Pediatre CAP Larrard
- inspiracio
- :: puça

- Entrades: 46
- Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm
Pediatre CAP Larrard
Sé que és difícil però no perdo res per preguntar...D´aquí a unes 6 setmanes em trasllado a viure a Gràcia i sembla ser que el meu CAP serà el de Larrard, algú que tingui el mateix centre em pot recomenar un pediatre?
Gràcies!
Gràcies!
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Re: Pediatre CAP Larrard
Hola inspiracio,
Doncs estàs de sort pq jo sóc de Gràcia i els meus peques van al CAP Larrard des de què van nèixer!
La meva pediatra es diu Dra. Prats i és un solete! Sempre que m'ha fet falta m'ha atés dubtes per telèfon i m'ha ajudat amb tot el que ha pogut. Si pots tenir-la te la recomano al 100%. I la seva infermera és una mica "boja" però és una professional genial a la que els peques adoren!
Ah! Visita els dilluns i dimecres a la tarda, i dimarts i dijous al matí... i puntualment algun divendres pq es van turnant.
Les altres pediatres les he vist puntualment i no estan malament però sobretot res d'agafar la Dra. Sànchez (fa molt que no la veig, potser s'ha jubilat finalment) pq ja se la veu cansada de treballar i no et dona molta seguretat.
Apa, qualsevol dubte ja saps on trobar-me!
Doncs estàs de sort pq jo sóc de Gràcia i els meus peques van al CAP Larrard des de què van nèixer!
La meva pediatra es diu Dra. Prats i és un solete! Sempre que m'ha fet falta m'ha atés dubtes per telèfon i m'ha ajudat amb tot el que ha pogut. Si pots tenir-la te la recomano al 100%. I la seva infermera és una mica "boja" però és una professional genial a la que els peques adoren!
Ah! Visita els dilluns i dimecres a la tarda, i dimarts i dijous al matí... i puntualment algun divendres pq es van turnant.
Les altres pediatres les he vist puntualment i no estan malament però sobretot res d'agafar la Dra. Sànchez (fa molt que no la veig, potser s'ha jubilat finalment) pq ja se la veu cansada de treballar i no et dona molta seguretat.
Apa, qualsevol dubte ja saps on trobar-me!
- inspiracio
- :: puça

- Entrades: 46
- Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm
Moltíssimes gràcies, Tati! M´apunto el nom, Dra. Prats, quan hi vagi la demanaré a ella a veure si torno a tenir sort...i en qualsevol cas que no sigui la Dra. Sanchez.
Sabent que ets de Gràcia segurament t´hauré de preguntar més coses, així que si no et sap greu també em quedo amb el teu nom.
Sabent que ets de Gràcia segurament t´hauré de preguntar més coses, així que si no et sap greu també em quedo amb el teu nom.
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Wapa,
Quan vulguis aquí em tens!!!!!
Una abraçada.
Quan vulguis aquí em tens!!!!!
Una abraçada.
Qui està connectat