Les que prenem OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
pitufina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: pitufina » dt. des. 11, 2007 6:53 pm

Isabel ha escrit:Hola Omifineres¡¡¡

Tinc un petit dubte "existencial". Un gine m'ha dit que no aconsella el tractament d'omifin mes de tres mesos un altre m'ha dit que sis mesos.

A vosaltres us han dit quants mesos es pot prendre??? ?-)


Isabel a mi el gine em va dir 6 mesos màxim. Ja veuràs segur q no hi arribes!!! anim's i no t'estressis que sino ja sabem q es pitjor!!!
__________________________________
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dt. des. 11, 2007 7:46 pm

No Pitufina, el fotut es que ja ni tan sols m'estresso... tan de bo ho tingues tan clar que no arribare als sis mesos.

Pero ja m'estic plantejant si despres es pot fer un descans i tornar a prendre l'omifin. Ja ho demanare a la gine en la propera visita.

Ho sabeu alguna de volsltres si es pot repetir el tractament amb un repos pel mig???
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    Avatar de l’usuari
    Isabel
    :: zebra
    :: zebra
    Entrades: 1672
    Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
    Contacta:

    EntradaAutor: Isabel » dt. des. 11, 2007 7:47 pm

    ...
    Isabel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 12, 2007 6:42 am, en total s’ha editat 2 vegades.
    Edat: 38 anys
    Temps de recerca:(setembre-2006)
    Tractaments:
    5-cicles d'Omifin
    1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
    4-cicles d'Omifin
    En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

    http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

    Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
      daniela
      :: granota
      :: granota
      Entrades: 239
      Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

      EntradaAutor: daniela » dt. des. 11, 2007 9:27 pm

      Isabel:
      a mi em va dir la gine que provés 3 mesos d'omifin, i que si no em quedava embarassada en aquests 3 mesos tornés a veure-la, i llavors ja parlaríem de què fer ....


      Una pregunta a les que preneu omifin i us feu testos d'ovulació: us dona positius més dies que abans de prendre l'omifin? O igual.

      és que ahir dia 11 del cicle em va donar un quasi positiu (es vaia la ratlla però no molt molt marcada), diguem que em sortia tal i com em surt normalment el dia abans del positiu fort. La meva sorpresa és que avui (1 dia després) pensava que veuria la ratlla forta i seria positiu, i resulta que ja ha desaparegut!!! llavors no sé si era només un "amago", o si dec estar ovulant ara de veritat. (és una mica d'hora, jo normalment ovulo el 14-15, no el 12...)


      Per cert isabel: què tal el pressed??????
      Avatar de l’usuari
      socpetitona
      :: girafa
      :: girafa
      Entrades: 2180
      Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

      EntradaAutor: socpetitona » dt. des. 11, 2007 9:30 pm

      -
      socpetitona l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 02, 2010 9:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
      Imatge
      Avatar de l’usuari
      Isabel
      :: zebra
      :: zebra
      Entrades: 1672
      Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
      Contacta:

      EntradaAutor: Isabel » dc. des. 12, 2007 6:48 am

      daniela ha escrit:Isabel:
      a mi em va dir la gine que provés 3 mesos d'omifin, i que si no em quedava embarassada en aquests 3 mesos tornés a veure-la, i llavors ja parlaríem de què fer ....


      Una pregunta a les que preneu omifin i us feu testos d'ovulació: us dona positius més dies que abans de prendre l'omifin? O igual.

      és que ahir dia 11 del cicle em va donar un quasi positiu (es vaia la ratlla però no molt molt marcada), diguem que em sortia tal i com em surt normalment el dia abans del positiu fort. La meva sorpresa és que avui (1 dia després) pensava que veuria la ratlla forta i seria positiu, i resulta que ja ha desaparegut!!! llavors no sé si era només un "amago", o si dec estar ovulant ara de veritat. (és una mica d'hora, jo normalment ovulo el 14-15, no el 12...)


      Per cert isabel: què tal el pressed??????


      Hola¡¡¡¡

      Jo es el primer mes que faig els tests d'ovulacio. Estic en el dia 11 del meu sicle igual que tu, ahir em marcaba una miqueta, pero molt fluixet i avui quasi ni es veu res. Jo tambe ovulo igual que tu el dia 14 o 15. Aviam els propers dies que es veu.
      El pre-seed ja l'he començat a utilitzar. Aquest mes l'omifin tambe m'ha fet sequetat. Tinc ganes de veure els resultats,je,je,je.
      Edat: 38 anys
      Temps de recerca:(setembre-2006)
      Tractaments:
      5-cicles d'Omifin
      1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
      4-cicles d'Omifin
      En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

      http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

      Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
        Avatar de l’usuari
        Isabel
        :: zebra
        :: zebra
        Entrades: 1672
        Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
        Contacta:

        EntradaAutor: Isabel » dc. des. 12, 2007 7:16 am

        Pilar;

        Ja deus estar a punt de començar amb les pastis per que et vingui la warry no?
        Anims reina, desitjo que et vingui ben aviat i puguis començar d'una p... vegada el tractament. :cangui:

        Petons
        Edat: 38 anys
        Temps de recerca:(setembre-2006)
        Tractaments:
        5-cicles d'Omifin
        1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
        4-cicles d'Omifin
        En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

        http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

        Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
          Avatar de l’usuari
          creueta
          :: dinosaure
          Entrades: 5793
          Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

          EntradaAutor: creueta » dc. des. 12, 2007 7:28 am

          socpetitona, dissabte, ja?! molt bé!!! \o.o/ \o.o/ \o.o/
          i també bé per pensar en el gener... sigui quin sigui el resultat dissabte, ja tens mig camí recorregut!!! neujor:-)

          una gateta??!!! aix que bufona, segur! ja ens l'ensenyaràs al post dels "altres fills"! :gat: :gat:
          Avatar de l’usuari
          Isabel
          :: zebra
          :: zebra
          Entrades: 1672
          Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
          Contacta:

          EntradaAutor: Isabel » dc. des. 12, 2007 9:46 am

          Hola nines¡¡¡

          Un altre pregunta neu:-D

          Heu notat un augment de pes desde que preneu omifin??? Jo fa tres mesos que el prenc i he guanyat 3 quilos¡¡¡¡¡ No es tant important el pes, pero si el volum. No em van be cap dels meus pantalons :-((
          Ahir el meu pare (que es de l'antiga escola) em va dir que m'estava possat molt guapa :-(( ...nooooooo, ell quan diu aixo vol dir que t'has engreixat. xxo.0.o
          Aquest mes tambe començare a prendre utrogestan i m'han dit que tambe engreixa...ostres noies, quan em quedi embarassada ja haure guanyat tot el pes que permeten les llevadores, je,je,je. :-D
          Edat: 38 anys
          Temps de recerca:(setembre-2006)
          Tractaments:
          5-cicles d'Omifin
          1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
          4-cicles d'Omifin
          En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

          http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

          Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
            Avatar de l’usuari
            Evakira
            :: zebra
            :: zebra
            Entrades: 1326
            Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
            Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

            EntradaAutor: Evakira » dc. des. 12, 2007 10:20 am

            hola nenes,

            estic a l'espera del test i encara no se si ho estic... pero sino dilluns tinc ginecoleg... creieu que puc demanar-li les pastilles d'omifin?? aixo es per ovular no??

            ... es que no em trobo l'ovulacio amb els testos no se si no ho faig be o que....
            SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
            http://esperandounallamada.blogspot.com/
            Avatar de l’usuari
            Isabel
            :: zebra
            :: zebra
            Entrades: 1672
            Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
            Contacta:

            EntradaAutor: Isabel » dc. des. 12, 2007 11:14 am

            Evakira;

            Comenta-li al gine que no has trobat l'ovulacio amb els tests. Pero no li diguis que no els saps fer servir, eh? Igual si que et dona l'omifin si es que el teu problema es que no ovules tots els mesos. Si et prens la tempe tambe li pots portar la taula d'un mes i ell ja veura si hi ha algun problema d'ovulacio.
            Edat: 38 anys
            Temps de recerca:(setembre-2006)
            Tractaments:
            5-cicles d'Omifin
            1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
            4-cicles d'Omifin
            En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

            http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

            Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
              Avatar de l’usuari
              creueta
              :: dinosaure
              Entrades: 5793
              Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

              EntradaAutor: creueta » dc. des. 12, 2007 11:18 am

              l'omifin engreixa??? no fotis!!! algú més ho ha notat? pukeko? socpetitona??? ja no em mola dopar el meu cos, i si m'engreixo encara menys! :-(( :-(( :-((

              la combi omifin+nadal pot ser TREMENDAAAAAA!!!! xx:-D xx:-D xx:-D

              evakira, saps realment que no ovules? et prens la tempe?
              tot i que jo ovulo i igualment m'han donat l'omifin... :-:) :-:) :-:)
              i em fa una mica de por que no sigui com una solució ràpida i barata, i no comprovada del tot que vagi bé pel meu cas concret... vull dir que em fa l'efecte com si el receptessin molt a la valenta, no?! :-:) :-:) :-:)
              Avatar de l’usuari
              pitufina
              :: conillet
              :: conillet
              Entrades: 382
              Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

              EntradaAutor: pitufina » dc. des. 12, 2007 7:19 pm

              Isabel ha escrit:No Pitufina, el fotut es que ja ni tan sols m'estresso... tan de bo ho tingues tan clar que no arribare als sis mesos.

              Pero ja m'estic plantejant si despres es pot fer un descans i tornar a prendre l'omifin. Ja ho demanare a la gine en la propera visita.

              Ho sabeu alguna de volsltres si es pot repetir el tractament amb un repos pel mig???


              Isabel suposo no se si això de repetir el tractament es aconsellable.... a veure q et diu el gine. Jo tinc clarissim q quan faci els 6 mesos si no m'hi he quedat anire cap a IA, portare 13 mesos de busqueda i la veritat es que penso que si no m'hi puc quedar per mi mateixa per algo està la ciencia i l'evolució,no???

              Anims guapa!!
              __________________________________

              Imatge
              Avatar de l’usuari
              Pukeko
              :: dinosaure
              Entrades: 6391
              Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

              EntradaAutor: Pukeko » dc. des. 12, 2007 9:34 pm

              Caaaaalmaaaaaaaaaaaaaa, nenes!!!!!!!!!!!

              A mi l'Omifin no em va fer res de res de res. Cap mena d'efecte!!!!

              Suposo que deu anar a persones...
              Avatar de l’usuari
              socpetitona
              :: girafa
              :: girafa
              Entrades: 2180
              Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

              EntradaAutor: socpetitona » dc. des. 12, 2007 9:37 pm

              creueta ha escrit:socpetitona, dissabte, ja?! molt bé!!! \o.o/ \o.o/ \o.o/
              i també bé per pensar en el gener... sigui quin sigui el resultat dissabte, ja tens mig camí recorregut!!! neujor:-)

              una gateta??!!! aix que bufona, segur! ja ens l'ensenyaràs al post dels "altres fills"! :gat: :gat:


              Si, dissabte! està ja aqui! Aquest més m'ha passat volaaaan!! Això de no pensar-hi de moment ha anat molt bé, almenys els 15 dies han volat!

              La gateta... snif snif... crec que ja l'han adoptat... i el meu marit no la volia, el mes de juny ens van atropellar la nostra gateta i diu que va ser massa traumàtic, que encara no està preparat per tenir-ne una altra.. en fi, ni gateta ni bb.. hay que jod...! neujor:-) neujor:-) neu:-D
              Imatge
              Avatar de l’usuari
              socpetitona
              :: girafa
              :: girafa
              Entrades: 2180
              Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

              EntradaAutor: socpetitona » dc. des. 12, 2007 9:40 pm

              creueta ha escrit:l'omifin engreixa??? no fotis!!! algú més ho ha notat? pukeko? socpetitona??? ja no em mola dopar el meu cos, i si m'engreixo encara menys! :-(( :-(( :-((

              la combi omifin+nadal pot ser TREMENDAAAAAA!!!! xx:-D xx:-D xx:-D

              evakira, saps realment que no ovules? et prens la tempe?
              tot i que jo ovulo i igualment m'han donat l'omifin... :-:) :-:) :-:)
              i em fa una mica de por que no sigui com una solució ràpida i barata, i no comprovada del tot que vagi bé pel meu cas concret... vull dir que em fa l'efecte com si el receptessin molt a la valenta, no?! :-:) :-:) :-:)


              Jo vaig començar el mes passat amb omifin i utrogestan i no he notat que m'hagi engreixat... ostres, potser estic feta una baldufa i no me n'he adonat? El que si que he notat és que prenen el utrogestan s'infla molt la panxa, i suporo que és degut a que eixample l'endometri perquè hi hagi implantació... el mes que ve em pesaré just quan marxi la regla a veure si ganyo pes amb l'omifin...
              Imatge
              Avatar de l’usuari
              cuqueta
              :: dragona
              :: dragona
              Entrades: 4991
              Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
              Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
              Contacta:

              EntradaAutor: cuqueta » dj. des. 13, 2007 11:42 am

              up per pitufa2
              Imatge
              Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
              Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
              Imatge
              ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
              Imatge
              Avatar de l’usuari
              Isabel
              :: zebra
              :: zebra
              Entrades: 1672
              Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
              Contacta:

              EntradaAutor: Isabel » dj. des. 13, 2007 11:54 am

              Pitufa2;

              Jo et puc explicar la meva experiencia amb l'omifin, pero recorda que cada dona es un mon i que a mi em provoqui certs simptomes no vol dir que a tu tambe et passi, ok? ?-)

              Jo les prenc del tercer al sete dia de cicle, una pel mati i una pel vespre (cada 12 hores). Aquest ha estat el meu quart mes d'omifin. En quan a l'ovulacio cada mes ha estat diferent el que he sentit.

              El primer mes,jo em prenia la tempe aquesta va fer la pujada quan li tocaba, per tant ja estaba ovulant amb normalitat. BIEEEEEEEN:lleo:

              El segon mes idem.

              El mes pasat, o sigui el tercer cicle, el dia d'ovular vaig tenir un mal com de warry pero un pel mes fortet.

              Aquest mes, estic una mica liada per que nomes soc en el dia 12 del meu cicle i ja m'ha pujat un pilot la tempe, no tinc clar si he ovulat abans d'hora per que els tests no m'han marcat positiu encara. Ara fa un parell de dies que tinc com una mena d'enrrampada als mugrons ?-) ?-) ?-)

              Pel tema d'embaraç multiple jo ni hi pateixo. les probabilitats tot i que son mes que en embaraç normal, tampoc es tan com per haber de patir. I mira, si en venen dos, nosaltres super feliços.

              Efectes secundaris els he tingut de tot tipus, sobre tot molta plorera durant els dies que el prenc. He guanyat 3 quilets, algun mal de cap fortet, molta sequetat vaginal, episodis de vertigen...etc.

              No tinguis cap mena de por i no pateixis ja de si anira be o no. Molts son les dones que han aconseguit embaraç gracies a aquest medicament. ;-)
              Edat: 38 anys
              Temps de recerca:(setembre-2006)
              Tractaments:
              5-cicles d'Omifin
              1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
              4-cicles d'Omifin
              En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

              http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

              Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
                Avatar de l’usuari
                Isabel
                :: zebra
                :: zebra
                Entrades: 1672
                Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
                Contacta:

                EntradaAutor: Isabel » dj. des. 13, 2007 1:02 pm

                Pitufa2; TRANQUILA DONA,

                Si un bebe no vol venir de formal natural per la rao que sigui, s'ha d'anar a buscar com calgui. :cangui:
                L'Omifin es per les que no ovulem, com una mena de tresor. Quien algo quiere algo le cuesta. No tinguis por nina, a mi em fa molta mes por no poder cumplir el meu somni que no pas tot el que emvolta el medicament.

                Penso que tinc molta sort de que avui en dia existeigin aquests medicaments ;-)
                Edat: 38 anys
                Temps de recerca:(setembre-2006)
                Tractaments:
                5-cicles d'Omifin
                1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
                4-cicles d'Omifin
                En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

                http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

                Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
                  Avatar de l’usuari
                  creueta
                  :: dinosaure
                  Entrades: 5793
                  Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

                  EntradaAutor: creueta » dj. des. 13, 2007 3:15 pm

                  ep pitufa, ja t'ho he dit a l'altre post... a mi també em feia por l'omifin, per allò que MAI s'ha de fer, q és llegir els efectes secundaris... ;-)

                  però res de res, tu... fins i tot vaig arribar a pensar si no em feia cap efecte, perquè jo ja ovulo per mi sola... això sí, aquest mes he ovulat 2 dies abans que els dos anteriors... però bé, ja m'ho fa, el meu cos, això... \o.o/

                  Torna a “Buscant un embaràs”

                  Qui està connectat

                  Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

                  Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

                  Actualitat ::