els psicosímptomes.....quin rollo!
Hola a totes!!!! He estat fora uns dies i m'he posat al dia. Enhorabona pels positius del juliol!!!!! Ara ens toca omplir l'agost!!!!!
Jo, molt "xula", vaig dir que aquest mes no faria cas dels simptomes del meu cos per no fer-me ilusions que després acabessin per terra..... PERÒ ÉS IMPOSSIBLE!!!!! Des de fa més d'una setmana em fan mal els pits i els tinc més inflats de lo normal. A més estan més durs. No se, com més tersos. Vaja, una monada! Em recorda a com els tenia la 1era veagda que em vaig quedar en estat. També he tingut mal de panxa! encara que ara ja em trobo bé!!!!! I, és clar, jo começo a estar pensant que potser si............ Ahhhhhhhhh, i això que jo no volia escoltar el meu cos!!!! Ja m'ha enganyat un parell de vegades. No se, però és impossibla no pensar-hi i no fer-se ilusions. Sóc una tonta!!!!!!
Les que esteu embarassades, vau notar els pits inflats abans de saber que estaveu embarassades????? jo m'haig desperar al dia 8 d'agost, que em toca la warry, per sortir de dubtes!!!! Mentres, intentaré no fer-me més ilusions de les que ja tinc!!!!!!
Jo, molt "xula", vaig dir que aquest mes no faria cas dels simptomes del meu cos per no fer-me ilusions que després acabessin per terra..... PERÒ ÉS IMPOSSIBLE!!!!! Des de fa més d'una setmana em fan mal els pits i els tinc més inflats de lo normal. A més estan més durs. No se, com més tersos. Vaja, una monada! Em recorda a com els tenia la 1era veagda que em vaig quedar en estat. També he tingut mal de panxa! encara que ara ja em trobo bé!!!!! I, és clar, jo começo a estar pensant que potser si............ Ahhhhhhhhh, i això que jo no volia escoltar el meu cos!!!! Ja m'ha enganyat un parell de vegades. No se, però és impossibla no pensar-hi i no fer-se ilusions. Sóc una tonta!!!!!!
Les que esteu embarassades, vau notar els pits inflats abans de saber que estaveu embarassades????? jo m'haig desperar al dia 8 d'agost, que em toca la warry, per sortir de dubtes!!!! Mentres, intentaré no fer-me més ilusions de les que ja tinc!!!!!!
-
VisitantVi
Hola a totes!! he estat desconectada, entre les vacances i que s'havia espatllat l'ordinador..
per la meva part estic amb psicosimptomes!! a veure tinc moltes baixades de tensio, pero amb aquesta calor crec que pot ser normal, mal als pits.....
EMMA! quina gràcia ojala estiguessim embaraçades pq la regla ens toca el mateix dia, bueno a mi el 7 pèro mes o menys.... aixi aniriem a la par, les dos despres de un "..." si jo no estic ojala em donis una alegria,
a tots els positius de l'estiu moltes felicitats i a les que estem esperant.. molta sort i paciencia, bueno ho dic pero no ho compleixo pq de fet ja m'he comprat el test i el fare el dimarts (els marejos em tenen mosca)
molts petons!!!
per la meva part estic amb psicosimptomes!! a veure tinc moltes baixades de tensio, pero amb aquesta calor crec que pot ser normal, mal als pits.....
EMMA! quina gràcia ojala estiguessim embaraçades pq la regla ens toca el mateix dia, bueno a mi el 7 pèro mes o menys.... aixi aniriem a la par, les dos despres de un "..." si jo no estic ojala em donis una alegria,
a tots els positius de l'estiu moltes felicitats i a les que estem esperant.. molta sort i paciencia, bueno ho dic pero no ho compleixo pq de fet ja m'he comprat el test i el fare el dimarts (els marejos em tenen mosca)
molts petons!!!
Mi, ojalá puguem celebrar els nosatres
! Jo estic nerviosa! Ja tinc ganes de que passi la setmana. De fet, a mi m'hauria de venir la regla entre el 7 i el 8 d'agost......, així que intentaré (si no és que m'ha vingut la warry abans
) fer-me el predictor divendres (dic intentaré perquè no se si podré aguantar tant)!!!!!
Encara que he intentat no fer-me gaires ilusions i tocar de peus a terra, ÉS DIFÍCIL!!!!! Segueixo amb els meus psicosimptomes!!!!! Porto gairebé 2 setmanes i mitja amb els pits inflats i adolorits (em recorden a l'altra vegada) i uns dies amb petites punxades. També em noto plena de seguida i no em ve de gust menjar gaires coses...... Aaah, i de vegades tinc insomni! M'adormo bé però m'aixeco a mitjanit i no puc tornar a agafar la son..... Em passo donant voltes hores i hores (això tb em va passar l'atra vegada! No vaig estar super cansada fins després d'unes setmanes d'embaràs).
Si, ja ho se que tot això pot ser degut a la regla, a l'ovulació, a la ment..... però no puc deixar de fer-me ilusions!!!! De vegades crec que si que ho estic i d'altres crec que no...... Hauré d'esperar!!!!! Ja falta poc per sortir de dubtes!!!!
Molta sort per totes i ja us informaré!!!!!!!!
MUA
! Jo estic nerviosa! Ja tinc ganes de que passi la setmana. De fet, a mi m'hauria de venir la regla entre el 7 i el 8 d'agost......, així que intentaré (si no és que m'ha vingut la warry abans Encara que he intentat no fer-me gaires ilusions i tocar de peus a terra, ÉS DIFÍCIL!!!!! Segueixo amb els meus psicosimptomes!!!!! Porto gairebé 2 setmanes i mitja amb els pits inflats i adolorits (em recorden a l'altra vegada) i uns dies amb petites punxades. També em noto plena de seguida i no em ve de gust menjar gaires coses...... Aaah, i de vegades tinc insomni! M'adormo bé però m'aixeco a mitjanit i no puc tornar a agafar la son..... Em passo donant voltes hores i hores (això tb em va passar l'atra vegada! No vaig estar super cansada fins després d'unes setmanes d'embaràs).
Si, ja ho se que tot això pot ser degut a la regla, a l'ovulació, a la ment..... però no puc deixar de fer-me ilusions!!!! De vegades crec que si que ho estic i d'altres crec que no...... Hauré d'esperar!!!!! Ja falta poc per sortir de dubtes!!!!
Molta sort per totes i ja us informaré!!!!!!!!
MUA
Hola!! pues res aquest matí m'hefet la prova i negatiu!!!
no em podia esperar i em vaig comprar el de donnatest que es dels més sensibles. suposo que lo dels marejos i tot és de la calor i suposo que aquesta setmana em vindra.. quin rollo!
bueno molta sort a totes... Emma dona una alegria tu! i les altres vinga a per l'abril del 2008 jo ja a pel maig del 2008...
petons
no em podia esperar i em vaig comprar el de donnatest que es dels més sensibles. suposo que lo dels marejos i tot és de la calor i suposo que aquesta setmana em vindra.. quin rollo!
bueno molta sort a totes... Emma dona una alegria tu! i les altres vinga a per l'abril del 2008 jo ja a pel maig del 2008...
petons
MI, reina, no perdis l'esperança!!!! La regla no et tenia que venir demà??? Potser t'has fet el test massa d'hora ui encara no ha detectat l'hormona; tinc entés que has d'esperar-te a la 1era falta per poder-lo fer!!!!! Espera a aquesta setmana!!!!!!!!!!
Jo no ho he pogurt evitar i avui, quan he anat a la faramcia a comprar l'àcid fòlic, he comprat un test d'embaràs. Però me'l guardo per final de setmana, si és que no ha vingut la warry.
Ànims!!!!
Jo no ho he pogurt evitar i avui, quan he anat a la faramcia a comprar l'àcid fòlic, he comprat un test d'embaràs. Però me'l guardo per final de setmana, si és que no ha vingut la warry.
Ànims!!!!
hola Aneris, en realitat no porto cap dia de retras perque m'ha de venir demà, pero us explico, el dia 4 vaig tacar i com vaig tenir l'abortament em va entrar por per si estava perque tenia simptomes i com que diuen que als 10 dies de l'ovulació pot donar positiu, jo que sé! és una m.....
fins que no vingui la regla no es perd l'esperança però crec que serà que no... Emma espero que tinguis raço pero crec que hgues donat pòsitiu no? si el test es tan sensible (15-20 ml/u no se que)
petons i gràcies
fins que no vingui la regla no es perd l'esperança però crec que serà que no... Emma espero que tinguis raço pero crec que hgues donat pòsitiu no? si el test es tan sensible (15-20 ml/u no se que)
petons i gràcies
- nyiguinyogui
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: ds. maig 19, 2007 8:11 pm
Mi, crec que encara es una mica d'hora per fer el test.
Quan em vaig quedar embaraçada del peque me'n vaig fer 3 que em van donar negatiu! i finalment com no em trobava fina i sabia que em passava em van fer un analisi de sang i aquest si que va donar positiu pero per molt poquet.
Jo de tu esperaria una setmaneta com a minim i si no hi ha novetats te'l tornes a fer.
Quan em vaig quedar embaraçada del peque me'n vaig fer 3 que em van donar negatiu! i finalment com no em trobava fina i sabia que em passava em van fer un analisi de sang i aquest si que va donar positiu pero per molt poquet.
Jo de tu esperaria una setmaneta com a minim i si no hi ha novetats te'l tornes a fer.
<img src="http://by.lilypie.com/HZudp2.png" alt="Lilypie 6 - 18 Ticker" border="0" width="400" height="80">
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




















