si vols mes detalls parlem privadament, pero es absolutament desaconsellable.
Salutacions
Stubb
Bon dia!
Podries informar-me de l'incident, estic valorant matricular el meu fill a la guarderia "El jardí d'en Benjamí" i m'has deixat preocupada
Gràcies!
hola!
podras informar del problema amb el jardi d'en benjami, que hi ha gents interesada un saber-ho, no crec que hauria de comunicar-ho un privat si es una experiencia viscuda!!
salud
podras informar del problema amb el jardi d'en benjami, que hi ha gents interesada un saber-ho, no crec que hauria de comunicar-ho un privat si es una experiencia viscuda!!
salud
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |