ESCOLES BRESSOL A SANT ANDREU DEL PALOMAR
ESCOLES BRESSOL A SANT ANDREU DEL PALOMAR
Hola noies,
Sóc nova per aqui, tenim una nena de dos mesos, es diu Júlia. Estem mirant escoles bressols de cara l'any vinent a Sant Andreu....
alguna em podria donar referències d'alguna guarde?
Gràcies!
Sóc nova per aqui, tenim una nena de dos mesos, es diu Júlia. Estem mirant escoles bressols de cara l'any vinent a Sant Andreu....
alguna em podria donar referències d'alguna guarde?
Gràcies!
Gràcies
[quote="electra"]Hola Txella,
jo tinc bona referència de les escoles bressol municipals, en especial d'una que es diu Palomar, al c/ Malats.[/quote
Gràcies!!!!
, si algu sap d'alguna privada també m'aniria bé]
jo tinc bona referència de les escoles bressol municipals, en especial d'una que es diu Palomar, al c/ Malats.[/quote
Gràcies!!!!
, si algu sap d'alguna privada també m'aniria bé]
lila l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 28, 2012 8:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Despres de festes
Hola...
gràcies noies per les respostes.
Estic trucant a les guardes però totes em diuen que em donaran informació després de festes.
així que conforme em vagin dient us escric
Bones Festes!!!
gràcies noies per les respostes.
Estic trucant a les guardes però totes em diuen que em donaran informació després de festes.
així que conforme em vagin dient us escric
Bones Festes!!!
Re: ESCOLES BRESSOL A SANT ANDREU DEL PALOMAR
Noies!!
Acabo de parlar amb la Dolors d'Orfila 3. El dia 28 de febrer fan la jornada de portes obertes, per a les que estigueu interessades...
Acabo de parlar amb la Dolors d'Orfila 3. El dia 28 de febrer fan la jornada de portes obertes, per a les que estigueu interessades...
- nereasistac
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
- Contacta:
txella ha escrit:Noies!!
La meva filla gran encara va a la Orfila i n'estic molt contenta, de fet ara ab la petita en quan comencia treballar s'anitra alla tambe. Nosaltres estem supercontents, i la Nerea tambe hoe sta de fet els dies de festa si pasem per la porta ella truca a la porta perqe es vol quedar

viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774

viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
nerasistac, va a la orfila o a la orfila 3???
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- nereasistac
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
- Contacta:
lila ha escrit:nerasistac, va a la orfila o a la orfila 3???
a la orfila , pero a la orfila 3 tinc molt bones referencies, tinc amigues que el duen alla i es la mateixa linea l'unic que a la 3 les instalacions son mes noves

viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774

viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
La web de l'escola bressol la Nenuc de les 3 Bessones: http://lanenucdeles3bessones.blogspot.com
Per qui vulgui saber-ne una miqueta més!
Per qui vulgui saber-ne una miqueta més!
Bon dia noies!!!
Després de fer la ruta per les escoles de bressol de Sant Andreu estem entre dues, l'splait i l'Orfila 3. El dissabte vam anar a les portes obertes de l'Orfila 3, la veritat és que ens va encantar, tot nou, parquet, molta claror a totes les estànces, el pati de dalt és una xul.lada, amb lavabos a tot arreu, i les professores eren maques. Dimarts tenim entrevista amb la Dolors perquè ens informi. A l'Splait ens va encantar, sobretot per l'amabilitat de l'Amàlia, que és la que la directora i la seva filla, són encantadores, les estances són grans i amb molta claror també i el pati és molt maco. Ens va agradar que tinguéssin animalets, conills i gallines i a l'estiu els deixen còrrer per allà, segurament davant dels nens, pobres animalons! jejejeje. Tot estava molt net, però ens va agradar el tracte humà. Estem dubtant entre aquestes, vam anar a la Nanuc de les 3 bessones però a part de que la vaig trobar molt fosca, amb moltes escales, ens van clavar un rotllo d'una hora i mitja centrant-se sobretot amb P1 I P2, cosa que a la majoria no ens interessava. També vam anar a veure l'Orfila 1, al principi anava amb reticència, però les professores són molt maques i no està malament però quan vam veure l'Orfila 3 vam dir aquesta! També teniem bones referències de la pública del carrer Malats-Bascònia, però quan els vam anar a veure no ens van donar gens d'informació, ens van dir que potser hi hauria retallades de personal , ah i lo millor és que haig de tindre al meu fill abans del dia 11 de maig, en teoria he quedat amb la doctora pel 10 però mai se sap, o sigui que vam descartar-ho encara que les instal.lacions són una passada. Algú ha portat el seu fill/a a l'splait o a l'Orfila 3???? quin embolic que tenim al cap!!!!
Després de fer la ruta per les escoles de bressol de Sant Andreu estem entre dues, l'splait i l'Orfila 3. El dissabte vam anar a les portes obertes de l'Orfila 3, la veritat és que ens va encantar, tot nou, parquet, molta claror a totes les estànces, el pati de dalt és una xul.lada, amb lavabos a tot arreu, i les professores eren maques. Dimarts tenim entrevista amb la Dolors perquè ens informi. A l'Splait ens va encantar, sobretot per l'amabilitat de l'Amàlia, que és la que la directora i la seva filla, són encantadores, les estances són grans i amb molta claror també i el pati és molt maco. Ens va agradar que tinguéssin animalets, conills i gallines i a l'estiu els deixen còrrer per allà, segurament davant dels nens, pobres animalons! jejejeje. Tot estava molt net, però ens va agradar el tracte humà. Estem dubtant entre aquestes, vam anar a la Nanuc de les 3 bessones però a part de que la vaig trobar molt fosca, amb moltes escales, ens van clavar un rotllo d'una hora i mitja centrant-se sobretot amb P1 I P2, cosa que a la majoria no ens interessava. També vam anar a veure l'Orfila 1, al principi anava amb reticència, però les professores són molt maques i no està malament però quan vam veure l'Orfila 3 vam dir aquesta! També teniem bones referències de la pública del carrer Malats-Bascònia, però quan els vam anar a veure no ens van donar gens d'informació, ens van dir que potser hi hauria retallades de personal , ah i lo millor és que haig de tindre al meu fill abans del dia 11 de maig, en teoria he quedat amb la doctora pel 10 però mai se sap, o sigui que vam descartar-ho encara que les instal.lacions són una passada. Algú ha portat el seu fill/a a l'splait o a l'Orfila 3???? quin embolic que tenim al cap!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |