Les que prenem OMIFIN
Isabel ha escrit:Hola Omifineres¡¡¡
Tinc un petit dubte "existencial". Un gine m'ha dit que no aconsella el tractament d'omifin mes de tres mesos un altre m'ha dit que sis mesos.
A vosaltres us han dit quants mesos es pot prendre???
Isabel a mi el gine em va dir 6 mesos màxim. Ja veuràs segur q no hi arribes!!! anim's i no t'estressis que sino ja sabem q es pitjor!!!
No Pitufina, el fotut es que ja ni tan sols m'estresso... tan de bo ho tingues tan clar que no arribare als sis mesos.
Pero ja m'estic plantejant si despres es pot fer un descans i tornar a prendre l'omifin. Ja ho demanare a la gine en la propera visita.
Ho sabeu alguna de volsltres si es pot repetir el tractament amb un repos pel mig???
Pero ja m'estic plantejant si despres es pot fer un descans i tornar a prendre l'omifin. Ja ho demanare a la gine en la propera visita.
Ho sabeu alguna de volsltres si es pot repetir el tractament amb un repos pel mig???
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
...
Isabel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 12, 2007 6:42 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Isabel:
a mi em va dir la gine que provés 3 mesos d'omifin, i que si no em quedava embarassada en aquests 3 mesos tornés a veure-la, i llavors ja parlaríem de què fer ....
Una pregunta a les que preneu omifin i us feu testos d'ovulació: us dona positius més dies que abans de prendre l'omifin? O igual.
és que ahir dia 11 del cicle em va donar un quasi positiu (es vaia la ratlla però no molt molt marcada), diguem que em sortia tal i com em surt normalment el dia abans del positiu fort. La meva sorpresa és que avui (1 dia després) pensava que veuria la ratlla forta i seria positiu, i resulta que ja ha desaparegut!!! llavors no sé si era només un "amago", o si dec estar ovulant ara de veritat. (és una mica d'hora, jo normalment ovulo el 14-15, no el 12...)
Per cert isabel: què tal el pressed??????
a mi em va dir la gine que provés 3 mesos d'omifin, i que si no em quedava embarassada en aquests 3 mesos tornés a veure-la, i llavors ja parlaríem de què fer ....
Una pregunta a les que preneu omifin i us feu testos d'ovulació: us dona positius més dies que abans de prendre l'omifin? O igual.
és que ahir dia 11 del cicle em va donar un quasi positiu (es vaia la ratlla però no molt molt marcada), diguem que em sortia tal i com em surt normalment el dia abans del positiu fort. La meva sorpresa és que avui (1 dia després) pensava que veuria la ratlla forta i seria positiu, i resulta que ja ha desaparegut!!! llavors no sé si era només un "amago", o si dec estar ovulant ara de veritat. (és una mica d'hora, jo normalment ovulo el 14-15, no el 12...)
Per cert isabel: què tal el pressed??????
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
-
socpetitona l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 02, 2010 9:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
daniela ha escrit:Isabel:
a mi em va dir la gine que provés 3 mesos d'omifin, i que si no em quedava embarassada en aquests 3 mesos tornés a veure-la, i llavors ja parlaríem de què fer ....
Una pregunta a les que preneu omifin i us feu testos d'ovulació: us dona positius més dies que abans de prendre l'omifin? O igual.
és que ahir dia 11 del cicle em va donar un quasi positiu (es vaia la ratlla però no molt molt marcada), diguem que em sortia tal i com em surt normalment el dia abans del positiu fort. La meva sorpresa és que avui (1 dia després) pensava que veuria la ratlla forta i seria positiu, i resulta que ja ha desaparegut!!! llavors no sé si era només un "amago", o si dec estar ovulant ara de veritat. (és una mica d'hora, jo normalment ovulo el 14-15, no el 12...)
Per cert isabel: què tal el pressed??????
Hola¡¡¡¡
Jo es el primer mes que faig els tests d'ovulacio. Estic en el dia 11 del meu sicle igual que tu, ahir em marcaba una miqueta, pero molt fluixet i avui quasi ni es veu res. Jo tambe ovulo igual que tu el dia 14 o 15. Aviam els propers dies que es veu.
El pre-seed ja l'he començat a utilitzar. Aquest mes l'omifin tambe m'ha fet sequetat. Tinc ganes de veure els resultats,je,je,je.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Pilar;
Ja deus estar a punt de començar amb les pastis per que et vingui la warry no?
Anims reina, desitjo que et vingui ben aviat i puguis començar d'una p... vegada el tractament.
Petons
Ja deus estar a punt de començar amb les pastis per que et vingui la warry no?
Anims reina, desitjo que et vingui ben aviat i puguis començar d'una p... vegada el tractament.
Petons
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Hola nines¡¡¡
Un altre pregunta
Heu notat un augment de pes desde que preneu omifin??? Jo fa tres mesos que el prenc i he guanyat 3 quilos¡¡¡¡¡ No es tant important el pes, pero si el volum. No em van be cap dels meus pantalons
Ahir el meu pare (que es de l'antiga escola) em va dir que m'estava possat molt guapa
...nooooooo, ell quan diu aixo vol dir que t'has engreixat.
Aquest mes tambe començare a prendre utrogestan i m'han dit que tambe engreixa...ostres noies, quan em quedi embarassada ja haure guanyat tot el pes que permeten les llevadores, je,je,je.
Un altre pregunta
Heu notat un augment de pes desde que preneu omifin??? Jo fa tres mesos que el prenc i he guanyat 3 quilos¡¡¡¡¡ No es tant important el pes, pero si el volum. No em van be cap dels meus pantalons
Ahir el meu pare (que es de l'antiga escola) em va dir que m'estava possat molt guapa
...nooooooo, ell quan diu aixo vol dir que t'has engreixat.
Aquest mes tambe començare a prendre utrogestan i m'han dit que tambe engreixa...ostres noies, quan em quedi embarassada ja haure guanyat tot el pes que permeten les llevadores, je,je,je.

Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Evakira;
Comenta-li al gine que no has trobat l'ovulacio amb els tests. Pero no li diguis que no els saps fer servir, eh? Igual si que et dona l'omifin si es que el teu problema es que no ovules tots els mesos. Si et prens la tempe tambe li pots portar la taula d'un mes i ell ja veura si hi ha algun problema d'ovulacio.
Comenta-li al gine que no has trobat l'ovulacio amb els tests. Pero no li diguis que no els saps fer servir, eh? Igual si que et dona l'omifin si es que el teu problema es que no ovules tots els mesos. Si et prens la tempe tambe li pots portar la taula d'un mes i ell ja veura si hi ha algun problema d'ovulacio.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
l'omifin engreixa??? no fotis!!! algú més ho ha notat? pukeko? socpetitona??? ja no em mola dopar el meu cos, i si m'engreixo encara menys!
la combi omifin+nadal pot ser TREMENDAAAAAA!!!!
evakira, saps realment que no ovules? et prens la tempe?
tot i que jo ovulo i igualment m'han donat l'omifin...
i em fa una mica de por que no sigui com una solució ràpida i barata, i no comprovada del tot que vagi bé pel meu cas concret... vull dir que em fa l'efecte com si el receptessin molt a la valenta, no?!

la combi omifin+nadal pot ser TREMENDAAAAAA!!!!
evakira, saps realment que no ovules? et prens la tempe?
tot i que jo ovulo i igualment m'han donat l'omifin...
i em fa una mica de por que no sigui com una solució ràpida i barata, i no comprovada del tot que vagi bé pel meu cas concret... vull dir que em fa l'efecte com si el receptessin molt a la valenta, no?!

Isabel ha escrit:No Pitufina, el fotut es que ja ni tan sols m'estresso... tan de bo ho tingues tan clar que no arribare als sis mesos.
Pero ja m'estic plantejant si despres es pot fer un descans i tornar a prendre l'omifin. Ja ho demanare a la gine en la propera visita.
Ho sabeu alguna de volsltres si es pot repetir el tractament amb un repos pel mig???
Isabel suposo no se si això de repetir el tractament es aconsellable.... a veure q et diu el gine. Jo tinc clarissim q quan faci els 6 mesos si no m'hi he quedat anire cap a IA, portare 13 mesos de busqueda i la veritat es que penso que si no m'hi puc quedar per mi mateixa per algo està la ciencia i l'evolució,no???
Anims guapa!!
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
creueta ha escrit:socpetitona, dissabte, ja?! molt bé!!!![]()
![]()
![]()
i també bé per pensar en el gener... sigui quin sigui el resultat dissabte, ja tens mig camí recorregut!!!![]()
una gateta??!!! aix que bufona, segur! ja ens l'ensenyaràs al post dels "altres fills"!![]()
Si, dissabte! està ja aqui! Aquest més m'ha passat volaaaan!! Això de no pensar-hi de moment ha anat molt bé, almenys els 15 dies han volat!
La gateta... snif snif... crec que ja l'han adoptat... i el meu marit no la volia, el mes de juny ens van atropellar la nostra gateta i diu que va ser massa traumàtic, que encara no està preparat per tenir-ne una altra.. en fi, ni gateta ni bb.. hay que jod...!

- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
creueta ha escrit:l'omifin engreixa??? no fotis!!! algú més ho ha notat? pukeko? socpetitona??? ja no em mola dopar el meu cos, i si m'engreixo encara menys!![]()
![]()
![]()
la combi omifin+nadal pot ser TREMENDAAAAAA!!!!![]()
![]()
![]()
evakira, saps realment que no ovules? et prens la tempe?
tot i que jo ovulo i igualment m'han donat l'omifin...![]()
![]()
![]()
i em fa una mica de por que no sigui com una solució ràpida i barata, i no comprovada del tot que vagi bé pel meu cas concret... vull dir que em fa l'efecte com si el receptessin molt a la valenta, no?!![]()
![]()
Jo vaig començar el mes passat amb omifin i utrogestan i no he notat que m'hagi engreixat... ostres, potser estic feta una baldufa i no me n'he adonat? El que si que he notat és que prenen el utrogestan s'infla molt la panxa, i suporo que és degut a que eixample l'endometri perquè hi hagi implantació... el mes que ve em pesaré just quan marxi la regla a veure si ganyo pes amb l'omifin...
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
up per pitufa2

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!












Pitufa2;
Jo et puc explicar la meva experiencia amb l'omifin, pero recorda que cada dona es un mon i que a mi em provoqui certs simptomes no vol dir que a tu tambe et passi, ok?
Jo les prenc del tercer al sete dia de cicle, una pel mati i una pel vespre (cada 12 hores). Aquest ha estat el meu quart mes d'omifin. En quan a l'ovulacio cada mes ha estat diferent el que he sentit.
El primer mes,jo em prenia la tempe aquesta va fer la pujada quan li tocaba, per tant ja estaba ovulant amb normalitat. BIEEEEEEEN:lleo:
El segon mes idem.
El mes pasat, o sigui el tercer cicle, el dia d'ovular vaig tenir un mal com de warry pero un pel mes fortet.
Aquest mes, estic una mica liada per que nomes soc en el dia 12 del meu cicle i ja m'ha pujat un pilot la tempe, no tinc clar si he ovulat abans d'hora per que els tests no m'han marcat positiu encara. Ara fa un parell de dies que tinc com una mena d'enrrampada als mugrons
Pel tema d'embaraç multiple jo ni hi pateixo. les probabilitats tot i que son mes que en embaraç normal, tampoc es tan com per haber de patir. I mira, si en venen dos, nosaltres super feliços.
Efectes secundaris els he tingut de tot tipus, sobre tot molta plorera durant els dies que el prenc. He guanyat 3 quilets, algun mal de cap fortet, molta sequetat vaginal, episodis de vertigen...etc.
No tinguis cap mena de por i no pateixis ja de si anira be o no. Molts son les dones que han aconseguit embaraç gracies a aquest medicament.
Jo et puc explicar la meva experiencia amb l'omifin, pero recorda que cada dona es un mon i que a mi em provoqui certs simptomes no vol dir que a tu tambe et passi, ok?
Jo les prenc del tercer al sete dia de cicle, una pel mati i una pel vespre (cada 12 hores). Aquest ha estat el meu quart mes d'omifin. En quan a l'ovulacio cada mes ha estat diferent el que he sentit.
El primer mes,jo em prenia la tempe aquesta va fer la pujada quan li tocaba, per tant ja estaba ovulant amb normalitat. BIEEEEEEEN:lleo:
El segon mes idem.
El mes pasat, o sigui el tercer cicle, el dia d'ovular vaig tenir un mal com de warry pero un pel mes fortet.
Aquest mes, estic una mica liada per que nomes soc en el dia 12 del meu cicle i ja m'ha pujat un pilot la tempe, no tinc clar si he ovulat abans d'hora per que els tests no m'han marcat positiu encara. Ara fa un parell de dies que tinc com una mena d'enrrampada als mugrons
Pel tema d'embaraç multiple jo ni hi pateixo. les probabilitats tot i que son mes que en embaraç normal, tampoc es tan com per haber de patir. I mira, si en venen dos, nosaltres super feliços.
Efectes secundaris els he tingut de tot tipus, sobre tot molta plorera durant els dies que el prenc. He guanyat 3 quilets, algun mal de cap fortet, molta sequetat vaginal, episodis de vertigen...etc.
No tinguis cap mena de por i no pateixis ja de si anira be o no. Molts son les dones que han aconseguit embaraç gracies a aquest medicament.

Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Pitufa2; TRANQUILA DONA,
Si un bebe no vol venir de formal natural per la rao que sigui, s'ha d'anar a buscar com calgui.
L'Omifin es per les que no ovulem, com una mena de tresor. Quien algo quiere algo le cuesta. No tinguis por nina, a mi em fa molta mes por no poder cumplir el meu somni que no pas tot el que emvolta el medicament.
Penso que tinc molta sort de que avui en dia existeigin aquests medicaments
Si un bebe no vol venir de formal natural per la rao que sigui, s'ha d'anar a buscar com calgui.
L'Omifin es per les que no ovulem, com una mena de tresor. Quien algo quiere algo le cuesta. No tinguis por nina, a mi em fa molta mes por no poder cumplir el meu somni que no pas tot el que emvolta el medicament.
Penso que tinc molta sort de que avui en dia existeigin aquests medicaments

Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
ep pitufa, ja t'ho he dit a l'altre post... a mi també em feia por l'omifin, per allò que MAI s'ha de fer, q és llegir els efectes secundaris...
però res de res, tu... fins i tot vaig arribar a pensar si no em feia cap efecte, perquè jo ja ovulo per mi sola... això sí, aquest mes he ovulat 2 dies abans que els dos anteriors... però bé, ja m'ho fa, el meu cos, això...
però res de res, tu... fins i tot vaig arribar a pensar si no em feia cap efecte, perquè jo ja ovulo per mi sola... això sí, aquest mes he ovulat 2 dies abans que els dos anteriors... però bé, ja m'ho fa, el meu cos, això...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










