PLORA QUAN TE SON AL COTXET
PLORA QUAN TE SON AL COTXET
Hola!
Tinc una nena de 3 mesos. Desde fa un parell de setmanes, quan sortim a donar una volta amb el cotxet, al cap de 20 minuts, comença a plorar. Crec que és son, que li entra i no la pot agafar, es distreu, no deu estar cómoda i s'emprenya i acaba plorant. Contra més plora, més son li entra i entrem en aquell cercle que no hi ha quin la pari. Termino per agafar-la en braços, calmar-la i fins i tot adormir-la, però aguanta poca estona més. Ja no se què fer...si surto a de ser pels voltants de casa perque ahir vam agafar el bus per anar la metge i vam acabar agafant un taxi perque no para va de plorar i això no pot ser. Mèxtranya perque a casa no hi ha nena, és molt bona i s'adorm soleta al seu bressol, però és sortir de casa, estar una estoneta rient i alegre però quan li entra la son no hi ha manera...
Alguna li ha passat alguna cosa similar? sé que he de tenir paciencia i esperar un parell de mesos per posar-la a la cadireta, que pot ser allà vegi més i estigui més entretinguda però és que no puc sortir ni una estona llarga jo sola a comprar!
Tinc una nena de 3 mesos. Desde fa un parell de setmanes, quan sortim a donar una volta amb el cotxet, al cap de 20 minuts, comença a plorar. Crec que és son, que li entra i no la pot agafar, es distreu, no deu estar cómoda i s'emprenya i acaba plorant. Contra més plora, més son li entra i entrem en aquell cercle que no hi ha quin la pari. Termino per agafar-la en braços, calmar-la i fins i tot adormir-la, però aguanta poca estona més. Ja no se què fer...si surto a de ser pels voltants de casa perque ahir vam agafar el bus per anar la metge i vam acabar agafant un taxi perque no para va de plorar i això no pot ser. Mèxtranya perque a casa no hi ha nena, és molt bona i s'adorm soleta al seu bressol, però és sortir de casa, estar una estoneta rient i alegre però quan li entra la son no hi ha manera...
Alguna li ha passat alguna cosa similar? sé que he de tenir paciencia i esperar un parell de mesos per posar-la a la cadireta, que pot ser allà vegi més i estigui més entretinguda però és que no puc sortir ni una estona llarga jo sola a comprar!
Re: PLORA QUAN TE SON AL COTXET
Perquè no proves un portanadons?
Hola,
A veure si algú ens ajuda perquè la meva també té 3 mesos i fa el mateix, t'estic llegint i estàsdescrivint la situació que tenim sempre que sortim, amb la son, jo ja he optat per només sortir a imprescindibles. Però cada dia impossible, aquests shows que em monta cada dia no els puc soportar.
A veure si algú ens ajuda perquè la meva també té 3 mesos i fa el mateix, t'estic llegint i estàsdescrivint la situació que tenim sempre que sortim, amb la son, jo ja he optat per només sortir a imprescindibles. Però cada dia impossible, aquests shows que em monta cada dia no els puc soportar.
A la meva filla li passava el mateix i vaig acabar comprant un portanadons i genial!! S'adormia de seguida a la motxilleta i jo podia anar tranquil.la a tot arreu. Als 6 mesos ja vam poder anar amb cotxet.
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Estic d'acord amb el quevus han dit, el portanadons és ideal!!
Jo vaig fer igual q nb_30! Ara que en té 8 te algun dia aixi xo el 99% de les vgades va la mar de be al cotxet. Va ser passar la frontera dls 6 mesos i fer un canvi. Tb t'haig de dir q amb 3 mesos les poquws vgades q la portava al cotxet la posava de costat i amb un dou dou q li tapava la cara i aixi de vgades s'adormia...
- superpeach
- :: granota

- Entrades: 205
- Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am
La meva era igual. No volia veure el cotxet ni en pintura, així que anàvem sempre amb el portanadons (La marsupi em va salvar!!) I he de dir, que jo també hi anava molt més contenta amb la motxilla.
Des dels 6 mesos que va començar a tolerar el cotxet, i ara ja depèn del dia prefereix motxilla i depèn del dia prefereix cotxet :)
Però si us passeu al món dels portanadons, no escolteu el mític "no vol anar en cotxet perquè l'has acostumat a la motxilla" xDD
Des dels 6 mesos que va començar a tolerar el cotxet, i ara ja depèn del dia prefereix motxilla i depèn del dia prefereix cotxet :)
Però si us passeu al món dels portanadons, no escolteu el mític "no vol anar en cotxet perquè l'has acostumat a la motxilla" xDD
Hi ha nadons que no els agrada el cotxet, és així!! Però és una d'aquestes coses que cap mare s'espera..Amb al il·lusió que ens fa comprar el cotxet, la bosa..
Jo si ho arribo a saber, compro directament la cadireta mclaren i passo del 3 peces, va ser una despesa inútil per nosaltres! Proveu la motxilla i ja veureu que bé que va. Quan són més grandets ja accepten el cotxet, de veritat. La meva nena té ara 19 mesos i anem tranquil·lament en cotxet des dels 6 mesos.
Jo si ho arribo a saber, compro directament la cadireta mclaren i passo del 3 peces, va ser una despesa inútil per nosaltres! Proveu la motxilla i ja veureu que bé que va. Quan són més grandets ja accepten el cotxet, de veritat. La meva nena té ara 19 mesos i anem tranquil·lament en cotxet des dels 6 mesos.Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |