els psicosímptomes.....quin rollo!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dc. jul. 25, 2007 6:01 pm

no, no hauria pogut veure res, així que espera a veure què diu el predictorrrrrrrrrrrrrrr!!! :ok:
Avatar de l’usuari
NALA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dc. ago. 01, 2007 1:23 pm

Hola a totes!!!! He estat fora uns dies i m'he posat al dia. Enhorabona pels positius del juliol!!!!! Ara ens toca omplir l'agost!!!!!

Jo, molt "xula", vaig dir que aquest mes no faria cas dels simptomes del meu cos per no fer-me ilusions que després acabessin per terra..... PERÒ ÉS IMPOSSIBLE!!!!! Des de fa més d'una setmana em fan mal els pits i els tinc més inflats de lo normal. A més estan més durs. No se, com més tersos. Vaja, una monada! Em recorda a com els tenia la 1era veagda que em vaig quedar en estat. També he tingut mal de panxa! encara que ara ja em trobo bé!!!!! I, és clar, jo começo a estar pensant que potser si............ Ahhhhhhhhh, i això que jo no volia escoltar el meu cos!!!! Ja m'ha enganyat un parell de vegades. No se, però és impossibla no pensar-hi i no fer-se ilusions. Sóc una tonta!!!!!!
Les que esteu embarassades, vau notar els pits inflats abans de saber que estaveu embarassades????? jo m'haig desperar al dia 8 d'agost, que em toca la warry, per sortir de dubtes!!!! Mentres, intentaré no fer-me més ilusions de les que ja tinc!!!!!!
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 01, 2007 1:34 pm

Emma els pits inflats poden ser un simptome d'embaràs, però també de regla.

Espera una miqueta i sortirem de dubtes.
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dc. ago. 01, 2007 3:13 pm

Jo el primer que he notat sempre es els pits "Inflats" i moltes ganes d'anar a fer pipi... la veritat jo sóc d'aguantar.... pero ara es imposible...

A veure si tens molta sort!

Imatge
Avatar de l’usuari
NALA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dc. ago. 01, 2007 3:38 pm

Si, si.... ara toca esperar al 8 d'agost (o més). I el dolor de pits pot ser per la regla, per ovulació...... Però no puc fer res per no pensar-hi..... i això que ho intento!!!!!!
Ja us informaré!!!!
Merci
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NALA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dc. ago. 01, 2007 3:39 pm

Pel que fa al pipí......... jo sempre he sigut pixanera!!!!! Així que no puc dir que sigui un simptome o psicosimptome!!!!!! Vaig molt al lavabo, però sempre!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dc. ago. 01, 2007 4:03 pm

I que noies ... com van aquests psicosíntomes? Les que esteu esperant .... que tal?
Imatge
Avatar de l’usuari
Mi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 8:28 pm

EntradaAutor: Mi » dv. ago. 03, 2007 8:04 pm

Hola a totes!! he estat desconectada, entre les vacances i que s'havia espatllat l'ordinador..
per la meva part estic amb psicosimptomes!! a veure tinc moltes baixades de tensio, pero amb aquesta calor crec que pot ser normal, mal als pits.....
EMMA! quina gràcia ojala estiguessim embaraçades pq la regla ens toca el mateix dia, bueno a mi el 7 pèro mes o menys.... aixi aniriem a la par, les dos despres de un "..." si jo no estic ojala em donis una alegria,
a tots els positius de l'estiu moltes felicitats i a les que estem esperant.. molta sort i paciencia, bueno ho dic pero no ho compleixo pq de fet ja m'he comprat el test i el fare el dimarts (els marejos em tenen mosca)
molts petons!!!
Avatar de l’usuari
NALA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dg. ago. 05, 2007 11:54 pm

Mi, ojalá puguem celebrar els nosatres :-()) ! Jo estic nerviosa! Ja tinc ganes de que passi la setmana. De fet, a mi m'hauria de venir la regla entre el 7 i el 8 d'agost......, així que intentaré (si no és que m'ha vingut la warry abans :ufs: ) fer-me el predictor divendres (dic intentaré perquè no se si podré aguantar tant)!!!!!
Encara que he intentat no fer-me gaires ilusions i tocar de peus a terra, ÉS DIFÍCIL!!!!! Segueixo amb els meus psicosimptomes!!!!! Porto gairebé 2 setmanes i mitja amb els pits inflats i adolorits (em recorden a l'altra vegada) i uns dies amb petites punxades. També em noto plena de seguida i no em ve de gust menjar gaires coses...... Aaah, i de vegades tinc insomni! M'adormo bé però m'aixeco a mitjanit i no puc tornar a agafar la son..... Em passo donant voltes hores i hores (això tb em va passar l'atra vegada! No vaig estar super cansada fins després d'unes setmanes d'embaràs).
Si, ja ho se que tot això pot ser degut a la regla, a l'ovulació, a la ment..... però no puc deixar de fer-me ilusions!!!! De vegades crec que si que ho estic i d'altres crec que no...... Hauré d'esperar!!!!! Ja falta poc per sortir de dubtes!!!!
Molta sort per totes i ja us informaré!!!!!!!!
MUA
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dl. ago. 06, 2007 10:41 am

Bueno Emma, si tens tants síntomes ... A veure una cosa es q en tinguis un i l'altre es tota aquesta serie de coses que et passen ... Potser es millor que de totes formes no et facis il·lusions, xo també pensa que no es impossible!!!

Molta sort guapa!
Imatge
Avatar de l’usuari
NALA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dl. ago. 06, 2007 11:19 am

mERCI, ANDY, intento no fer-me ilusions!!!!!!! Però no puc deixar de pensar-hi!!!!!! Seria tenir molta sort, és el 1er mes que ho intentem després de l'abort, però tot és possible, no?
Ja us informaré!!!!!!!!!!!!!!!
Peto
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 8:28 pm

EntradaAutor: Mi » dl. ago. 06, 2007 12:05 pm

Hola!! pues res aquest matí m'hefet la prova i negatiu!!!
no em podia esperar i em vaig comprar el de donnatest que es dels més sensibles. suposo que lo dels marejos i tot és de la calor i suposo que aquesta setmana em vindra.. quin rollo!
bueno molta sort a totes... Emma dona una alegria tu! i les altres vinga a per l'abril del 2008 jo ja a pel maig del 2008...
petons
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

EntradaAutor: Aneris » dl. ago. 06, 2007 12:39 pm

quants dies de retard portes MI???
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
NALA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dl. ago. 06, 2007 12:42 pm

MI, reina, no perdis l'esperança!!!! La regla no et tenia que venir demà??? Potser t'has fet el test massa d'hora ui encara no ha detectat l'hormona; tinc entés que has d'esperar-te a la 1era falta per poder-lo fer!!!!! Espera a aquesta setmana!!!!!!!!!!
Jo no ho he pogurt evitar i avui, quan he anat a la faramcia a comprar l'àcid fòlic, he comprat un test d'embaràs. Però me'l guardo per final de setmana, si és que no ha vingut la warry.
Ànims!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 8:28 pm

EntradaAutor: Mi » dl. ago. 06, 2007 1:05 pm

hola Aneris, en realitat no porto cap dia de retras perque m'ha de venir demà, pero us explico, el dia 4 vaig tacar i com vaig tenir l'abortament em va entrar por per si estava perque tenia simptomes i com que diuen que als 10 dies de l'ovulació pot donar positiu, jo que sé! és una m.....
fins que no vingui la regla no es perd l'esperança però crec que serà que no... Emma espero que tinguis raço pero crec que hgues donat pòsitiu no? si el test es tan sensible (15-20 ml/u no se que)
petons i gràcies
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dl. ago. 06, 2007 4:41 pm

Vols dir que aguantaras tants dies Emma ... jeje ...

Es traïdor tenir tests a casa ...
Imatge
Avatar de l’usuari
nyiguinyogui
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: ds. maig 19, 2007 8:11 pm

EntradaAutor: nyiguinyogui » dl. ago. 06, 2007 5:26 pm

Mi, crec que encara es una mica d'hora per fer el test.
Quan em vaig quedar embaraçada del peque me'n vaig fer 3 que em van donar negatiu! i finalment com no em trobava fina i sabia que em passava em van fer un analisi de sang i aquest si que va donar positiu pero per molt poquet.
Jo de tu esperaria una setmaneta com a minim i si no hi ha novetats te'l tornes a fer.
<img src="http://by.lilypie.com/HZudp2.png" alt="Lilypie 6 - 18 Ticker" border="0" width="400" height="80">
Avatar de l’usuari
NALA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dl. ago. 06, 2007 7:40 pm

Si, MI, espera una mica. Si vas tacar i no has tornat a tenir pèrdues podria ser de la implantació!!!!! Apa, nena, que hem de pensar en positiu (però amb els peus a terra!).
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. ago. 07, 2007 3:51 pm

jeje ... Emma tu no va poder aguantar gaire eh?

SORT QUE HA ESTAT UNA BONA NOTICIA!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
NALA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dt. ago. 07, 2007 4:01 pm

Si!!!!! Ja m'ho vas dir tu!!!!!!! Però aquest matí he pensat que ho provaria..... i he tingut sort!!!!!
M'han sortit les dues ratlles molt ràpid!!!!!! Només acabar de fer el test i ja han sortit!!!!! :-()) :-)(-: :ok: :p-) :love: :***:

Ànims a totes!!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::