ESCOLES BRESSOL A SANT ANDREU DEL PALOMAR

Més qüestions.
txella
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. des. 10, 2008 11:10 am

ESCOLES BRESSOL A SANT ANDREU DEL PALOMAR

EntradaAutor: txella » dc. des. 10, 2008 11:14 am

Hola noies,

Sóc nova per aqui, tenim una nena de dos mesos, es diu Júlia. Estem mirant escoles bressols de cara l'any vinent a Sant Andreu....

alguna em podria donar referències d'alguna guarde?

Gràcies!
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

EntradaAutor: electra » dj. des. 11, 2008 8:16 am

Hola Txella,
jo tinc bona referència de les escoles bressol municipals, en especial d'una que es diu Palomar, al c/ Malats.
txella

Gràcies

EntradaAutor: txella » dj. des. 11, 2008 6:28 pm

[quote="electra"]Hola Txella,
jo tinc bona referència de les escoles bressol municipals, en especial d'una que es diu Palomar, al c/ Malats.[/quote

Gràcies!!!!

, si algu sap d'alguna privada també m'aniria bé]
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dj. des. 11, 2008 10:19 pm

hola!

he trobat aquest post que en parla, a veure si et serveix...

viewtopic.php?t=5230
lila l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 28, 2012 8:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
nisana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: ds. des. 13, 2008 3:43 pm

EntradaAutor: nisana » ds. des. 13, 2008 3:46 pm

Hola,

Jo també estic buscant informació d'escoles bressol a Sant Andreu. Concretament m'agradaria tenir referències de BON CAMÍ i de la NENUC DE LES 3 BESSONES.
M'han comentat que l'splait està bé però no té places. En canvi m'han parlat una mica malament de la Orfila.

Salutacions
txella

Despres de festes

EntradaAutor: txella » dt. des. 16, 2008 9:45 am

Hola...
gràcies noies per les respostes.

Estic trucant a les guardes però totes em diuen que em donaran informació després de festes.

així que conforme em vagin dient us escric

Bones Festes!!!
txella

Re: ESCOLES BRESSOL A SANT ANDREU DEL PALOMAR

EntradaAutor: txella » dv. gen. 16, 2009 12:14 pm

Noies!!

Acabo de parlar amb la Dolors d'Orfila 3. El dia 28 de febrer fan la jornada de portes obertes, per a les que estigueu interessades...
nereasistac
Entrades: 1077
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: nereasistac » dt. gen. 20, 2009 8:48 am

txella ha escrit:Noies!!

Acabo de parlar amb la Dolors d'Orfila 3. El dia 28 de febrer fan la jornada de portes obertes, per a les que estigueu interessades...

La meva filla gran encara va a la Orfila i n'estic molt contenta, de fet ara ab la petita en quan comencia treballar s'anitra alla tambe. Nosaltres estem supercontents, i la Nerea tambe hoe sta de fet els dies de festa si pasem per la porta ella truca a la porta perqe es vol quedar
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dt. gen. 20, 2009 4:54 pm

nerasistac, va a la orfila o a la orfila 3???
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
nereasistac
Entrades: 1077
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: nereasistac » dt. gen. 20, 2009 8:12 pm

lila ha escrit:nerasistac, va a la orfila o a la orfila 3???

a la orfila , pero a la orfila 3 tinc molt bones referencies, tinc amigues que el duen alla i es la mateixa linea l'unic que a la 3 les instalacions son mes noves
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
nuriaant
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 11:54 am

EntradaAutor: nuriaant » dt. feb. 28, 2012 9:15 am

La web de l'escola bressol la Nenuc de les 3 Bessones: http://lanenucdeles3bessones.blogspot.com
Per qui vulgui saber-ne una miqueta més!
Helena37
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:52 am

EntradaAutor: Helena37 » dl. març 05, 2012 10:05 am

Bon dia noies!!!
Després de fer la ruta per les escoles de bressol de Sant Andreu estem entre dues, l'splait i l'Orfila 3. El dissabte vam anar a les portes obertes de l'Orfila 3, la veritat és que ens va encantar, tot nou, parquet, molta claror a totes les estànces, el pati de dalt és una xul.lada, amb lavabos a tot arreu, i les professores eren maques. Dimarts tenim entrevista amb la Dolors perquè ens informi. A l'Splait ens va encantar, sobretot per l'amabilitat de l'Amàlia, que és la que la directora i la seva filla, són encantadores, les estances són grans i amb molta claror també i el pati és molt maco. Ens va agradar que tinguéssin animalets, conills i gallines i a l'estiu els deixen còrrer per allà, segurament davant dels nens, pobres animalons! jejejeje. Tot estava molt net, però ens va agradar el tracte humà. Estem dubtant entre aquestes, vam anar a la Nanuc de les 3 bessones però a part de que la vaig trobar molt fosca, amb moltes escales, ens van clavar un rotllo d'una hora i mitja centrant-se sobretot amb P1 I P2, cosa que a la majoria no ens interessava. També vam anar a veure l'Orfila 1, al principi anava amb reticència, però les professores són molt maques i no està malament però quan vam veure l'Orfila 3 vam dir aquesta! També teniem bones referències de la pública del carrer Malats-Bascònia, però quan els vam anar a veure no ens van donar gens d'informació, ens van dir que potser hi hauria retallades de personal , ah i lo millor és que haig de tindre al meu fill abans del dia 11 de maig, en teoria he quedat amb la doctora pel 10 però mai se sap, o sigui que vam descartar-ho encara que les instal.lacions són una passada. Algú ha portat el seu fill/a a l'splait o a l'Orfila 3???? quin embolic que tenim al cap!!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::