Pes cadireta cotxe

Més qüestions.
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

Pes cadireta cotxe

EntradaAutor: minimandarina » dj. març 31, 2011 8:33 pm

Tinc una pregunta:
tinc una nena de 7 mesos però pesa molt poquet. Voldria posar-la aviat a la cadireta del cotxe del grup 1 perquè amb el maxi-cosi ja no hi va bé però no arriba ni de tros al pes. Què heu fet vosaltres?

Molts gràcies!
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Pes cadireta cotxe

EntradaAutor: Alesta » dj. març 31, 2011 8:54 pm

Hola minimandarina,
A mi em passava el mateix i ho vaig preguntar a la infermera de la nena i em va treure un nino d'aquells de l'anunci del "clac i brum" on posava que el grup 1 és per nadons de 9 mesos o 9 kg, o sigui que mentre que es compleixi una d'aquestes característiques és suficient, per tant hauràs d'esperar que la nena faci els 9 mesos si està baixeta de pes.
Vinga, que el temps passa super ràpid i d'aquí res la tens a la cadireta del grup 1!!!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. març 31, 2011 11:26 pm

Nosaltres vam haver d'esperar als 9 mesos per passar-lo, ja que no arribava als 9 kgs. El vam canviar perquè les cames li tocaven al respatller del seient i les portava encongides.
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dv. abr. 01, 2011 9:59 am

jo el vaig canviar quan feia 7,900kg no arribava al pes i no tenia 9 mesos tenia aproximadament 6.... però al maxicosi no hi cabia anava molt incomode i sempre plorant, vaig preguntar i em van dir que esta prou fort com per anar cara endavant. Pregunta al teu pediatra a veure com la veu i se va incomode a alguna cosa, comenta'li també.........

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::