Pes cadireta cotxe
- minimandarina
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm
Pes cadireta cotxe
Tinc una pregunta:
tinc una nena de 7 mesos però pesa molt poquet. Voldria posar-la aviat a la cadireta del cotxe del grup 1 perquè amb el maxi-cosi ja no hi va bé però no arriba ni de tros al pes. Què heu fet vosaltres?
Molts gràcies!
tinc una nena de 7 mesos però pesa molt poquet. Voldria posar-la aviat a la cadireta del cotxe del grup 1 perquè amb el maxi-cosi ja no hi va bé però no arriba ni de tros al pes. Què heu fet vosaltres?
Molts gràcies!
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Re: Pes cadireta cotxe
Hola minimandarina,
A mi em passava el mateix i ho vaig preguntar a la infermera de la nena i em va treure un nino d'aquells de l'anunci del "clac i brum" on posava que el grup 1 és per nadons de 9 mesos o 9 kg, o sigui que mentre que es compleixi una d'aquestes característiques és suficient, per tant hauràs d'esperar que la nena faci els 9 mesos si està baixeta de pes.
Vinga, que el temps passa super ràpid i d'aquí res la tens a la cadireta del grup 1!!!
A mi em passava el mateix i ho vaig preguntar a la infermera de la nena i em va treure un nino d'aquells de l'anunci del "clac i brum" on posava que el grup 1 és per nadons de 9 mesos o 9 kg, o sigui que mentre que es compleixi una d'aquestes característiques és suficient, per tant hauràs d'esperar que la nena faci els 9 mesos si està baixeta de pes.
Vinga, que el temps passa super ràpid i d'aquí res la tens a la cadireta del grup 1!!!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Nosaltres vam haver d'esperar als 9 mesos per passar-lo, ja que no arribava als 9 kgs. El vam canviar perquè les cames li tocaven al respatller del seient i les portava encongides.
jo el vaig canviar quan feia 7,900kg no arribava al pes i no tenia 9 mesos tenia aproximadament 6.... però al maxicosi no hi cabia anava molt incomode i sempre plorant, vaig preguntar i em van dir que esta prou fort com per anar cara endavant. Pregunta al teu pediatra a veure com la veu i se va incomode a alguna cosa, comenta'li també.........
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |