PLORA QUAN TE SON AL COTXET

Més qüestions.
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

PLORA QUAN TE SON AL COTXET

EntradaAutor: noyja » dj. març 27, 2014 2:35 pm

Hola!

Tinc una nena de 3 mesos. Desde fa un parell de setmanes, quan sortim a donar una volta amb el cotxet, al cap de 20 minuts, comença a plorar. Crec que és son, que li entra i no la pot agafar, es distreu, no deu estar cómoda i s'emprenya i acaba plorant. Contra més plora, més son li entra i entrem en aquell cercle que no hi ha quin la pari. Termino per agafar-la en braços, calmar-la i fins i tot adormir-la, però aguanta poca estona més. Ja no se què fer...si surto a de ser pels voltants de casa perque ahir vam agafar el bus per anar la metge i vam acabar agafant un taxi perque no para va de plorar i això no pot ser. Mèxtranya perque a casa no hi ha nena, és molt bona i s'adorm soleta al seu bressol, però és sortir de casa, estar una estoneta rient i alegre però quan li entra la son no hi ha manera...

Alguna li ha passat alguna cosa similar? sé que he de tenir paciencia i esperar un parell de mesos per posar-la a la cadireta, que pot ser allà vegi més i estigui més entretinguda però és que no puc sortir ni una estona llarga jo sola a comprar!
Imatge
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: PLORA QUAN TE SON AL COTXET

EntradaAutor: soleilua » dj. març 27, 2014 3:14 pm

Perquè no proves un portanadons?
Robin
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: ds. abr. 20, 2013 8:39 am

EntradaAutor: Robin » dj. març 27, 2014 10:09 pm

Hola,

A veure si algú ens ajuda perquè la meva també té 3 mesos i fa el mateix, t'estic llegint i estàsdescrivint la situació que tenim sempre que sortim, amb la son, jo ja he optat per només sortir a imprescindibles. Però cada dia impossible, aquests shows que em monta cada dia no els puc soportar.
nb_30
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dv. març 28, 2014 6:25 am

A la meva filla li passava el mateix i vaig acabar comprant un portanadons i genial!! S'adormia de seguida a la motxilleta i jo podia anar tranquil.la a tot arreu. Als 6 mesos ja vam poder anar amb cotxet.
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

EntradaAutor: tristantao » dv. març 28, 2014 1:16 pm

Estic d'acord amb el quevus han dit, el portanadons és ideal!!
krisgcha
Entrades: 8
Membre des de: dv. març 07, 2014 4:44 pm

EntradaAutor: krisgcha » dv. març 28, 2014 2:42 pm

Jo vaig fer igual q nb_30! Ara que en té 8 te algun dia aixi xo el 99% de les vgades va la mar de be al cotxet. Va ser passar la frontera dls 6 mesos i fer un canvi. Tb t'haig de dir q amb 3 mesos les poquws vgades q la portava al cotxet la posava de costat i amb un dou dou q li tapava la cara i aixi de vgades s'adormia...
superpeach
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am

EntradaAutor: superpeach » dl. març 31, 2014 11:35 am

La meva era igual. No volia veure el cotxet ni en pintura, així que anàvem sempre amb el portanadons (La marsupi em va salvar!!) I he de dir, que jo també hi anava molt més contenta amb la motxilla.

Des dels 6 mesos que va començar a tolerar el cotxet, i ara ja depèn del dia prefereix motxilla i depèn del dia prefereix cotxet :)

Però si us passeu al món dels portanadons, no escolteu el mític "no vol anar en cotxet perquè l'has acostumat a la motxilla" xDD
Imatge
nb_30
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dt. abr. 01, 2014 8:18 am

Hi ha nadons que no els agrada el cotxet, és així!! Però és una d'aquestes coses que cap mare s'espera..Amb al il·lusió que ens fa comprar el cotxet, la bosa.. :content: Jo si ho arribo a saber, compro directament la cadireta mclaren i passo del 3 peces, va ser una despesa inútil per nosaltres! Proveu la motxilla i ja veureu que bé que va. Quan són més grandets ja accepten el cotxet, de veritat. La meva nena té ara 19 mesos i anem tranquil·lament en cotxet des dels 6 mesos.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::