HISTEROSALPINGOGRAFIA
Me la han fet aquesta tarda, ha anat molt be, no m'han fet mal, només la molèstia quan t'enxufen l'espècul i que el que m'ho ha fet era una mica borde, que hi farem... però el que importa es que ha sortit be i que tinc les trompetes permeables i no s'hi veu res d'extrany... IUJUUUUUU!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

meri68 ha escrit:Me la han fet aquesta tarda, ha anat molt be, no m'han fet mal, només la molèstia quan t'enxufen l'espècul i que el que m'ho ha fet era una mica borde, que hi farem... però el que importa es que ha sortit be i que tinc les trompetes permeables i no s'hi veu res d'extrany... IUJUUUUUU!!!!!!!!
M'alegro molt guapa, ara a fer deures

- Sandy28
- :: girafa

- Entrades: 2846
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
- Ubicació: Gran Canaria - Andorra
- Contacta:
weno xiquetes, doncs dijous ja me la van fer... de moment no ser els resultats, però no em van fer gaire mal... em van estar 10 minuts burxant pq no trobava la matriu... però la van trobar... ja li vaig dir que era tímida jejejeje... el tema del liquid i les radios no ho vaig ni notar... no sé si serà bona noticia... després no vaig ni sangrar ni res...
Ahhh em van dir que estigués 5-6 dies sense fer deures... però demà a la nit faré, ja que anem de capdesetmana a un hotel amb Tot inclòs... no crec que passi res
weno, dimarts ja us contaré a veure que...
petonsssss
Ahhh em van dir que estigués 5-6 dies sense fer deures... però demà a la nit faré, ja que anem de capdesetmana a un hotel amb Tot inclòs... no crec que passi res
weno, dimarts ja us contaré a veure que...
petonsssss
Bona tarda noietes!
Fa ja un temps que no escric, per manca de temps i tambe perquè em vaig començar a penjar-me molt del tema de la busqueda del
però haig de dir que quan puc em conecto per veure com van les vides de totes vosaltres, noves mames, noves futures mames, buscadores amb molta força.....
Nosaltres estem amb proves i tota la mandanga, a mi m'han demanat fer-me una HISTEROSALPINGOGRAFIA, i el que no ser és a quin dia del cicle cal que m'ha la fagi, perquè de fet ja tinc visita per fer-la i no ser si podre fer-la o què???? Necessito la vostra ajuda, molt agraïda.
PETONS

Fa ja un temps que no escric, per manca de temps i tambe perquè em vaig començar a penjar-me molt del tema de la busqueda del
però haig de dir que quan puc em conecto per veure com van les vides de totes vosaltres, noves mames, noves futures mames, buscadores amb molta força.....
Nosaltres estem amb proves i tota la mandanga, a mi m'han demanat fer-me una HISTEROSALPINGOGRAFIA, i el que no ser és a quin dia del cicle cal que m'ha la fagi, perquè de fet ja tinc visita per fer-la i no ser si podre fer-la o què???? Necessito la vostra ajuda, molt agraïda.
PETONS

- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
A mi me la hicieron casi al final del ciclo y vieron claramente que tenia las trompas taponadas!
Pero si que recomiendan que se haga al principio del ciclo.
En mi caso la hicimos cuando se pudo, es lo que tiene ir por la SS
Pero si que recomiendan que se haga al principio del ciclo.
En mi caso la hicimos cuando se pudo, es lo que tiene ir por la SS
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Doncs jo tinc visita per la HISTEROSALPINGOGRAFIA el dia 12è del cicle normalment tinc cicles de 30 dies. Què us sembla es veuran bé les trompes i la matriu?
Ah! també em van dir que m'havia de comprar el contrast que es diu HEXABRIX i he anat a varies farmàcies i es veu que diuen que està donat de baixa!!!!! No ser què tinc que fer!!!
GRÀCIES A TOTES

Ah! també em van dir que m'havia de comprar el contrast que es diu HEXABRIX i he anat a varies farmàcies i es veu que diuen que està donat de baixa!!!!! No ser què tinc que fer!!!
GRÀCIES A TOTES

- Sandy28
- :: girafa

- Entrades: 2846
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
- Ubicació: Gran Canaria - Andorra
- Contacta:
ostras kitiara que putada lo tuyo, q te tocara a final del ciclo, pq te hacen firmar una autorización donde pone que no estás embarazada... así que, un ciclo menos....
Cachis... weno, espero que estés bien...
Mñn voy a buscar los resultados... a ver que tal... yo creo que una trompa la tengo bien, pero la otra... no sé, no sé..
Cachis... weno, espero que estés bien...
Mñn voy a buscar los resultados... a ver que tal... yo creo que una trompa la tengo bien, pero la otra... no sé, no sé..
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Sandy casi ni me acuerdo, eso fue a finales de octubre, y he estado releyendo, me la hicieron el día 27 del ciclo, pero es que tenía unos ciclos muy largos!!
Sí tiré ese mes por tierra, pero al igual que muchos otros.
Los resultados en tu caso son buenos, a ver si hay suerte
Sí tiré ese mes por tierra, pero al igual que muchos otros.
Los resultados en tu caso son buenos, a ver si hay suerte
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |














