SUBROGACIÓ

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
iama
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. juny 24, 2015 8:56 pm

SUBROGACIÓ

EntradaAutor: iama » dj. jul. 09, 2015 10:24 am

Algú coneix algún cas que ha hagut d'acabar en subrogación, agencies, testimonis...
Estem perduts i necessitem acudir a la subrogació, s'han acabat les possibilitats d'un embaràs per a mi.
Necessito una mica d'ajuda en això de la subrogació ja que no en se res, i se que es massa diners per adinsar-se en un mon ple d'estafes.
Gràcies per la vostra ajuda.
Amak_Cat
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. març 25, 2015 10:53 am

Re: SUBROGACIÓ

EntradaAutor: Amak_Cat » dj. jul. 09, 2015 11:11 am

Tinc entès que és il.legal a Espanya la subrogació d'úter.

He llegit que existeix " Asociación para la legalización y regulación de la Gestación Subrogada en spain" ... potser ells et poden guiar!
Imatge

Imatge
marionilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: marionilla » dj. jul. 09, 2015 12:16 pm

Hola iama.
Fa un temps vaig sentir per la ràdio una entrevista a la Iolanda Anglès, una dona catalana que va viure l'experiència de ser mare a través d'un ventre de lloguer a Estats Units. Em va agradar molt com ho explicava i com enfocava el tema. Va fer un llibre sobre la seva experiència:

http://www.angleeditorial.com/mare-de-l ... eranca-407

Més endavant vaig veure que va escriure aquí al forum del Sóc Petit per si algú necessitava consells o ajuda. Aquí està l'enllaç:

viewtopic.php?t=34477

Crec que contactar amb ella et pot ajudar a començar aquest camí i anar coneixent què cal fer i com enfocar-ho tot.

Que tinguis molta sort i ben aviat puguis aconseguir el teu somni. Un petonàs. :-()-)
MilGanes
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 12, 2015 11:51 am

EntradaAutor: MilGanes » dj. jul. 09, 2015 4:29 pm

Holaa!
Ara mateix tinc una amiga a l'estranger, que se 'n ha anat a buscar a la seva petitona que acaba de neixer!!! Realment no sé com ho han lligat tot legalment, però que es pot fer, es pot fer segur!!!!
En tot cas quan tornin li puc demanar, pero compta que estará ben bé un meset fora!!!!!
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dv. jul. 10, 2015 8:08 am

Bon dia!

Uns coneguts van començar fa uns mesos el procés als Estats Units, i ara ja saben que esperen bessons. I uns altres coneguts aquesta setmana han marxat a Ucraïna a buscar el seu nen, que està a punt de néixer. O sigui que sí que es pot fer, i amb ajuda d'alguna associació que us assessori i expliqui quins són els passos a seguir, de ben segur que ho aconseguiu.

Molts ànims!
Zenda75
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

EntradaAutor: Zenda75 » dv. jul. 10, 2015 6:17 pm

Hola!
Jo tinc una coneguda que va anar als Estats Units ara farà 2 anys . Li va anar molt bé!!
Li puc preguntar i passar-te el contacte.
tossuda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: tossuda » dv. jul. 17, 2015 1:09 pm

Iama, jo justament tinc a la meva amiga de l'ànima que van tenir una nena a través d'aquest mètode fa just una semana. La meva amiga no podía gestar per culpa d'un problema de salut. La veritat és que aquest final feliç culmina un procés que, no t'enganyaré, és dur a nivel emocional, econòmic i burocràtic. Però tenen a la seva filla, sí. Així que aquí estem si et cal ajuda!!! MOLTS ÀNIMS!!! YES WE CAN!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::