HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
koks
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » dj. maig 22, 2008 4:58 pm

Ah, i al final no m'he pres res de res de res. I, per qui li pugui interessar, m'han dit que millor no fer deures en 24h ja que queden restes del líquid, que el cos va reabsorvint.
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dl. maig 26, 2008 7:49 pm

nenes,
m'alegro q tot estigui :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
pujo el post per la compi MOLLY!!!!!!!!!
Va q tot anirà b reina!!!
:globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus:
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dc. juny 04, 2008 7:57 pm

Me la han fet aquesta tarda, ha anat molt be, no m'han fet mal, només la molèstia quan t'enxufen l'espècul i que el que m'ho ha fet era una mica borde, que hi farem... però el que importa es que ha sortit be i que tinc les trompetes permeables i no s'hi veu res d'extrany... IUJUUUUUU!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dj. juny 05, 2008 8:16 am

meri! acabo de veure que et vas fer ahir la histero!! i que tot bé!
jo també!
ahir me la vaig fer i tot de conya!!

:pandi: :pandi: :pandi:

una cosa menys oi?

me n'alegro molt guapa!
Imatge
mariot
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 507
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 4:10 pm

EntradaAutor: mariot » dj. juny 05, 2008 8:28 am

meri68 ha escrit:Me la han fet aquesta tarda, ha anat molt be, no m'han fet mal, només la molèstia quan t'enxufen l'espècul i que el que m'ho ha fet era una mica borde, que hi farem... però el que importa es que ha sortit be i que tinc les trompetes permeables i no s'hi veu res d'extrany... IUJUUUUUU!!!!!!!!


M'alegro molt guapa, ara a fer deures :-)
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. juny 05, 2008 1:18 pm

Que guay meri que hagi sortit tot bé... el gine me l'ha receptat a veure quan me la faig...

Doncs ja está... me la faran el dijous q ve...


LOS 3 DÍAS ANTES "PAN Y AGUA"

MICRALAX LA NOCHE ANTES

A LAS 6H DE LA MÑN OTRA MICRALAX

Ale... a veure q tal surt
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dj. juny 05, 2008 3:14 pm

MOLLY I MERI!!!!!!!!
Estic contentíssima q les vostres trompetes estiguin així de bé!!!!!
enhorabona noies!!!!!!
ara ja ho sabeu, aviat totes canviant de post eh!!!!!!!!!!!
es bona la idea no?????
:-) :-) :-) :-D :-D :-D :r) :r) :r) :r) :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :cabra: :cabra: :pandi: :pandi: :pandi: :ok: :ok: :ok: :love: :love: :love: :love: :love: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

sort sandy,
ja has parlat amb l'uroleg?o el gine? :globus: :globus:
molts ànims :p-) :p-) :p-)
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dj. juny 05, 2008 3:24 pm

xell, la idea és fantàstica! :ok:

sandy, saps res d'això del seminograma? has pogut aclarir alguna cosa?
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dj. juny 05, 2008 3:28 pm

doncs reines,
a lluitar pel nostre super somni!!!!!!!!! <:-< <:-< <:-<zz>.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :love: :love: :love: ;-) ;-) ;-) :-) :-) :-) :-D :-D :-D :globus: :globus: :content: :content: :content: :cnen: :cnen: :cnena: :cnena: :girafa: :girafa: :elefant: :elefant: :cabra: :cabra: :pandi: :pandi: :lleo: :lleo: :koala: :koala: :camio: :camio: <:-< <:-< z2:-) z2:-) zz:-) zz:-)
q segur és farà realitat!!!!!!
i amb unes mamis tan estupendes com nosaltres!!!!!!!ja :-D :-D
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. juny 05, 2008 10:52 pm

m'ha dit que no està malament del tot.. es pot millorar... ara toca dijous l'uroleg a veure que ens diu... aixxx
Imatge

Imatge

Imatge
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dv. juny 13, 2008 10:23 pm

weno xiquetes, doncs dijous ja me la van fer... de moment no ser els resultats, però no em van fer gaire mal... em van estar 10 minuts burxant pq no trobava la matriu... però la van trobar... ja li vaig dir que era tímida jejejeje... el tema del liquid i les radios no ho vaig ni notar... no sé si serà bona noticia... després no vaig ni sangrar ni res...

Ahhh em van dir que estigués 5-6 dies sense fer deures... però demà a la nit faré, ja que anem de capdesetmana a un hotel amb Tot inclòs... no crec que passi res

weno, dimarts ja us contaré a veure que...

petonsssss
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Xeta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. juny 27, 2007 1:12 pm

EntradaAutor: Xeta » dl. juny 16, 2008 8:20 pm

Bona tarda noietes!
Fa ja un temps que no escric, per manca de temps i tambe perquè em vaig començar a penjar-me molt del tema de la busqueda del <:-< però haig de dir que quan puc em conecto per veure com van les vides de totes vosaltres, noves mames, noves futures mames, buscadores amb molta força.....
Nosaltres estem amb proves i tota la mandanga, a mi m'han demanat fer-me una HISTEROSALPINGOGRAFIA, i el que no ser és a quin dia del cicle cal que m'ha la fagi, perquè de fet ja tinc visita per fer-la i no ser si podre fer-la o què???? Necessito la vostra ajuda, molt agraïda.
PETONS

:-)(-: <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-<
Imatge
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dl. juny 16, 2008 8:46 pm

jo et recomanaria que fossis un dia després de q marxi la warry, per ells és més sencill... aixo em va dir el dr que me la va fer a mi... jo vaig trigar 5 dies... i li va costar un munt...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Xeta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. juny 27, 2007 1:12 pm

EntradaAutor: Xeta » dl. juny 16, 2008 8:54 pm

Gràcies Sandy per contestar, però què vols dir que els hi costa menys????
Imatge
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dl. juny 16, 2008 9:25 pm

doncs q si fa pocs dies q han acabat de sagnar veuen clarament la matriu...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. juny 16, 2008 9:32 pm

A mi me la hicieron casi al final del ciclo y vieron claramente que tenia las trompas taponadas!
Pero si que recomiendan que se haga al principio del ciclo.
En mi caso la hicimos cuando se pudo, es lo que tiene ir por la SS
Avatar de l’usuari
Xeta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. juny 27, 2007 1:12 pm

EntradaAutor: Xeta » dl. juny 16, 2008 9:47 pm

Doncs jo tinc visita per la HISTEROSALPINGOGRAFIA el dia 12è del cicle normalment tinc cicles de 30 dies. Què us sembla es veuran bé les trompes i la matriu?
Ah! també em van dir que m'havia de comprar el contrast que es diu HEXABRIX i he anat a varies farmàcies i es veu que diuen que està donat de baixa!!!!! No ser què tinc que fer!!!
GRÀCIES A TOTES <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<
Imatge
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dl. juny 16, 2008 9:53 pm

ostras kitiara que putada lo tuyo, q te tocara a final del ciclo, pq te hacen firmar una autorización donde pone que no estás embarazada... así que, un ciclo menos....

Cachis... weno, espero que estés bien...

Mñn voy a buscar los resultados... a ver que tal... yo creo que una trompa la tengo bien, pero la otra... no sé, no sé..
Imatge

Imatge

Imatge
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dt. juny 17, 2008 7:57 pm

ja tinc els resultats, crec que son bona notícia

"Cavidad uterina con características morfológicas de normalidad en útero localizado en línea media.
Ambas trompas de calibre y morfología normal, permeables en toda su extensión y permitiendo bilateralmente la extravasación de contraste a peritoneo"
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dt. juny 17, 2008 8:39 pm

Sandy casi ni me acuerdo, eso fue a finales de octubre, y he estado releyendo, me la hicieron el día 27 del ciclo, pero es que tenía unos ciclos muy largos!!
Sí tiré ese mes por tierra, pero al igual que muchos otros.

Los resultados en tu caso son buenos, a ver si hay suerte

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::