un tercer fill
Re: un tercer fill
Ostres, Yaiza! No vull ficar-me on no toca, però si la segona la vas tenir amb "casi 20 anys", vol dir que la primera la vas tenir amb 14? Caram, què valenta de tenir-les tan jove...
Jo segueixo tenint força clar que ara per ara no és el moment d'anar a pel tercer, tot i que el cor em diu ben clar que en vull tenir un altre... ara per ara necessito dedicar-me una mica a les dues nenes, que la petita encara és molt i molt dependent (que ja és el que li toca, pobreta)...
Jo crec que quan la petita tingui uns 20 mesets potser ja ho vegi més viable... per posar-nos-hi cap al maig... Aix, no sé! Hi ha moments que penso que millor que sigui una mica més gran, quan tingui ja els dos anys fets o els dos i mig, que llavors ja ho pot entendre molt més tot i jugarà molt amb la gran (o no...) i ho gaudirem tots plegats d'una altra manera...
Ara, que en voldré tenir un altre ho tinc claríssim... però ho vull viure amb calma, sense agoviar-me..
La resta, què tal??
Jo segueixo tenint força clar que ara per ara no és el moment d'anar a pel tercer, tot i que el cor em diu ben clar que en vull tenir un altre... ara per ara necessito dedicar-me una mica a les dues nenes, que la petita encara és molt i molt dependent (que ja és el que li toca, pobreta)...
Jo crec que quan la petita tingui uns 20 mesets potser ja ho vegi més viable... per posar-nos-hi cap al maig... Aix, no sé! Hi ha moments que penso que millor que sigui una mica més gran, quan tingui ja els dos anys fets o els dos i mig, que llavors ja ho pot entendre molt més tot i jugarà molt amb la gran (o no...) i ho gaudirem tots plegats d'una altra manera...
Ara, que en voldré tenir un altre ho tinc claríssim... però ho vull viure amb calma, sense agoviar-me..
La resta, què tal??
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Re: un tercer fill
Lila no no la primera la vaig tindre als 18, em vaig quedar embarassada un mes abans de fer el 18 jejejeje.
La gran al Gener fara els 6anys i la petita te 3anys, per aixo ara que la petita es una mica mes grandeta hem començat la busqueda.
La gran al Gener fara els 6anys i la petita te 3anys, per aixo ara que la petita es una mica mes grandeta hem començat la busqueda.
Re: un tercer fill
Ostres, yaiza, que burra que he sigut... que malament que he fet els "números"
A veure si la cerca és ben curteta!
A veure si la cerca és ben curteta!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Re: un tercer fill
tranquila Lila!!!!! Ojala sigui ben curteta, ara em toca esperar fins el 10 d'octubre habeure si hem fet punteria jejejeje
- silvotana2
- :: granota

- Entrades: 244
- Membre des de: dt. set. 13, 2011 12:20 pm
Re: un tercer fill
Hola!!!! Yaiza, benvinguda! Ja aniràs explicant....
Avui hem tingut dinar familiar i he comentat que a mi em faria gràcia ser família nombrosa.... doncs bé, m'ha posat a parir tothom!!! Que per què volia tants nens, amb la crisi que hi ha.... que no hi ha feina.....
En fi.... Vosaltres com aneu? Jo desitjant que passi el temps per posar-m'hi!!! jajajajaajajajaja
Avui hem tingut dinar familiar i he comentat que a mi em faria gràcia ser família nombrosa.... doncs bé, m'ha posat a parir tothom!!! Que per què volia tants nens, amb la crisi que hi ha.... que no hi ha feina.....
En fi.... Vosaltres com aneu? Jo desitjant que passi el temps per posar-m'hi!!! jajajajaajajajaja

Mama del 2008, 2011 i 2015
Re: un tercer fill
Gracies guapes.
Dana no fagis ni cas, la gen es així d'inutil (ho sento per la paraula), mira quan jo vaig quedarme de la segona mare meva l'ho que van dir, com si algú ens hagues ajudat en algun moment..........tot ens ho hem currat nosaltres!!!! i mai a la vida hem demanat res!!! perque et fagis una idea ningú va vindre a l'hospital a veuren's (hi ho prefereixo, perque despres de tot no feia falta ni que vinguesin), ara amb aquest futur tercer, directament ningú s'enterara primer perque el tracte amb la familia de tots dos es nul i segon ni s'ho mereixen despres de tot l'ho que han arribat a dir, així que no et fagis mal a la sang, tu fes el que et vingui de gust, dona igual que hi hagi crisis, les crisis sempre han estat, uns anys han sigut mes bons i d'altres mes dolents, pero aixó sempre pasa, la feina home reina.....si busques trobes, segurament no et trucaran en la primera setamana que tires Curriculums, pero t'acaben trucant, jo deixava Curriculums a tota la Ciutat i a la setmana i mitja repetia de nou, aixi que el que busca troba, NO FACIS NI CAS!!!!!! Mai deixaras que als teus fills els hi falti res, així que no se que tenen que dir la gent.
Un petonet i anims!!!
Dana no fagis ni cas, la gen es així d'inutil (ho sento per la paraula), mira quan jo vaig quedarme de la segona mare meva l'ho que van dir, com si algú ens hagues ajudat en algun moment..........tot ens ho hem currat nosaltres!!!! i mai a la vida hem demanat res!!! perque et fagis una idea ningú va vindre a l'hospital a veuren's (hi ho prefereixo, perque despres de tot no feia falta ni que vinguesin), ara amb aquest futur tercer, directament ningú s'enterara primer perque el tracte amb la familia de tots dos es nul i segon ni s'ho mereixen despres de tot l'ho que han arribat a dir, així que no et fagis mal a la sang, tu fes el que et vingui de gust, dona igual que hi hagi crisis, les crisis sempre han estat, uns anys han sigut mes bons i d'altres mes dolents, pero aixó sempre pasa, la feina home reina.....si busques trobes, segurament no et trucaran en la primera setamana que tires Curriculums, pero t'acaben trucant, jo deixava Curriculums a tota la Ciutat i a la setmana i mitja repetia de nou, aixi que el que busca troba, NO FACIS NI CAS!!!!!! Mai deixaras que als teus fills els hi falti res, així que no se que tenen que dir la gent.
Un petonet i anims!!!
Re: un tercer fill
reinessssss alguna que estigui buscant el tercer??? Jo avui a la tarde anire a comprar el TE que ja porto tres dies de falta. Petonets
Re: un tercer fill
Ei Yaiza! Aquests dies pensava amb tu. Quina emoció!!! Ja ens informaràs!!!
Jo segueixo somiant d'anar pel tercer, però per ara, si les coses no canvien, res de res. Jo hi penso cada dia, mai se sap!
Esperem les teves notícies!!!
Jo segueixo somiant d'anar pel tercer, però per ara, si les coses no canvien, res de res. Jo hi penso cada dia, mai se sap!
Esperem les teves notícies!!!
Re: un tercer fill
Sonia guapa jo m'animaria a intentar-ho, encara que no se el que et passa per no repetir.
Per cert m'ha donat positiuuuuuu estic embarassadaaaaaaaaa
Per cert m'ha donat positiuuuuuu estic embarassadaaaaaaaaa
Re: un tercer fill
Iupi!!! Enhorabona Yaiza!!! moltes felicitats!!! Quina il.lusió!!!
Gràcies per compartir aquesta gran notícia amb nosaltres.
Ja ens aniràs informant.
Gràcies per compartir aquesta gran notícia amb nosaltres.
Ja ens aniràs informant.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: un tercer fill
yaiza!!! Moltes felicitats!!!!
espero venir a fer-te companyia ben aviat...
espero venir a fer-te companyia ben aviat...
Re: un tercer fill
Hola noies,
Yaiza, moltes felicitats!!! Carai quina punteria que teniu!!!
Llumer com estàs? Una abraçada ben forta.
sonia, quien la sigue la consigue....
Yaiza, moltes felicitats!!! Carai quina punteria que teniu!!!
Llumer com estàs? Una abraçada ben forta.
sonia, quien la sigue la consigue....
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Re: un tercer fill
Yaiza, felicitaaaaats!!!!
Jo també espero que passi el temps per anar a buscar un tercer, tant el meu marit com jo el volem, però la familia ens diu que si estem bojos, que la crisi, que si ens quedem sense feina... pero és que si ens esperem... què? La situació econòmica millorarà? (No ho sembla pas) Els dos treballem i tenim estalvis...
Ganes de tocar el que no sona, és el que té la gent

Jo també espero que passi el temps per anar a buscar un tercer, tant el meu marit com jo el volem, però la familia ens diu que si estem bojos, que la crisi, que si ens quedem sense feina... pero és que si ens esperem... què? La situació econòmica millorarà? (No ho sembla pas) Els dos treballem i tenim estalvis...
Ganes de tocar el que no sona, és el que té la gent

Re: un tercer fill
Llumer pues aixo estic esperantttttttttttttttttt a que vinguis a fer-me companyia!!!!!
Mamadiana no fagis cas de ningu, no val la pena, tota la vida hi han agut crisis, i si algun perd la feina ja en trobareu una altre, mai els hi faltara res als teus peques, aixi que penseu en vosaltres i als demes que els hi donin pel sac!!!!!
Xasevi i Sonia moltissimes gracies!!!
Mamadiana no fagis cas de ningu, no val la pena, tota la vida hi han agut crisis, i si algun perd la feina ja en trobareu una altre, mai els hi faltara res als teus peques, aixi que penseu en vosaltres i als demes que els hi donin pel sac!!!!!
Xasevi i Sonia moltissimes gracies!!!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: un tercer fill
ja vinc, ja vinc!! A veure si fem punteria aviat!!!
Re: un tercer fill
Ostres, MOLTES FELICITATS, yaiza!!
Quan algú em diu que ja està embarassat del tercer tot se'm remou per dins ( i em pregunto si no estaré badant, perquè el cor em diu clarament que em moro de ganes de tornar-m'hi a posar...).
És que avui una amiga molt propera també m'ha dit que està embarassada del tercer...
Res, a gaudir molt de l'embaràs!
Quan algú em diu que ja està embarassat del tercer tot se'm remou per dins ( i em pregunto si no estaré badant, perquè el cor em diu clarament que em moro de ganes de tornar-m'hi a posar...).
És que avui una amiga molt propera també m'ha dit que està embarassada del tercer...
Res, a gaudir molt de l'embaràs!

Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Re: un tercer fill
Yaiza felicitats!!!!! Quina sort noia... enhorabona!!!
Jo encara li dono voltes... que fort... un dia no tres dies si i així anem... He llegit un post que deia fill unic i quasi totes coincidien en fer-li cas al cor i no pas al cap... però potser el meu problema es que sóc massa racional, a saber!!
Total que estic encara feta un embolic tot i que hi han dies que dic no no ja estem bé així, però veig un nadó i s'em trenca el cor pel fet de no poder tenir-ne un altre als meus braços... buffff que tonta que estic !!!!
Molta sort per a totes

Jo encara li dono voltes... que fort... un dia no tres dies si i així anem... He llegit un post que deia fill unic i quasi totes coincidien en fer-li cas al cor i no pas al cap... però potser el meu problema es que sóc massa racional, a saber!!
Total que estic encara feta un embolic tot i que hi han dies que dic no no ja estem bé així, però veig un nadó i s'em trenca el cor pel fet de no poder tenir-ne un altre als meus braços... buffff que tonta que estic !!!!
Molta sort per a totes

Vivint una vida d'aventura amb tres fills 

Re: un tercer fill
Hola!!!!
Gracies guapes!!!!!
Jo ho vaig decidir perque es lo que sentia, si ens ho vam apanyar amb dues, amb tres no sera tan complicat, a mi l'ho que em rila es el parir........ja se que es aviat pero em dona per pensar i em fa una por!!!!!
Espero que alguna mami s'animi a tindre el tercer ehhhhhhh
Gracies guapes!!!!!
Jo ho vaig decidir perque es lo que sentia, si ens ho vam apanyar amb dues, amb tres no sera tan complicat, a mi l'ho que em rila es el parir........ja se que es aviat pero em dona per pensar i em fa una por!!!!!
Espero que alguna mami s'animi a tindre el tercer ehhhhhhh
Re: un tercer fill
Hola noies!!!
Com esteu? T'entenc perfectament lila tot el que dius. Jo ho segueixo portant malament, sobretot ara que vam tenir una conversa amb el meu home i al final suposo que he reaccionat davant la evidència.
Amb les dues nenes vaig fer dues excedències d'un any, o sigui que dos anys vivint amb un sol sou i tirant d'estalvis. Els estalvis ja han marxat i ara a la reincorporació estic he agafat una reducció del 50% i xerrant amb el meu home, hem vist que fins i tot potser per l'any vinent no podré reduïr-me tant. Per tant la cosa pinta xunga.
Els dos ens encantaria tenir un altre fill, haurem d'esperar que hi hagi un canvi econòmic a nivell personal.
Jo segueixo lluitant per intentar pensar que sí serà possible, però em sembla que em perjudica més que no pas m'anima. Em dol està així. És una matxacada mental!!!
Però com dius tu lila, a mi també se'm remou quelcom per dins que ja vull tenir un altre fill!!!
Bé noies, espero que de mica en mica totes aneu dient que teniu
, us tindré una enveja sana !!!
Yaiza com va tot? Com et trobes?
Bé, espero que estigueu bé. Fins aviat!!!
Com esteu? T'entenc perfectament lila tot el que dius. Jo ho segueixo portant malament, sobretot ara que vam tenir una conversa amb el meu home i al final suposo que he reaccionat davant la evidència.
Amb les dues nenes vaig fer dues excedències d'un any, o sigui que dos anys vivint amb un sol sou i tirant d'estalvis. Els estalvis ja han marxat i ara a la reincorporació estic he agafat una reducció del 50% i xerrant amb el meu home, hem vist que fins i tot potser per l'any vinent no podré reduïr-me tant. Per tant la cosa pinta xunga.
Els dos ens encantaria tenir un altre fill, haurem d'esperar que hi hagi un canvi econòmic a nivell personal.
Jo segueixo lluitant per intentar pensar que sí serà possible, però em sembla que em perjudica més que no pas m'anima. Em dol està així. És una matxacada mental!!!
Però com dius tu lila, a mi també se'm remou quelcom per dins que ja vull tenir un altre fill!!!
Bé noies, espero que de mica en mica totes aneu dient que teniu
, us tindré una enveja sana !!!
Yaiza com va tot? Com et trobes?
Bé, espero que estigueu bé. Fins aviat!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





















