un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lila » dc. set. 28, 2011 9:44 pm

Ostres, Yaiza! No vull ficar-me on no toca, però si la segona la vas tenir amb "casi 20 anys", vol dir que la primera la vas tenir amb 14? Caram, què valenta de tenir-les tan jove...

Jo segueixo tenint força clar que ara per ara no és el moment d'anar a pel tercer, tot i que el cor em diu ben clar que en vull tenir un altre... ara per ara necessito dedicar-me una mica a les dues nenes, que la petita encara és molt i molt dependent (que ja és el que li toca, pobreta)...
Jo crec que quan la petita tingui uns 20 mesets potser ja ho vegi més viable... per posar-nos-hi cap al maig... Aix, no sé! Hi ha moments que penso que millor que sigui una mica més gran, quan tingui ja els dos anys fets o els dos i mig, que llavors ja ho pot entendre molt més tot i jugarà molt amb la gran (o no...) i ho gaudirem tots plegats d'una altra manera...

Ara, que en voldré tenir un altre ho tinc claríssim... però ho vull viure amb calma, sense agoviar-me..

La resta, què tal??
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. set. 29, 2011 6:42 am

Lila no no la primera la vaig tindre als 18, em vaig quedar embarassada un mes abans de fer el 18 jejejeje.
La gran al Gener fara els 6anys i la petita te 3anys, per aixo ara que la petita es una mica mes grandeta hem començat la busqueda.
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lila » dj. set. 29, 2011 9:24 pm

Ostres, yaiza, que burra que he sigut... que malament que he fet els "números" :-:)

A veure si la cerca és ben curteta!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. oct. 01, 2011 6:59 am

tranquila Lila!!!!! Ojala sigui ben curteta, ara em toca esperar fins el 10 d'octubre habeure si hem fet punteria jejejeje
Avatar de l’usuari
silvotana2
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dt. set. 13, 2011 12:20 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: silvotana2 » ds. oct. 01, 2011 8:42 am

yaiza202 Que tinguis SORT!!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Dana81 » ds. oct. 01, 2011 7:49 pm

Hola!!!! Yaiza, benvinguda! Ja aniràs explicant....
Avui hem tingut dinar familiar i he comentat que a mi em faria gràcia ser família nombrosa.... doncs bé, m'ha posat a parir tothom!!! Que per què volia tants nens, amb la crisi que hi ha.... que no hi ha feina.....
En fi.... Vosaltres com aneu? Jo desitjant que passi el temps per posar-m'hi!!! jajajajaajajajaja :-)(-:
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. oct. 02, 2011 7:28 am

Gracies guapes.
Dana no fagis ni cas, la gen es així d'inutil (ho sento per la paraula), mira quan jo vaig quedarme de la segona mare meva l'ho que van dir, com si algú ens hagues ajudat en algun moment..........tot ens ho hem currat nosaltres!!!! i mai a la vida hem demanat res!!! perque et fagis una idea ningú va vindre a l'hospital a veuren's (hi ho prefereixo, perque despres de tot no feia falta ni que vinguesin), ara amb aquest futur tercer, directament ningú s'enterara primer perque el tracte amb la familia de tots dos es nul i segon ni s'ho mereixen despres de tot l'ho que han arribat a dir, així que no et fagis mal a la sang, tu fes el que et vingui de gust, dona igual que hi hagi crisis, les crisis sempre han estat, uns anys han sigut mes bons i d'altres mes dolents, pero aixó sempre pasa, la feina home reina.....si busques trobes, segurament no et trucaran en la primera setamana que tires Curriculums, pero t'acaben trucant, jo deixava Curriculums a tota la Ciutat i a la setmana i mitja repetia de nou, aixi que el que busca troba, NO FACIS NI CAS!!!!!! Mai deixaras que als teus fills els hi falti res, així que no se que tenen que dir la gent.
Un petonet i anims!!!
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dt. oct. 11, 2011 2:28 pm

reinessssss alguna que estigui buscant el tercer??? Jo avui a la tarde anire a comprar el TE que ja porto tres dies de falta. Petonets
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dt. oct. 11, 2011 2:39 pm

Ei Yaiza! Aquests dies pensava amb tu. Quina emoció!!! Ja ens informaràs!!!

Jo segueixo somiant d'anar pel tercer, però per ara, si les coses no canvien, res de res. Jo hi penso cada dia, mai se sap! ;-)

Esperem les teves notícies!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dt. oct. 11, 2011 7:09 pm

Sonia guapa jo m'animaria a intentar-ho, encara que no se el que et passa per no repetir.

Per cert m'ha donat positiuuuuuu estic embarassadaaaaaaaaa
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dt. oct. 11, 2011 8:47 pm

Iupi!!! Enhorabona Yaiza!!! moltes felicitats!!! Quina il.lusió!!!

Gràcies per compartir aquesta gran notícia amb nosaltres.

Ja ens aniràs informant.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: un tercer fill

EntradaAutor: llumer » dt. oct. 11, 2011 9:25 pm

yaiza!!! Moltes felicitats!!!!
espero venir a fer-te companyia ben aviat...
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: xasevi09 » dc. oct. 12, 2011 6:47 am

Hola noies,

Yaiza, moltes felicitats!!! Carai quina punteria que teniu!!!

Llumer com estàs? Una abraçada ben forta.

sonia, quien la sigue la consigue....
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mamadiana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: un tercer fill

EntradaAutor: mamadiana » dc. oct. 12, 2011 1:19 pm

Yaiza, felicitaaaaats!!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Jo també espero que passi el temps per anar a buscar un tercer, tant el meu marit com jo el volem, però la familia ens diu que si estem bojos, que la crisi, que si ens quedem sense feina... pero és que si ens esperem... què? La situació econòmica millorarà? (No ho sembla pas) Els dos treballem i tenim estalvis...

Ganes de tocar el que no sona, és el que té la gent :sogra: :sogra:
Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. oct. 12, 2011 7:27 pm

Llumer pues aixo estic esperantttttttttttttttttt a que vinguis a fer-me companyia!!!!!

Mamadiana no fagis cas de ningu, no val la pena, tota la vida hi han agut crisis, i si algun perd la feina ja en trobareu una altre, mai els hi faltara res als teus peques, aixi que penseu en vosaltres i als demes que els hi donin pel sac!!!!!

Xasevi i Sonia moltissimes gracies!!!
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: un tercer fill

EntradaAutor: llumer » dc. oct. 12, 2011 7:52 pm

ja vinc, ja vinc!! A veure si fem punteria aviat!!!
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lila » dc. oct. 12, 2011 8:31 pm

Ostres, MOLTES FELICITATS, yaiza!!

Quan algú em diu que ja està embarassat del tercer tot se'm remou per dins ( i em pregunto si no estaré badant, perquè el cor em diu clarament que em moro de ganes de tornar-m'hi a posar...).

És que avui una amiga molt propera també m'ha dit que està embarassada del tercer...

Res, a gaudir molt de l'embaràs! ;-)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Nima » ds. oct. 15, 2011 9:47 am

Yaiza felicitats!!!!! Quina sort noia... enhorabona!!!

Jo encara li dono voltes... que fort... un dia no tres dies si i així anem... He llegit un post que deia fill unic i quasi totes coincidien en fer-li cas al cor i no pas al cap... però potser el meu problema es que sóc massa racional, a saber!!
Total que estic encara feta un embolic tot i que hi han dies que dic no no ja estem bé així, però veig un nadó i s'em trenca el cor pel fet de no poder tenir-ne un altre als meus braços... buffff que tonta que estic !!!!

Molta sort per a totes :-()-) :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. oct. 16, 2011 7:16 am

Hola!!!!

Gracies guapes!!!!!

Jo ho vaig decidir perque es lo que sentia, si ens ho vam apanyar amb dues, amb tres no sera tan complicat, a mi l'ho que em rila es el parir........ja se que es aviat pero em dona per pensar i em fa una por!!!!!

Espero que alguna mami s'animi a tindre el tercer ehhhhhhh
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dg. oct. 16, 2011 2:00 pm

Hola noies!!!

Com esteu? T'entenc perfectament lila tot el que dius. Jo ho segueixo portant malament, sobretot ara que vam tenir una conversa amb el meu home i al final suposo que he reaccionat davant la evidència.

Amb les dues nenes vaig fer dues excedències d'un any, o sigui que dos anys vivint amb un sol sou i tirant d'estalvis. Els estalvis ja han marxat i ara a la reincorporació estic he agafat una reducció del 50% i xerrant amb el meu home, hem vist que fins i tot potser per l'any vinent no podré reduïr-me tant. Per tant la cosa pinta xunga.

Els dos ens encantaria tenir un altre fill, haurem d'esperar que hi hagi un canvi econòmic a nivell personal.

Jo segueixo lluitant per intentar pensar que sí serà possible, però em sembla que em perjudica més que no pas m'anima. Em dol està així. És una matxacada mental!!!

Però com dius tu lila, a mi també se'm remou quelcom per dins que ja vull tenir un altre fill!!!

Bé noies, espero que de mica en mica totes aneu dient que teniu :-()) , us tindré una enveja sana !!! ;-) :-()-)

Yaiza com va tot? Com et trobes?

Bé, espero que estigueu bé. Fins aviat!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::