CADIRETA DEL COTXE
CADIRETA DEL COTXE
Hem decidit que aquest cap de setmana posarem la cadireta al cotxe, fins ara l'Ona va amb el maxi-cosi. Però... sabeu quin és el lloc més segur per posar la cadireta, m'han dit que el millor lloc és al centre perquè la protegeix d'un possible xoc lateral, però la majoria de gent que conec la porta en un costat.
He mirat a la web de Trànsit però no en diu res. Ho sabeu vosaltres?
He mirat a la web de Trànsit però no en diu res. Ho sabeu vosaltres?
-
VisitantVi
Hola ondibra!!
jo també he llegit que el millor lloc és el centre. El que passa és que has de tenir o bé el sistema isofix instal.lat al seient central de darrera (la majoria de cotxes no ho porten) o bé cinturó de 3 punts també en aquest seient central.
També es cert que és més fàcil posar i treure a la criatura si la cadireta esta en un dels dos laterals, supos que això també ajuda a que molta gent el porti al lateral
jo també he llegit que el millor lloc és el centre. El que passa és que has de tenir o bé el sistema isofix instal.lat al seient central de darrera (la majoria de cotxes no ho porten) o bé cinturó de 3 punts també en aquest seient central.
També es cert que és més fàcil posar i treure a la criatura si la cadireta esta en un dels dos laterals, supos que això també ajuda a que molta gent el porti al lateral
...
nosaltres en un cotxe hi tenim dues cadiretes que van amb Isofix, i només hi han aclatges a un lateral i al mig, així que un seu al lateral (la Bet) i l'altre al mig (en Marc). En l'altre cotxe hi tenim una cadireta sense isofix en un lateral (la Bet) i un coixí elevador a l'altre lateral (en Marc).

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Nosaltres el portem al lateral dret, així si el que condueix va sol, el pot controlar més bé!!
I de posar-lo al centre,...jo no li poso perque em dóna la sensació de que és més perillós, en cas de xoc frontal, no sé si és més fàcil que surti disparat pel vidre de davant, tot i que porti el cinturó,....

I de posar-lo al centre,...jo no li poso perque em dóna la sensació de que és més perillós, en cas de xoc frontal, no sé si és més fàcil que surti disparat pel vidre de davant, tot i que porti el cinturó,....

A mi em van comentar que el millor lloc on posar la cadireta és darrera el conductor, perquè en cas d'una topada o un accident, l'instint de supervivència del conductor farà que sempre protegeixi el seu propi costat i per tant, serà el mateix costat on hi ha la cadireta. Però també entenc que si el conductor va sol, si està assegut darrera el copilot se'l controla millor.
Nosaltres de moment hem colocat el maxi cosi a darrera el conductor...
Nosaltres de moment hem colocat el maxi cosi a darrera el conductor...

- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
Hola a neu ben encaminats ,el lloc mes segur semprees un lateral,perque a mes de que en casde xoc frontal el nen quedaria mes protegit pels seients...............i sobretot ensenyeu de petitets a la canalla que sempre sempre han d'anar lligats amb l'arnes perque alguns nens quan son mes grandets es deslliguen.
io
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |