CADIRETA DEL COTXE

Més qüestions.
ONDIBRA
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

CADIRETA DEL COTXE

EntradaAutor: ONDIBRA » dv. feb. 29, 2008 5:06 pm

Hem decidit que aquest cap de setmana posarem la cadireta al cotxe, fins ara l'Ona va amb el maxi-cosi. Però... sabeu quin és el lloc més segur per posar la cadireta, m'han dit que el millor lloc és al centre perquè la protegeix d'un possible xoc lateral, però la majoria de gent que conec la porta en un costat.
He mirat a la web de Trànsit però no en diu res. Ho sabeu vosaltres?
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 29, 2008 5:20 pm

Hola ondibra!!

jo també he llegit que el millor lloc és el centre. El que passa és que has de tenir o bé el sistema isofix instal.lat al seient central de darrera (la majoria de cotxes no ho porten) o bé cinturó de 3 punts també en aquest seient central.

També es cert que és més fàcil posar i treure a la criatura si la cadireta esta en un dels dos laterals, supos que això també ajuda a que molta gent el porti al lateral :ok:
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dv. feb. 29, 2008 6:28 pm

NOSALTRES SEMPRE ELS HEM PORTAT ALS COSTATS PER LA COMODITAT DE POSAR-LOS....... ARA HO VEIG QUAN PORTEM ALGÚN AMIGUET/A I UN D'ELLS VA AL MIG.... COM COSTA AJUDAR-LOS A CORDAR-SE..... I AIXÒ QUE JA PUGEN SOLS ..........
Imatge

Imatge

Imatge
galarina
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dv. feb. 29, 2008 6:39 pm

nosaltres en un cotxe hi tenim dues cadiretes que van amb Isofix, i només hi han aclatges a un lateral i al mig, així que un seu al lateral (la Bet) i l'altre al mig (en Marc). En l'altre cotxe hi tenim una cadireta sense isofix en un lateral (la Bet) i un coixí elevador a l'altre lateral (en Marc).
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dv. feb. 29, 2008 9:47 pm

Nosaltres el portem al lateral dret, així si el que condueix va sol, el pot controlar més bé!!

I de posar-lo al centre,...jo no li poso perque em dóna la sensació de que és més perillós, en cas de xoc frontal, no sé si és més fàcil que surti disparat pel vidre de davant, tot i que porti el cinturó,....

:-:)
Imatge

Imatge
petitona
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 8:33 am

EntradaAutor: petitona » dv. feb. 29, 2008 10:15 pm

A mi em van comentar que el millor lloc on posar la cadireta és darrera el conductor, perquè en cas d'una topada o un accident, l'instint de supervivència del conductor farà que sempre protegeixi el seu propi costat i per tant, serà el mateix costat on hi ha la cadireta. Però també entenc que si el conductor va sol, si està assegut darrera el copilot se'l controla millor.
Nosaltres de moment hem colocat el maxi cosi a darrera el conductor... :camio:
Imatge

Imatge
brisca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dg. juny 10, 2007 3:44 pm

EntradaAutor: brisca » dv. feb. 29, 2008 10:35 pm

Vam mirar els papers del cotxe per veure si té isofix i posava que el millor lloc per posar els nens és darrera el copi
ONDIBRA
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: ONDIBRA » dv. feb. 29, 2008 11:00 pm

Nosaltres també hem mirat els papers del cotxe però no en diu res. Segurament la posarem darrera el copi.
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
mamarnau_tgn
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dv. feb. 29, 2008 11:26 pm

jo vaig muntar la cadireta darrera el copilot pq així si vaig jo sola amb el cotxe el veig de seguida... darrera el seient del conductor, si vas conduïnt ni les veus ni pots donar-li la ma als semàfors ni els veus pel retrovisor!
ImatgeImatge Imatge
Marta_fp
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » ds. març 01, 2008 12:31 am

Jo sempre havia sentit que millor evitar el seient del mig perquè en els laterals el seient del davant els protegeix una mica més.
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » ds. març 01, 2008 8:26 am

A les instruccions de muntatge de la nostra cadireta (Concord) diu que estadísticament el lloc més segur és radera del copilot.

De tota manera, tot depèn del tipus d'accident que es pugui tenir, cop frontal, lateral (un o altre costat), per radera.... Puff... és molt relatiu el lloc més segur.
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
menudetta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. oct. 09, 2007 8:21 pm
Contacta:

EntradaAutor: menudetta » ds. maig 03, 2008 11:12 pm

Hola a neu ben encaminats ,el lloc mes segur semprees un lateral,perque a mes de que en casde xoc frontal el nen quedaria mes protegit pels seients...............i sobretot ensenyeu de petitets a la canalla que sempre sempre han d'anar lligats amb l'arnes perque alguns nens quan son mes grandets es deslliguen.
io

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::